- 1672 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
ÇİRKİNLER ZEKİDİR
Tanrı şansızlığımı yoksa gen şansızlığımı bilinmez,
toplumlar çirkinlere hep ön yargılı yaklaşmıştır. Lakin unuttukları bir şey vardır. Çirkinler, genellikle zekidir ve toplumun gidişatına onlar yön verirler... Bedensel çirkinlik insanı iyi biri olmasını sağlar. Çünkü ön yargıyı yıkmak adına ellerinde geleni yapar, iyi ve zeki olmaya çalışırlar.. Genellikle çoğu dahidir. En uç noktalara ulaşıp toplumu oraya çekmeye çalışırlar. Ancak çoğu zamanda şansızdırlar sevmenin karşılığını alamayıp. " Çirkinler de sever. " cümlesi ile teselliyi bulmaya çalışırlar... Platonik aşk, çirkinlerin kaderidir. Karşılıksız sevmeyi kabul edip geceleri sessizce ağlarlar. Aynalar barışık olmasalar da umudu demleyip ümitle içerler.
Sonunda zekalarına güvenip kimseyi umursamadan yollarına devam ederler.
Niyazi Koluş
YORUMLAR
''Hiç de bilem değil. Zeki Müren bayağı da güzeldi'' Diye soğuk bir espri patlattıktan sonra ana konuya dönelim.
Öncelikle güzellik ve çirkinlik izafi bir kavramdır. İzafi bir kavram olmasına izafi bir kavramdır ama yine de güzellik yarışmalarına bacakları çarpık kilosu 100 olan hatunları çıkarmazlar. Demek ki ortalama bir güzellik ortak paydası var yine de.
Peki çirkinler gerçekten de zeki midir? Bu konuda bir araştırma yapıldığını sanmıyorum ama zeki olmasalar bile zeki olmak zorundadırlar çünkü pek çok kapının anahtarı olan güzellik onlarda yoktur.
Ama her nedense ülkemizde özellikle bayanlar için çok yaygın olan bir kanaat hakimdir :''Allah insana çirkin şansı versin'' Diye. Yani çirkinlerin şanslı olduğu kabul edilir. Şans denen şeyi de insan kendi yarattığına göre? Evet şimdi oldu. Çirkinler zekidir. Atalarımız boş yere laf etmezler.
Selam ve saygılar.
Den(iz)
Resim hayli ilginç 😆 bu resme göre ne demeli ne deme meli gittim geldim.şimdi nerde bir çirkin görsem bu manzarayı hatirliyacagim.sevsende çirkin sevisiyorsun len 😆😆😆. Görsellik yazının önünü geçmiş
AuBade
güzele her kapı kendiliğinden açılır zaten baş tacı edilir çaba sarfetmesine gerek yoktur
bir toplumda yüzüne en son bakılan çirkin hayatı boyunca mücadele eder ve bazı özellikler edinir buda onu zeki yapar güzel çirkin yaratılmak elimizde değilken güzel görünen kimseler genelde yüksekten bakar hakir görür çünki o her kapıdan kolayca girer birgün yer deiğştirsin hayatın kolay olmadığını anlayacaktır kesinlikle çirkinler daha zekidir
saygılar