- 544 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Arayış
Kendinle çelişirsen kalbin buna razı olmaz.
Nelerin içinde çeliştiğini bulman için vicdanına baskı yapar. Vicdanın sızlar ve yanar sonra cayır cayır.
Bulmaya gayret ettikçe sen tenâkuzlarını hayatının, rahatlamaya başlar vicdanın.
Çünkü kalnin arayışından memnun olur.
Fakat sen, içindeki çelişkileri bulup doğru bir zeminde, akıl ve duygu terazisinde denge haline getirmezsen yine rahat bırakmaz seni kalbin.
Sen sürekli arayış içerisinde olmalısın. Kendi iyiliğin için kalbinin baskılarına katlanmalısın.
Arayış içerisinde ol. Ki ruhun felâha ersin...
YORUMLAR
Aslında bulduğun cevaplar, yeni sorular demektir...
Aramak belki de bulmaktır...
Düşündürdünüz, çok saygımla.
Zeynep Zuhal Kılınç
İnsan sordukça derdi artar. Dert arttıkça hakikate ulaşma arzusu çoğalır.
Hepimiz inşaallah hakikat yolcularıyız ama zor tabi.
Kalp de Allah'ın güzel hediyesi ki bize bizim iyiliğimiz için baskı yapıyor..
Selam ve dua ile...
Çelişki sadece benliğin teyakkuzunda bir rota değil oysa belki de gerçeklerin istemlerle bağdaşma kaygısı yine süre gelen.
Değerler muhtemel değil üstelik korumamız gereken ve muteber bir bakış açısı da getirmiyor hele ki kanıksananlar yine dünya gözüne değil gönül gözüne uygunken.
Gerçekler olması gerekeni olmaz bir batılda sürdürürken evrenin bekçileri ki bir yanımız hep yorgun ama niyetimiz değil mi rotamız? Bu bağlamda en istikrarlı olan yine savunmak doğruları.
Arayış ezelden ebediyete süre gelen çünkü varlığımızın sahibi her şeye muktedir ve bizleri aydınlık kılan da bu: İyinin ve güzelin idamesinde bizlere düşen asli görev.
Her arayış içerisinde bir bütün ve sonsuzluğun tecellisi yine teselli bulduğumuz.
Teşekkürler bu değerli paylaşımınız itibariyle hele ki sunumunda bir beyin fırtınası yaratmışken.
Saygılarımla...