- 481 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEP ŞEHİT HEP HÜZÜN
Yine bir çok asker ve sivil şehit bir o kadar da yaralı. Böyle bir zayiat, ancak bir savaş esnasında verilebilir. Savaş da meydan savaşı, yani süngüye süngü ile olursa bu hal mazur görülebilir. Ama gördüğümüz, yapılan meydan savaşı değil, teröris baskınıdır. Hemen belirtelim ki, terörü bu derece azdıran, onu cesaretlendiren bu terörist şerefsizlerine zamanında gösterilen müsamahalar ülkemizi bugünlere getirmiştir. Bunun başka bir izahı olabilir mi?
Halâ ve hemen hemen her gün şehit haberleri alıyoruz. Arkasından dillendirilen ‘’ kanları yerde kalmayacak ‘’ laflarını dinlemekten yorulduk ve bıktık. Her dökülen kanın müsebbibini fazlaca aramanın anlamı yoktur. ABD başta olmak üzere İngiltere devletidir. Zira Merhum Prof.dr. Necmeddin Erbakan’’ Müslüman devletlerin hangisinde terör ve karmaşa varsa onun baş aktörleri onlardır’’ derdi Bunu net olarak her vatandaş görmeli ve dillendirmekten geri durmamalıdır. Çünkü bizim vatana can borcumuz vardır. Bu vatanı bölmeye çalışan ve böldürmeye çalışanların karşısına dikilmeliyiz.
Gerçekler görmemezlikten gelinmeye devam mı edilecek? tam aksi milli heyecanı herkes dillendirmeli, bayrağa, vatana, şehitlerine sahip çıkmalıdır. Ve yine her zaman olduğu gibi bunca kıyıma rağmen TV ekranlarında nutuklar atılacak, ama işin aslı astarı yine gizlenecektir.
Gördüğümüz kadarıyla ABD, bu durumdan istifade ile bir taşla iki kuşu birden vurmak istemektedir. Birincisi terörle mücadele sebebi ve gerekçesi ile silah satışını arttırıyor, diğer taraftan sınır ötesi askeri harekatı tahrik ederek Türk ordusunu savaşa sürükleyecek böylece ülkemizin ekonomisini çökertecek, kendisine el avuç açar duruma sokacaktır.
Bunları düşünmek gerekmez mi? Elde kılıç, plansız ve programsız başka ülkelere savaş açmak aklın alacağı iş midir? Dilimiz varmıyor ama yoksa mevcut katliamlar bir başka neticeyi elde etme adına mı düzenleniyor? ABD’nin bu oyundaki önemli payı göz ardı edilmemelidir.
Hangi birine üzülelim?. şehit güvenlik güçlerimizemi, yaralılarımızamı, yoksa Müslüman kanı dökülmesine zemin hazırlanmasına mı? Doğrusunu isterseniz şaşkınlık içerisindeyiz. Hedefi ve maksadı tayinde zorlanıyoruz. ilgili ve yetkililer bu derece istihbaratsız olamaz, olursa da bu affedilecek bir durum değildir. Çünkü yine şehit evlerine ateş düşüyor, bizim de yüreklerimize. Artık ağlamayalım, millet olarak zalimleri ağlatalım.
Ve ‘’binlerce hedef tahrip edildi ve binlerce terörist etkisiz hale getirildi’’ diye bildiri yayımlanıyor. Bu nasıl bir teşkilat ki vur, öldür hedeflerini dağıt halâ bitmiyorlar. Ben bir çakı ile geçemediğim yerden bunların bu kadar mühimmatı ve kişiyi yurda nasıl soktuklarını anlamak mümkün değil. Aklımıza mukayyet ol Ya Rab’bim.
Terörün bittiği kardeşliğin hüküm sürdüğü hayırlı nice güzel günlere inşallah. Amin. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.