- 475 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKLAR ARTIK....
SANAL ALEMDE BLOG VE ZİYARETÇİ SAYFALARINDA YAZILANLARI OKUDUKÇA DA ŞAŞKINLI ĞIM DAHA BİR ARTAR...
TARAFLAR BİRBİRLERİNİN SAYFALARINI , DUYGU DOLU ADETA SEVGİ VE AŞK İLANI YAPAR GİBİ YAZILARIYLE İŞGALLERİ ALTINA ALIRLAR….
BU YAZILANLARDAN GEREK ERKEK OLSUN , GEREK BAYAN OLSUN İLERLEYEN ZAMAN İÇİNDE ETKİLENMEMESİ MÜMKÜN DEĞİL...
HER İKİ CİNSDE BURADA İSTEYEREKDE OLSA , İSTEMEDEN DE OLSA YAŞAMIŞ OLDUĞU YAN LIZLIĞI VE DUYGUSAL ÇÖKÜNTÜYÜ GİDERECEK PAYLAŞACAK VE BU BOŞLUĞU DOLDURACAK BİRİNİ BULDUGUNDA DUYGUSAL ELEKTRİKLENME GERÇEKLEŞİYOR...
EYVALLAH..BAŞIM GÖZÜMM ÜSTÜNE...YERLERE KADAR EGİLİR SELAMLARIM...
ARTIK BİRBİRLERİNE İLAN ETTİLER YA SEVGİLERİNİ AŞKLARINI..DOLU DİZGİN GİDERLER….
ŞİFRELER YER ALIR UZUN SEVDALI ŞİİRLERİN,YAZILARIN SATIR ARALARINDA, ALTLARINDA..
SEN…SENİ…BEN…BENİ DİYE BAŞLAR…
SÇS ...SENİ ÇOK SEVİYORUM...
SÇÖ...SENİ ÇOK ÖZLEDİM..
SÇÖ...SENİ ÇOK ÖPÜYORUM.. DİYE DEVAM EDER…
ANCAKKKKK..SONRA ... SONRA... NE OLUYOR BİLİYORMUSUNUZ.... ?
TARAFLARDAN BİRİ İLERLEYEN ZAMAN İÇİNDE SOHBETLERİNDE YAZILARINDA DOYUMA ULA ŞIYOR...
BİR TARAF SEVMEYE DEVAM EDİYOR ..DİĞER TARAF ARKADAŞIMSIN DOSTUMSUN DİYEREK SIRTINI DÖNÜP GİDİYORR.BUNA RAĞMEN ARKADAŞDOST BİLE OLUNAMIYOR KALINAMIYOR
GİDİYOR DEMİŞTİM…NEREYE BİLİYORMUSUNUZ...
YENİ ADRESLERE..YENİ YÜZLERE..YENİ YÜREKLERE..
ONLARINDA POSASINI ÇIKARMAK İÇİN..
NERDE KALDI ONCA VERİLEN SÖZLER , NERDE KALDI ONCA HARCANAN ZAMAN VE EMEK , NERDE KALDI SEVGİ , SAYGI , AŞK VE SADAKAT...
BURADA HER HANGİ BİR CİNSİ SUÇLAMANIN ANLAMI YOK.
ALALIM BİRİMİZİ VURALIM DİĞERİMİZE..
HER İKİ TARAFTA SUÇLU..NE BİR SEVDA FAZLA..NE DE BİR SEVDA EKSİK.
# HER MUTLU KADININ KARŞISINDA MUTLU BİR ERKEK ,
# HER MUTSUZ ERKEĞİN KARŞISINDA DA MUTSUZ BİR KADIN ..
TERK EDİP GİDEN KADININ ARKASINDA BIRAKTIĞI TERK EDİLMİŞ BİR ERKEK VE YİNE O TERK EDİLEN ERKEĞE GELEN , BİR ZAMANLAR SEVDİĞİNİ TERK EDEN BİR BAŞKA YENİ KADIN…
TERK EDİP GİDEN ERKEĞİN ARKASINDA BIRAKTIĞI TERK EDİLMİŞ BİR KADIN VE YİNE O TERK EDİLEN KADINA GELEN,BİR ZAMANLAR SEVDİĞİNİ TERK EDEN BİR BAŞKA YENİ ERKEK...
VARDIR….
ONUN İÇİN BİR ALLAHIN KULU ÇIKIPTA BANA ERKEKLER ŞÖYLE , KADINLAR BÖYLE DEMESİN
SANAL ALEMLE İLGİLİ SATIRLAR , GERÇEK YAŞAMDA DA BUNDAN FARKLI DEĞİLDİR...
AŞKLAR ARTIK...
HAKKI YALÇIN USTANIN DİLE GETİRDİĞİ :
# Aşk eskiden gözlerin yürekle temasıydı. Şimdi oynak kalçaların dudakla teması.
# Aşk eskiden ömür boyu namus bellemekti sevdiğini.Şimdi ‘’ Bul-işlet-devret ‘’
GİBİ OLMUŞ
25.08.2008 / 20,07 - UMUTYOLU3535
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.