- 1327 Okunma
- 8 Yorum
- 3 Beğeni
YORUMLAR
Yazı silmek yasaktı bir ara sayın yazar :) En azından ben sildiğimde zamanın yöneticilerinden biri ikaz etmişti. Silme bence, yasak diye değil. İyi kötü dursun sayfanda. Ki hepsi dolu yazılardı. Son yazını okuyayım çarçabuk. Siler milersin şimdi.
selamlar.
HakkınSesi
Yine de eti puf gibi yalnızlık güzeldir diyorum. Yazilarin bile yalnızlığa ihtiyacı var diyorum. Yalnız ne diyeceğim.. Silme hakkı olsaydı mahşer de ne iyi olurdu di mi..
Omo matik sunar :)
Aynur Engindeniz
sen yine de silme o yazıları. siliyorsan da bir yerde arşivle. yazık etme.
Şimdi yorum yazsa mı yazmasam mı ? .. yazı başka bir sayfada mı ? yoksa ben sadece Resim mi görüyorum. ?
Elbetteki sadece resimden ibaret değil ama :) benim bu sabah düz ..sadece düz bakasım var.. bu da çok mu düz ; oldu ne :)
Hikmetinden sual edilmez taşın üzerinde bile gül açtırır mevlam ;
Diyelim ve paçayı kurtaralım diyorum ..
Sevgilerimle..
HakkınSesi
Yazı vardı silindi sadece sonradan. Önemli bir şey değil ama şu resim ve altındaki toprak asıl gerçekliğimiz gibi gelmedi değil.
yıkıntıdan önce bu yazının "koku"sunu duymuştum zaten. yazının adı "umut" olsun artık: şu yıkıntılar içinden doğan çiçeğe bak.
aşağıda mekansız'ı görünce aklıma hero freshson geldi nedense. dünyaca ünlü izlandalı yazar. belki hatırlarsın, benim karakter Hamit'in tavlamaya çalıştığı italyan asıllı kız Necati gibi. onla ilgili bi hikaye yazdım buraya, sonra ne gerek var dedim sildim.
madem sıkıntı yok, madem temizlik iyidir, tamam o zaman.
HakkınSesi
Bizim de zıkkımın köküne vardığımız yazısı, tasası..
Seni görmek güzeldi.