- 895 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKÇE ZÜMRE
2016-2017 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ELBİSTAN TÜRKÇE DERSİ 1.DÖNEM ZÜMRE TOPLANTI TUTANAĞI
TOPLANTI NO:1
TOPLANTI TARİHİ:06.10.2016
TOPLANTIIYERİ:Öğretmenler Odası
GÜNDEM
1.Açılış ve yoklama
2.Türk Milli Eğitim sisteminin amaçlarının okunması
3.Türkçe dersinin genel amaçlarının okunması
4.Sınavlar ve değerlendirme sistemiyle ilgili değişiklikler
5.Çalışma takvimi ve sınavların uygulama zamanları
6.TEOG konusu ile ilgili başarının arttırılması için öneriler
7.Derslerde uygulanacak yöntem ve teknikler
8.Yıllık planların hazırlanması
9.Dersa araç ve gereçleri
10.Diğer zümre öğretmenleri ile işbirliği
11.Kitap okuma alışkanlığının kazandırılması hususunda yapılacak faaliyetlerin planlanması
12.Proje konularının belirlenmesi
13.Dilek ve temenniler,kapanış.
GÖRÜŞMELER VE ALINAN KARARLAR
1.Toplantı,Okul müdürü Bekir SAYIN gözetiminde,Zümre başkanı Hasan GÜZEL’in yeni eğitim-öğretim yılının başarılı geçmesi dileğiyle başladı..Toplantıya Hasan GÜZEL,Mevlüt KÖŞKER,Nurgül ÜNAL,Ramazan DOĞAN,Meral KAYA,Yakup ÖNAT Ve Yıldız ÖNAT katıldı.
2.1739 SAYILI Milli Eğitim Temel kanunu genel amaçları okundu.
3.Türkçe Öğretim Programı gözden geçirildi.Programda yapılan değişiklikler ve üniteler incelendi.Programın genel amacı,temel yaklaşımı,öğrenme alanları,ders ve öğretmen kılavuz kitaplar5,ı6,7,8.sınıflar ölçme değerlendirme kazanımları okundu.
4.Zümre başkanı HASAN güzel,toplantı hakkında:diğer arkadaşlarımızın,önceki sınıflardaki arkadaşlarımızın emeğini de göz önünde bulundurmamız gerektiğini özellikle belirtti.
5.TEOG sonuçları değerlendirildi.Hasan GÜZEL başarının geçen sene ye göre daha iyi olduğunu belirtti.Emeği geçen tüm arkadaşlar teşekkürlerini bildirdi.
ALINAN KARARLAR
1..Öğrencilere okuma zevk ve alışkanlığı kazandırılacak.
2.Öğrencilere sanatsal zevk kazandırmak amacıyla güzel şiir ve öykü,kompozisyon yazma çalışması yaptırılacak.
3.Öğrencilere şiir ve öykü,kompozisyon yazmak için özendirici yarışmalar yapılabilir.
4.Türkçe yazılı sınavları 3’er tane ve ders içi performanslar da 3’er tane olabilir.
5.Ödev ve performanslar drama,şiir ezberleme gibi ilgi çekici olacak.
6.Türk dilinin doğru kullanımı ile ilgili bütün zümre öğretmenleri ile iş birliği yapılacak.
7.Öğrenci-veli öğretmen ilişkisi için öğretmen ve idare olarak gerekenler yapılacak.
8.Öğrencilerin derste aktif katılımını sağlayacak şekilde EBA sistemi verimli kullanılacak.
9.Başarısız öğrencilerin başarılarının arttırılması için çeşitli çalışmalara yer verilecek.
10.Yeni eğitim-öğretim sistemi ile ilgili gelişmeler takip edilecek,mevcut imkanlar dahilinde uygulamalar geliştirilecek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.