- 450 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Süleyman Hilmi Tunahan (K.S.)
Süleyman Efendi Hazretlerinin gençten bir talebesi devamlı kötü ahlaklı bir kadının tacizine maruz kalır...
Bu bayan çok yakışıklı olan bu gençten dünyevi bir kam almak için onun geçeceği yollarda ona fitnekar tuzaklar kurmaya başlar...
Gençte zamanla o kadının tesiri altına girmeye başlar...
Bir gün kadın gencin önünü keserek ona bu akşam evine gelmesini ve saat beşte kendisini beklediğini söyler...
Bu cazibedar fitneye aldanan genç akşam saat beşte kadının evine gelir ve dakikalarca kapıyı çalar ama kapı açılmaz yarım saat sonra da genç kapı çalmayı bırakır ve geri döner...
Ertesi sabah kadın tekrar gencin önünü keser ve dün akşam niçin gelmedin diye sorar...
Gençte geldiğini ve yarım saat kapıyı çaldığını ve kendisinin kapıyı açmadığını söyler...
O günün akşamında genç Süleyman Efendi Hazretlerinin yanına gider ama Hazret kendisine tebessüm etmez.Yanına gelip elini öpmeye çalışırken bir de bakar ki Efendi Hazretlerinin gömleği açılmış ve göğsü mosmor olmuş...
Süleyman Hilmi Tunahan hazretleri buyurur; Dün akşam yarım saat boyunca göğsüme öyle yumruklar attın ki göğsümü moralttın...
Genç talebe Akşam kendisini korumak için üstadının kapının önünde siper olduğunu anlar ve ağlayarak üstadının ellerine ve eteklerine sarılır ve aff diler...
Daha sonra bu talebe tekrar kur’an hizmetine sımsıkı sarılır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.