- 820 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN SADE OLMALI
İnsan iyi olmalı, hemde çok iyi olmalıdır. Hiçbir şeye zarar vermemeli, hem olumlu düşünmeli, sahip olduklarına şükretmeli, olamadıklarınada şükretmelidir. Çünkü olamadığı herşey asıl onun oluşuna sebeptir...
İnsan sade olmalı, basit yaşamalı, fazlalıklarından kurtulmalıdır.Kendisini sevgiye çevirmeli, sevgisini herşeye vermelidir. Herkese elinden geldikçe yardımcı olmalı, birilerine yardım etmek için sadece maddi değil, manevide yardım etmelidir. Örneğin; yolda kalmışa, umutsuz olana yol olmalıdır.
Her sabah mutlulukla uyanmalıdır. Yanında biri yatıyorsa, onu sevgi ile öpmeli. Aynaya mutlulukla bakmalı,aynadan gördüklerine bakıp özel olduğunu hissetmelidir. Kendisinden sonra doğanları çok sevmeli, onlara her şekilde yardımcı olmalı.... İnsan sevmeli, hemde çok sevmelidir.
NİYAZİ KOLUŞ
YORUMLAR
"Sadelik" ve "sıradanlık" nedense karıştırılır hep.
Oysaa "sade" olmak bambaşkadır...
Bunu kabullenme erdemli bir haldir bence.
Keşke bu söylediklerinizi uygulayacak kadar yüzümüzü güldürüp,
umutlarımızı boşa çıkarmasa bu ülke...
Kim istemez ki güne gülümseyerek başlamayı,
Eşi dostu arayıp hal hatır sormayı
Ve yarını düşünmeden başını yastığa koymayı.... Yazınız olumu düşün ,olumlu yaşa mesajı vermiş ama artık polyanna olmaktan bıktık be kardeşim... Güzel kaleminize selamlar sevgiler...
İyi diyon hoş diyon da nerde o eski insanlık elimizden aldılar. Maddiyata büründük,insan olmayı unuttuk anaya babayı huzur lu olalım diye huzurevine attık koynumuza itleri aldık.Ama ben insan gibi insani seviyorum iki ayakli hayvanoglu hayvanı değil. çok güzel yazmışsın iyi olanı Allah sever..yuregine selam
UYGN_DLR tarafından 10/9/2016 4:29:51 PM zamanında düzenlenmiştir.