- 631 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Yürekli yorum
# YÜREKLİ YORUM #
______________________
Çoğulcu demokrasiyi savunan muhafazakâr insanların seçtiği şu alternatifsiz insanlar, paradan altı sıfır attıkları gibi, çoğulcu demokrasi ifadesinden de (Ç) harfini atarak OĞULCU demokrasi anlayışını yerleştirdiler zihinlere.
Sadece kendi tabanına muhalefet eden kahraman muhalefet parti liderlerinin de, koltuklarına olan tarifsiz sevdaları sayesinde, OĞULCU demokrasiyle yaşam şekli, ister istemez kabul ettirildi zihinlere.
Bir ara;
bir hilâl uğruna ne güneşler batıyor ya rab diyen, milliyetçi ülkücülerin siyasi partisi olan MHP genel başkanı Devlet BAHÇELİ beyde, Ç harfinden muaf telaffuz edilmek istenen demokrasi için büyük harflerle haykırdı meydanlarda.
" Ver Bilal’i al hilâli" sözleri havalarda uçuşarak yer etti zihinlere..
Çıraklık dönemimiz dedikleri ilk dönemlerinde de, (Ç) harfini çıraklık kelimesinden ayırarak, toplumun birbirine kenetli yaşayan yüreklerine, birbirinize Irak (uzak) yaşatacağım sizleri demişti bu insanlar dumur olmuş zihinlere...
Sonsuz ve tarifsiz bir iman, sonsuz ve tarifsiz bir inançla yaşayan insanlarda, sonsuz kelimesinden (S) harfini onlar gibi ve onlardan alıştıklarından olsa gerek, sıyırıp atarak onsuz imkânsız diyerek, bir onun söylediği doğru diyerek, kulaktan kulağa yalan rüzgârıyla savrulup, bile bile ve isteyerek işledikleri günahlarla yer ettiler zihinlere...
Söküp atmanın getirisi, söküp atanları bile şaşırtmıştı. Öyle ki; söktükçe sökesi geliyor, hızını alamayan hınzırca anlık düşüncelerle, nefes nefese kalmaya aldırmadan duvarlarda asılı duran tabelalardaki Türkiye Cumhuriyetinin kısaltılmış TC ibaresini bile söküp atarak, zihinleri allak bullak ederek konuşup tepki verenleri saçma bahanelerle suçlayıp, gerçekten sevenlerin yalana uzak dillerinden dökülen söylemlerini, aksi seda hâline getirdiler..!
Sosyal hayata küstürülen ve asosyal nefes alan insanlar, sanal âlem denilen sosyal medya hesapları üzerinden tepki vererek, söküp atmaya alışan onların, söküp attıkları TC ibaresinin manevi kıymetini resmetmek düşüncesiyle isimlerinin önüne kocaman TC ibaresini iliştirerek, bir insana yakışır şekilde tepki verme çaresizliğini yaşadılar..
Zihinleri birkez daha allak bullak ettiler. Aynı ülkenin, hatta aynı evin içinde şucu bucu olmaya zorladılar insanları. Yaşanası hayatları yaşanmaz hâle getirdiler.! Masmavi umutları simsiyah bir renge bürüdüler..!
Söküp atmaya alışık olanlar ve onların söküp atarak yaşamaya alıştırdığı kalabalıklar bugün; en masumu oynarken, en komik olandan daha komik olsalar da, dillerinden dökülen rüzgârı hiç dinmeyecek diye tahmin edilen yalanlarla, esip gürleyerek zerre rahatsız olmadan nefes alabiliyorlar..!
Söküp atarız diye kendi kendine yalanlar savurarak yaşadığını zanneden ve üç kuruşluk çıkarları için bu güzelim ülkeyi, bu ülkenin sahibi Türk’e yabancı etmeye çalışanlar heeyy;
Söküp atamayacağınız solumuzda çırpınan yüreklerimizdeki VATAN sevgisidir bilesiniz.!
Yürekli yorum/(Samim İĞDE)
YORUMLAR
Siyasetçilerin gece yatarken yastıklarının altına sakladıkları vicdanları bir gün uykudayken gırtlaklarına yapışıp
Çok affedersiniz ama kıçlarından çıkacak nefesleri. .. umarım çok uzak değildir o an..
Ülkenin yeni ve genç aydın siyasetçilere ihtiyacı var.. son kullanma tarihleri çoktan geçmiş insanların sürtüşmelerinden başka bir icraat yok ... ve tabii siyasette ..
Yürekli yorum ''
Tebrikler.. Sevgiyle..
Gardaş çok dertlisin sen hala neyin derdindesin. Bu ülke kolay kazanilmadı iyice bilesin..hala 1923 lerdesin.Lozan masalın kalmışsın da ha bire yahudi ayakkabı kutusundan hatıraları çıkarıp sergiliyorsun.al eline kalemi başla atandan bu yana kimlerin mal varlığı bu ülkenin olmuş yahudi sermayesi. Koçlar kimdir dedeleri nahumum Lozan da ne işi vardı. .. .ne harf ekliyon cikartiyon çok zayıf bir yazı milliyetçil adına