- 868 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Giderken Ben Geliyordum
Herkesi Sevgiyle Saygıyle selamlıyorum.
Küçük bir Anadolu kasabasında yaşıyorum. Havası suyu, her ton yeşili ile cennet gibi, yaşanılası bir yer.
Ekonomik durumu genellikle İstanbul’daki aile bireylerince karşılanıyor. Hal böyle olunca; Bayramlarda, cenazelerde, düğünlerde, özellikle yaz aylarında dışarıdan bir hayli gelen oluyor, sağolsunlar. Da.. kardeşim, geldiklerinde bir afra, bir tafra, bir hava!! - Havan kime kardeşiim.? Adamlar geliyor ya İst.dan. Memur un işine karışır, esnafın işine karışır.
Neymiş? ne olurmuş. İst.dan geldi ya’ Herşeyi o bilir. Hatırlı adamları vardır! Daha geçen hafta ,
Bimem kimle aynı masdalarmış, çağırsa kimler gelirmiş. falan filan. Yahu kardeşim senin nerelerden çıkıp da ne olduğunu zaten herkes bilir. Ne durumda olduğunu da bilir. Eee ?
Havan Kime kardeşim.
Polisi, resmi dairedeki personeli, öğretmeni, muhtarını kendi işine geldiği gibi iş yapmadıklar için suçlarsınız. Hava yaparsınız yani. Ya kardeşim, yaplabilecek bir işin varsa zaten heryerde yapılır. Yapılmayacak bir iş ise böyle yerlerde sizin feriştahınız gelse zorla iş yaptıramaz.
Siz oralara giderken ben çoktan gelmiştim.
Zaten sizin gibiler Güzelim İstanbul’un da içine ettiniz.
YORUMLAR
Çok haklısın köylüm bizim çevremizdekil dayılarımız bırak İstanbulu dünyayı biz yarattık havasındalar biz düşene tekme atmayalım... İçinde bulunduğumuz konumdan ötürü kimin ne olduğunu çok iyi biliyoruz emin ol onları burda insan yerine koyan bile yok yüreğin rahat olsun biz sadece hallerine gülelim onlar alır mesajını...Kalemine sağlık:))
sevgi ve saygılarımla...
seralcans tarafından 8/26/2008 7:20:39 PM zamanında düzenlenmiştir.