- 1450 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HERKES O KADAR HAKLI Kİ
Bakıyorum da, herkes dürüst, herkes samimi, herkes doğal... Peki o zaman, bizi sırtımızdan vuranlar kimler? Herkes mutsuzsa, mutlu olanlar, herkes yaralıysa, yarayı açanlar, herkes sabırlıysa, öfke kusanlar, herkes anlayışlı ise, bu kavgaları çıkaranlar kimler?
Herkes zemzemle yıkanmış, nurun âlâ nur. Herkes kusursuz, pirüpak... Bunca haksızlık içinde herkes o kadar haklı ki, hisseme düşen bütün haklardan feragat etmeyi haklı olmaya yeğliyorum. Eğer düzelecekse dünya, mutlu olacaksa çocuklar, ağlamayacaksa, hâr olup yanmayacaksa annelerin yüreği , babaların başı kalkacaksa yerden, değişecekse bu düzen, kardeş kardeşi kucaklayacaksa yeniden, alın bütün haklarım armağandır benden...
Haklı olmak düğümleri çözmeye yetmez çoğu zaman. Rayına girecekse tren, bütün gururumu raylara bırakmaya razıyım ben!..
YORUMLAR
Kimse kendisiyle yüzleşecek kadar cesur değil maalesef arkadaşım..
Ve yine kimse günahsız ve masum da değil...
İnsanlar özlemlerini ve beklentilerini dile getirirken, ben ne kadar katkıda bulundum, ne kadarım bu evrende ,ne verebildim ne istiyorum diye sorgulamıyor. Bunları söylerken kendimi soyutlamıyorum ama sık sık kendime öz eleştiri yaptığım için hatalarımı şöyle bir süzgeçten geçirmeyi ihmal etmiyorum.... Herkes her konuda bilir kişi olmuş,kibir ve ego maşallah tavan ama kendilerine sorsanız alim,bilge ve erdem sahibiler.. KISACASI ARKADAŞIM İNSAN BEŞER VE İKİYÜZLÜDÜR ... ASLA İKİNCİ YÜZÜNÜ GÖSTERMEZ.. Haklı bir sitemdi yazınız... Sevgilerimle...