bİZ OLALIM DEDİYSEK
Biz olalım dediysek
Yani biz olalım dediysek tek renk olalım da demedik!!!
Deveye sormuşlar sırtın neden kambur, demiş ki nerem doğru ki!!!
Son günlerde yine sosyal medeyada "nedir bu rezillik!!! Bu evlilik programları çocuklarımızın, gençlerimizin ahlakını bozuyor"
Doğru mu doğru; herkesin bakış açısına göre kimine göre doğru, kimine göre adamm sen de canım neremiz doğru ki dedirtten absürt bir durum!!!
Yıllardır çocuk ve gençlerimizin kanına girip zehirleyen mafya dizileri sanki bizim ülkemizde değil de başka yerdeymiş gibi ilgisiz kalıp, reklam ve para kazanmak uğruna rol model verilen, bir türlü damat beğenmeyen, ( adeta bir artist mektebi konumundaki bu programları beğenmeyenler, çocukları için sakıncalı görenler açmasınlar o kanalı veya o saatte izlemesinler) bu arada rahatça beğendikleriyle içerde ve dışarda flört edebilenlerin ekmeğini neden kesmek istiyorsunuz???
Orada yüzlerce çalışan var, ekmeklerine neden mani olmak istiyorsunuz???
Ha deseniz ki rtük bu pogramı bir uyarsın anlarım. Bazı programlar da var ki çok masum çok erdemli sandığımız bazı ailelerin izleyiciyi bu evlerdeki hayatları göz önüne serdiklerinde gel de Sezen’in masum değiliz şarkısına hak verme!
O kenar semtlerde, bazı köylerde komşusunun yuvasını dağıtabilenler, alavere dalavereler kimin eli kimin cebinde durumlarının örtbas edilmesi. çıkar ilişkileri, alacaklar verecekler uğruna işlenen cinayetler, sanırım biraz da düzenin özenilen hayatlar yaratması bunları allayıp pullayıp servis etmesiyle huzurun kaçması, aile içlerine komşular arasına yönetimlerle halk arasına sokulan nifaklar sonucu masumiyetimizi bozanları nerede arayıp nerde bulacağız??
Kolayına kaçıp şöyle demek lazım herhalde;!!!
Kral çıplak!!! Katil uşak öyle değil mi???
Artık haberleri izlemek istemesem de kapılarımı dünyaya kapatamayacağımdan dün yine olanları durydum. Yavaş yavaş kabullenir olmak için küçük dozlarda insanlıktan çıkma zehri zerkediliyor damarlarımıza.
Allah aşkına bu hengamede kimse kimseyi ayıplamasın! MAGAZİN İZLEYENLERİ, VEYA BENZERi PROGRAMLAR DA OLMASA AKLIMIZ ziyan olacak, topluca çıldıracağız. Ölenlere rahmet diliyorum, yazık oluyor gençlere hayatlarının baharında murat almadan, ve geride kalanların hayatlarının rezil olduğu çocuklarının sefil olup yetim kaldığı bu acıyı dindirin!!!
BU OYUNU BOZUN ARTIK
Güzel bir hafta olsun, huzur ve bereket aşk ve sevgi, şefkat ve merhamet kapınızı çalsın!
Gününüz aydın, hayırlı olsun sevgiyle kalın! Bu hafta herkese müjdelerle sevinçlerle tatlı sürprizlerle gelmiş olsun....:)
Yüksel Nimet Apel
10/Ekim/2016/Pazartesi/Bodrum
BU FİLMİN HİKAYESİ: SENARYOSUNU KİM YAZMIŞSA ÇOK KÖTÜ YAZMIŞ. EN AZINDAN BU BÖLÜM BERBAT.
Kız esas oğlanın evine gidiyor, kayınvalide adayının göğsüne başını koyuyor; aslında kaynana pek de yüz vermiyor ama aile albümüne fotoğraflara bakıyorlar. Sonra!!! Sonra ne mi oldı??? Kız gitti sevdiceğinin yatak odasınna yatağına uzandı E pes yani! Issız adam filminin ne kötü bir kopyası olmuş üstelik fondada aynı müzik. Bu programlar arasında yine az da olsa izlenmeye değer bulduğum programdaki bu bölüm
KÖR PARMAĞIM KÖR GÖZÜNE OLDU YANİ!!!
Bu kez çuvalladınız!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.