- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevgi sözleri...
Bir deli rüzgar ol içimde,estikçe sevgin artsın,es deli rüzgar es,seni sevmeyenler utansın...
Bir gün kapımda toprağı gördüm,susuzluktan çatlamıştı ve dünya da ki ağlayabilen tek insan bendim.yalvarıyordu bir damla gözyaşı diye,çünkü o koskoca ormana aylardır bir damla yağmur düşmüyordu...veremem dedim çekti gitti...daha sonra ağaç geldi,o da aynı şeyleri istiyordu benden...veremezdim,veremezdim be gülüm.çünkü ben bütün gözyaşlarımı sana feda ettim...
Sonbahar da yaprakların düşmemek için çırpınışı var ya,ilkbahar da karlar erirken lıpır lıpır ses çıkarırya,ve yazın dalgalar yavaşça karaya vurur ya,ve insan o olanlardan huzur bulurya,işte seni sevmekte bana onlar kadar huzur veriyor...
Seni kaybetmekten hiç bir zaman korkmadım.çünkü ölüm beni hiç bir zaman korkutamadı....
Bir zamanlar hep ben severdim...kimse benim sevgime değer vermezdi...işte o an öyle bir andır ki,dünyada sevmeyi bilen tek kişi KENDİNİZİ sanarsınız....
Dört tarafımda denizler var.hiç bir yere gidemiyorum ve sen denizlerin diğer ucundasın ve ben seni o kadar çok özledim ki,artık dağlar dayanamayıp denizlerin üzerine uzandı,sırf sana kavuşmam için...ve ben sana geliyorum....PEYGAMBERİM (S.A.V)
beni sevdiğini söyleyemeyecek kadar gururluysan,seni unutmayacak kadar onurluyum..
susuyorsun,çünkü benim gibi anlatacak bir sevdan yok...
not:yayınladığım ve yayınlayacağım bütün yazılar bizzat şahsiyetim tarafından kaleme alınacaktır..vakit ayırdığınız için teşekkürler..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.