- 1713 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Başımız Sağ Olsun Demekten Yoruldum
Sahtekârları alkışlayanlar .Kâtilleri ve hırsızları en yüksek makamlara yerleştirenler.Cehenneme döndü ülke sayenizde.
Bu cennet vatanda ,her tanrının günü destursuz geliyor ecel , ama çocuklarınıza dokunmayan yılan, çift başlı ve zehirli olsa da ne çıkar.
Size ne genç bedenlerin ölümünden? Sonuçta sizin çocuklarınız veya yakınlarınız değil ölenler.Vatan ha bölünmüş ,ha bölünecek umurunuzda mı ?
Şehit saymayın vatan ve bayrak uğruna ölenleri .Kelle hesabı yapın al kınaları kuzuları .Kılınız kıpırdamasın genç ölümler karşısında.Ölenler sizin evlâdınız değil , babanız veya eşiniz değil.
Yaşanmaz hâle getirdiniz hayatımızı
’Kral çıplak’ diyenleri ötekileştirin,küfür edin her zaman yaptığınız gibi. Resimledim hemen bildiriyorum yetkili kişilere diye ajanlık yapmaya devam edin.
Sizin gibi düşünmeyen herkes darbeci -paralelci - fetöşçü nasılsa .
On beşinci umreden döndün değil mi hacı emmi ? Yoksa yanlış mı hatırlıyorum ülke dışına çıkışlarını .Dilsiz şeytan gibi haksızlık karşısında susmalarını söylemeye devam et ,ayaklarına kapanan o GDO lu zerzevatlara .Gözlerini de kapa ve sallanmaya başla bezirgânbaşı.Kelime -i şehâdet getirerek sakalını sıvazla ki, inandırıcı olsun üzgün hallerin.. ’Allah tan geldi ölüm, ahrette komşu Peygamberimize sevinin , şehit oldu evlâdın ne mutlu sana ’ de acıdan kıvranan babasına , ağlamaktan ve haykırmaktan sesinle birlikte aklını da kaybetmiş anasına.
Şehitlik mertebesini de değiştirdiniz ya sonunda Pes valllâhi pes..
Bugün on sekiz can daha kaybettik ..Onlarca yaralı var.
Ardıç kuşlarının toptan vurulması, kursağımda bıraktı son umudumu da ..
YORUMLAR
Filistin olduk...Orta dogu cehenneminde tutsak yavaş yavaş vede hızla..
Ellerinde dualarla bu neyın ,hangi savaşın yaygarası böyle,neyi neyden kurtardılar, ihanetin şekli degiştirildi, kendi kendini yiyen mahluklar. yiyen kendileri, yedi gibi gösterilenlerde kendileri, deve kuşu gibiler yani, kafalarını soktular Vatanımıza , leş bendenleri sırıtıyor ortalarda, saklandıklarını sanan meczuplar..
Deniz Giritli
Hiç bir şey olması gerektiği gibi değil ama demek olmamalı ki feryadımız düğümlenecek boğazımızda ve devam edecek döngü.
Son bulmasını istediğimiz her kayıp ve kaygılanmaktansa kabullenmek en acı veren.
Yorgunluk ve öğrenilmiş çaresizlik.
Duyarlı yüreğinize teşekkür ediyorum sevgili Deniz hanım.
Allah sonumuzu hayır etsin.
Deniz Giritli
Susuyorlar haksızlık karşısında .Korkaklar her gün ölür bunu bilmiyorlar. Çaresizlik değil bunun adı Gülüm boşvermişlik .Adam sendecilik.Herkes neler paylaşıyor sosyal medyada bunu biliyorsun .Yedikleri yemekler ve gittikleri tatil mekanları..Dünya yansa hasırları yanmıyor bazı vurdumduymazların.Ölenler kimin umurunda ki?vatan için şehadet şerbetini içen o gencecik insanlar hakkında kaç kelam yazı çıkıyor boyalı basında . tv lerde haberlerde bile geçmiyor alt yazı ile veriyorlar ölen can ların sayısını.Ziyaretin ve anlamlı yorumun için teşekkür ederim.
Beynime kan oturdu.
Yoksulun çocuğu kelle; zenginkine sakın elleme!
Yutta Sulh Cihanda Sulh!
Bütün tv. kanallarında aşk filmleri, yemek tarifleri, evlenme proğramları. Millet uyanmasın diye OHAL' A DEVAM.
Deniz Giritli
Yorulduk, hepimiz yorulduk Deniz...
Yazdıklarınızın üstüne ne denir ki... Sonumuz hayrolsun...
Duyarlı yüreğine sevgiler
Deniz Giritli
Sevgiler canım.
Evet Hocam
Klasik bir söyleyiş halini aldı ya; Anadolu bağrı yanık ana dolu yıllar var ki
Birde Deniz Hanım
"Savaşı zenginler çıkarır fakirler ölür" sözü aklıma geldi bir an, anlam yüklü cümleleriniz arasında dolaşırken
Uluslararası terör-petrol-silah ticareti bağlamında düşünürsek geleneksel harplerin esamesi okunmuyor günümüzde
Terör büyük devletlerin, masonik güçlerin kendisi direk sahne almayıp maske takarak arzı endam etmesi
Karşınızda devlet yok, suçlayacak kimsede yok hesapta
Oysa aktörler belli
Direk muhatap değiller o var
Bu bağlamda şehadet kavramınında içi boşaltılıyor maalesef
Elbette hayatını kaybeden asker, polis, vatandaş şehadet şerbetini içiyor
Amma velakin rutin siyasetin elinde de bir nevi rant alanıdır vesselam
Dünya Türk nizamına muhtaç anlayacağınız
Şükürler olsun ki, siz gibi bir Giritli var sayfamızda
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket hanımefendi
Saygı ve selamlarımla...
Deniz Giritli
Saygı ve selamlar.
Söyleyeceklerim düğümlendi boğazımda sevgili Deniz, memleketi katlediyorlar, evlatlar toprakta, milleti de alıştırdılar her gün Şehit haberlerine, tabii ki millet denebiliyorsa bu uyuşuk kitleye
Deniz Giritli
Saygılar.