- 371 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Türk basınının yüz akı Spor basını
Habercilikten gazeteciliğe köşe yazarlıgından muhabirliğe esamesi okunmayan Türk haberciliğin yüzakıdır spor basını... Hem sporun içinden yetişen kadrolarıyla hem spor akademisinden yetişen elemanlarıyla hem de sporu evrensel olarak takip eden entellektüelleriyle bir başarı öyküsüdür.
Eleştirileriyle yaraya barmak basan spor basının yardımına yetişen veya gerekli tedbirleri alma gereği hissetmeyen yöneticilerin olduğu bir ülkede hala spor diye birşey varsa spor basını sayesindedir... Aziz Yıldırım’ın Türkiye doping kurulunu hakkındaki eleştirilerini haber yapan spor basını ve bu eleştirileri sonuna kadar takip eden ve nihayet Türkiye doping kurulunun kapanmasıyla sonuçlanan alçaklığa kimlerin sebebiyet verdiği Aziz Yıldırımın uyarılarına rağmen hasıraltı edildi ve hala hesabı sorulmadı... Peki ya TRT nin hükümetin gazabından korkup kış olimpiyatlarında artistik buz dansını sansürlemesinin şiddetle eleştirilmesine rağmen hala iplememesi beraberinde artistik jimnastik ve benzeri müstehcenlik içeren bütün sporların sansürlenmesinin eleştirilmesi kimin umurunda...
Hiç kimsenin umrunda değildir ve olmayacaktır. Bu ülkede spor basın sayesinde sevilir. Basını olmayan bir spor Türkiye de yok olmaya mahkumdur. Spor sever bir halk olmadığımız kesindir ve yetenekli sporcularımız olduğu yalandır. Spor bir disiplin işidir ve ne kadar disiplinli olduğumuz su götürür... Spor basınımızdan sorulur...