- 1102 Okunma
- 10 Yorum
- 5 Beğeni
ON SEKİZ ŞEHİT VERDİĞİMİZ BİR GÜNDE DERDİMİZ (!)
On sekiz şehit verdiğimiz bir günde derdimiz ne biliyor musunuz?
Çok iyi biliyorsunuz tabii ki.
Çünkü bu gün sitemiz ahalisi işi gücü bıraktı bir yazıya odaklandı.
O yazı mı?
Ne yazarını, ne de linkini verebilirim çünkü:
Site kuralı: Madde 15 Der ki:
‘’Yapılan yorumlarda, konu her ne olursa olsun, üyeler arası isim vererek ya da o kişiyi işaret ederek eleştiri yapılması, düzeysiz tartışmalara girilmesi, konunun kişiselleştirilerek, kişisel ve grupsal tartışma zeminlerine açık hale getirilmesi kesinlikle yasaktır... ‘’
İşte bu sebeple pek çok yazım silindiği için ben size o yazının kime ait olduğunu, içeriğini söyleyemiyorum. Ama söylememe gerek de yok. Çünkü pek çoğunuz bu gün oradaydınız.
Saat 22.58 itibariyle o yazı hâla sitedeydi ve hâla yorum alıyordu. O an itibariyle de okunma sayısı 1404 idi. ( Site için bir rekor sayılır bu. )
Saat 23.44 de bahsi geçen yazının silindiğini gördüm.
Konum yazı ya da içeriği değil. Yazının haklılığı ya da haksızlığı hiç değil. Böyle bir yazının sitede bu kadar uzun kalabilmesi filan asla değil.
Konum tamamen farklı bir şey.
Konum on sekiz şehit verdiğimiz bir günde odaklandığımız konu.
Ne mi o konu?
1404 defa okunmuş bir yazının konusunun ne olduğunu bilirsiniz sanırım.
Bilmem anlatabildim mi?
Hiç sanmıyorum nedense.
On sekiz şehidi ‘’ah’ der savarlar.
Yine suspus oldu ahraz duvarlar.
Vallah seni dokuz köyden kovarlar
Kes sesini vır vır etme sus Sami.
YORUMLAR
Değerli hocam, söz konusu yazı, mesela üyeler arasındaki birtakım 'gayri meşru'(?) ilişkiler üstüne olsaydı, değil 1404, 144000 defa okunurdu...:)))
Milletin çektiği acının bir başka ifadesi böyle...
Şükür ki, bu milletten ümit kesilmeyeceğini 15 Temmuz'da dost da, düşman da gördü...
Yeter ki, bunca çarpıklığın faturasını şehitlerimiz sayesinde ödemeden keyfettiğimizi bilelim...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Milletten ümit kesmek istemiyorum ama insan bazen karamsarlığa kapılmıyor da değil.
Selam ve sevgilerimle.
Elin gavuru kendi ülkesinin çıkarları için ve de kendi ülkesi hiçbir tehdit altında olmadığı halde dünyanın öteki ucundan gelip bir ülkede savaş çıkartıyor, ölen askerlerinin haberi bir satır dahi olsa medyalarında yer bulmuyor.
Ülkesi ciddi tehdit altında ve savaşın içinde bulunan Müslüman ise "Şehidimiz var." diye feryat ediyor.
Evet, şehidimiz var ve de bundan sonra da olacak. Ne kadar üzülsek de olacak. Bizler de feryat etmeye devam edeceğiz. Yüreğimiz yanıyor çünkü.
Bu hâlimiz duyarlılığımızdan kaynaklanıyor ancak devlete isyan noktasına asla gelmemeliyiz. Ne yapalım, maalesef ki var oluş savaşı içerisindeyiz. Bunun bilincine varalım.
Her Türk evladı askerdir, gerekirse ölür vatan uğrunda ve geride kalanları ağlar ama yılgınlık göstermez. Türk milletine biçilen kader bu. Vuruşa vuruşa İslam'ı ve vatanı savunmuş tarih boyunca.
Ortada bir hüzün varken duyarsız davranmak, mili ve dini şuurla ilgisi olmayan şeyleri ön plana alıp, memleket meselelerini umursamamak bize yakışmaz.
El birliği ile devletimize kesinkes desteğimizi sürdürmeliyiz.
Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.
İnşallah tarih boyunca olduğu gibi bugün de üstesinden geleceğiz melanetin. Dualarımızı bol tutalım.
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
24 saatte 25 şehit verdiğimiz gün konumuz neydi aman derdimiz neydi
ya 1 saatte 60 askerimizin öldüğü ancak bunu 6 ayda ilan edildiği zaman derdimiz neydi
insanlara birden fazla dünya inşaa edildi ve oraların dışında yaşayanlar azınlıktır ve onlar için güneş hep flu ya da sönük -karanlıktır.
neyse
evet haklı ve isabetli bir cümle gördüm yorumlarda
(chaotica
10 Ekim 2016 Pazartesi 09:49:04
Emekli Albay William Lodlow (Anthony Hopkins) asker olan oğlunun ölümü yüzünden birbirlerini suçlayan diğer oğullarına hiddetlenerek "Kesin artık, askerler ölürler ve o bir askerdi!" der.)
ortada gerçek bir zafer var o da "1404 defa okunmuş bir yazı"
fiyuuuuuuuuuuu 1404 aplam yazmışi işte kıskanç mısın sen sami öğretmen
Filiz Şahin. tarafından 10/10/2016 3:52:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerle.
Ben o yazıyı okumadım ama sen söylüyorsan sonuna kadar yanındayım ağabey.
Allah u Teala akıl fikir ihsan etsin inşallah.
Yanlışı savunacak kadar da aşağılaşanlara lanet olsun.
Selamlarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam; biz bu pkk denen it sürüsüyle 40 yıldır savaşıyoruz. Çok canlar yandı, çok eve ateş düştü lakin... Neden hala insanlar pkk son 15 yıldır varmış gibi ucuz siyaset peşinde anlamıyorum.
Şu anki iktidarı veya cumhurbaşkanını suçladıkları kadar pkk yı suçlasalar ya... Onca şehidimiz oluyor analar ağlıyor. Kimse çıkıp ta pkk ve destekçisi hdp i veya onun eş başkanı olacak dingili suçlamıyor.
Birde barış diye tutturmuşlar ne barışı?
Bu kuduz köpekler lemi barış yapılacak. İktidar partisi hayatının hatasını bunlarla çözüm aramakla yaptı. Umarım yine aynı hatayı yapmaz
sami biberoğulları
Evet. Hatalar çok fazla. Ama şu an o hataların hesabının sorulacağı değil, milletçe kenetlenip öncelikle bizi topyekun ortadan kaldıma heveslerini malum odakların gırtlağında koyma zamanı. İşte huzur ve güven sağlandıktan sonra '' gel bakalım hemşerim, sen şu şu hataları niçin yaptın?'' Diye hesap sorulmalıdır diye düşünüyorum .
Selam ve sevgilerimle.
Den(iz)
chaotica
Den(iz)
sami biberoğulları
Sakın..
Ben de ''Savaşta askerler ölür ve biz bir savaştayız'' demiştim zamanında, sövülmedik ne ölmüş anam kaldı, ne avradım.
Amannnn...
chaotica
Den(iz)
chaotica
Den(iz)
İlginç....!!! Oysa bir şehit ile iki şehit hatta üç...hepsi aynı derecede önemli. Ama hemen her gün şehit haberi var. Bir çoğu saklansa da....Normalleştik hocam,alıştık... Ozaman yakalım bir şiir hocam !
ogeday
oğlum
sen içerdeyken
ben utanç günlüğümüzü tuttum dışarda
kardeşlerin ki bi rivâyet şehit oluyorlar
hırsızlar ve kulamparalar saf saf
ve allahla aldatanlar
saf saf marabalarla musallaların başında
vatan
millet
sakarya
mest
adidas
nike
kermes
vakıf
derbi
düğün
hac
umre
hacer ül esved oluyorlar frambuaz pastalarda
ogeday
oğlum
sen içerdeyken
ben
öyle bi susum ki
gözlerim kan kırmızı
gözbebeklerim yıldız çisesi
salınıyorum deli rüzgârlarda
ogeday
oğlum
kutlu ölüm dünyasında
doğum günün kutlu olsun
nice acılara
nice acılara
_bbm_
Şiir biter ama acılara devammm
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Günaydın.. ..Duyarlı bir insan olduğunuzu ve tüm samimiyetinizle bu yazıyı yazdığınızın farkındayım.. Ancak soruyorum..Ne yazsaydık... İstersek sayfalarca yazarız...Ölüyoruz.... Barış hani nerede?... Şehitlere dur de... Bitsin bu işkence.... Ve peki ne oluyor.... ???? Şahsi fikrimdir... Sanal ortamda şehitlere ağlamayı pek samimi bulmuyorum.. Biz daha bu yaz kuzenimi şehit verdik.. Ne oldu söyler misiniz? O öldü .... kalanlar ağladı.... Annesi ve babası yaşayan ölü... Peki ne oldu ? Ne değişti.... Benim bunu buraya yazmam neye yaradı..?. Şehit öyle kutsal bir şey ki her yerde herkes konuşmasın zaten... Sırf şak şak yapsınlar diye şehit şiirleri yapılmasın lütfen... Şehide saygı onu dillere pelesenk etmemektir.... Neden ölüyoruz ? Nedennnnnnnnnnnnnnnn ........ ???
Ezgi Deniz tarafından 10/10/2016 9:26:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ezgi Deniz tarafından 10/10/2016 9:27:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Öncelikle çok teşekkür ederim. Zahmet etmiş, değer vermiş yazımı okumuş ve yorum yazmışsınız.
Ben tek bir sorunuza cevap vereceğim. ''Ya ne yapsaydık?
Mesela öğretrmenlik yaptığım yıllarda da şehitler verirdik. Aynı zamanda okulda piyes ya da eğlence geceleri yaptığımız da olurdu. Fakat şehit verdiğimiz bir günde o eğlenceleri iptal eder başka günlerde yapardık.
Ne mi yapsaydık? En azından falanca, filancadan şiir çalmış konusunu bir gün erteleseydik.
Haa sanalda şehitler için şiirler yazıp alkış alma olayı benim de hoşuma gitmez .
Hatta onlar için şiir ya da yazı bile yazdığım söylenmez. Yazmışsam da '' Ulan arkadaş her ota b.ka yazıyorsun bir de şehitler için yaz '' diyenler in ısrarlarıyla yazmışımdır.
Evet kısaca yazdıklarınızın neredeyse tamamında haklısınız . Ama ''Ya ne yapsaydık?'' Sorusu bunca haklılığa yakışmamış gibi mi ne?
Selam ve saygılar.
Den(iz)
evet hocam
gun boyunca cok onemli mesele tartisildi
tam anlamiyla fistik kat kat yesile boyandi
kimsede cikip yeter artik diyemedi
en azindan site yetkilisi kisir tartismaya dur demeliydi
artik haberlere bakamiyorum, haber degil olum ilani
Allah yardimcimiz olsun
not: yukarida siir filan yazmadim sadece icimden gelenleri paylastim
sami biberoğulları
Ben diyecektim yeter artık diye ama engelliydim, diyemedim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.