- 1530 Okunma
- 12 Yorum
- 2 Beğeni
BU GÜN ÇOK KISA BİR MESAJIM VAR.
Aslında mesajı Hz. Muhammed vermiş.
Onun mesajı elbette ki başım gözüm üstünedir.
Ne diyor ?
‘’Ben
Haklıyken bile çekişmeye girmekten kaçınan kimse için cennetin kenarından,
Şakadan da olsa yalan söylemeyen kimse için cennetin ortasından,
Huyunu güzelleştiren kimse için de cennetin en yükseğinden bir köşk verilmesine KEFİLİM. ‘’
Yani bundan böyle haklılığıma ne kadar inanırsam inanayım hiç kimse ile sonu gelmeyecek boş çekişmeler yok benim için. Ama hiç kimsenin hatırı için de doğru bildiklerimi yazmaktan çekinecek değilim.
Kısacası kendime mahlas edindiğim agresiflik gömleğini üzerimden atıyorum. Ama bu demek değildir ki bundan sonra ben de bir sevgi pıtırcığı olacağım. Daha önce de olduğu gibi kendim de kalemim de yine dik olacak.
Bundan sonra sağ yanağıma tokat atana sol yanağımı uzatacak da değilim.
Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi ‘’Hattı müdafaa yoktur, sathı müdafaa vardır.’’
Yani müdafaamı elbette yapacağım lakin yılan hikayesine döndürmeyeceğim işi.’’Arif olana söz bir kez söylenir’’ Deyip sadece bir kez söyleyeceğim.
Ve en önemlisi ‘’ O şöyle yazmış, bu böyle yazmış, hemen gideyim karşı taarruz başlatayım’’ yok. Yani sitenin Don Kişot’u olmaya gerek yok. Direkt bana saldırmamak şartıyla kim ne yazarsa yazsın. Beğendiğime, hoşlandığıma - içimden gelirse- iki satır yorum yazarım. Beğenmediğim, haksız bulduğum için vakit harcamayacağım.
Hiç kimseye kendimi anlatmak için bir çaba içinde de olmayacağım bundan sonra.
Kısacası bundan sonra artık aynen Yunus Emre’nin dediği gibi…
Biz dünyadan gider olduk
Kalanlara selam olsun
Bizim için hayır dua
Kılanlara selam olsun
Ecel büke belimizi
Söyletmeye dilimizi
Hasta iken halımızı
Soranlara selam olsun
Tenim ortaya açıla
Yakasız gömlek biçile
Bizi bir arı veçhile
Yuyanlara selam olsun
Azrail alır canımız
Kurur damarda kanımız
Yayıcağız kefenimiz
Saranlara selam olsun
Bunda hep gelenler gider
Hergiz gelmez yola gider
Bizim halimizden haber
Soranlara selam olsun
Miskin Yunus söyler sözü
Kan yaş ile doldu gözü
BİLMEYEN NE BİLSİN BİZİ
BİLENLERE SELAM OLSUN.
BİZİ BİLENLERE SELAM OLSUN, BİLMEYENLER, BİLDİKLERİ GİBİ BİLSİNLER…
ONLARA DA SELAM OLSUN.
YORUMLAR
sami biberoğulları
Ama zafer Yunanlıların oldu.
Selam ve sevgilerimle.
"Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır" değerli hocam...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Of çekmeye de gerek yok. Kırk yıllık Kani, olmuyor Yani.
Selam ve sevgilerimle.
Biliyor musunuz Sami hocam,
Bir gün annem demişti ki "Bu kadar dikleşmene gerek yok haklıyım diye, bazen insan bir tokat yerse suratına, öbür yanağını, çevirmeyi bilmeli" Tabi ki hemen itirazım geldi..
"Ne münasebet öbür yanağımı çevireyim! Aynı anda geri iade ederim"
Maalesef ruhum böyle... Haklı olduğumdan eminsem eğer asla geri adım atmam, atamam. Çok ısrarcı olanı, çevremden atarım, sorun biter..
Sevgiler,
Billur T. Phelps tarafından 10/7/2016 12:11:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Ben bu dünyada ( Bu dünyada derken de sallıyoruz ya, sanki Türkiye dışında bir yer görmüşüz gibi ) sağ yanağına tokat atıldığında, sol yanağını uzatan görmedim hiç.
Zaten biz Müslümanların şeriatında yoktur böyle bir şey. Ancak şu var. İster haklı olun ister hakısız girdiğiniz bir tartışmayı sakız gibi uzatmak sadece ve sadece boş yorgunluk getiriyor.
Öte taraftan bazen öyle insanlar var ki çevrenizden atmanız da mümkün değil. Bu durumda '' he he '' Deyip geçmek bence en doğrusu.
Selam ve sevgilerimle.
En isabetli kararı almışsınız.
Tebrik ediyorum Sami Hocam.
En güzel örneği de vermişsiniz; Resulullah'ın dilinden.
Ki o Rehber, bize yaşantısıyla ve tebliğ ettiği ilâhî kelâm'ın tebliğ şekli ve süresiyle de en güzel örnektir. 23 yıl boyunca tebliğini kendi hayatında yaşayarak ve emsal olarak yapmıştır. Öyleyse, başkaları ne derse desin, inandığını bire bir yaşamak gerek..
Bir atalar sözü: "Elin demişi, bağın yemişi tükenmez!"
Selâm ile...
sami biberoğulları
Başkalarının nasırına basmaktansa kendi nasırıma basılmamasına özen göstermek diyorum kısaca.
Havana sadece su koyup dövmekle elde edilecek hiç bir netice yoktur.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Eyvallah.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selamün aleyküme ,
aleyküm selam deniyor da aleyküm selama ne deniyor? Kısaca eyvallah diyeyim o zaman.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Bahsi geçen yazınızı okumuş ve düşüncelerimi de yazmıştım. Şimdi
neden silindiğini anlayamadım doğrusu .
Bu yazının silineceğini zannetmiyorum ama hani çok da emin değilim çünkü son bir kaç aydır ciddi ciddi '' Ne yazayım ki silinmesin?'' Diye düşünmeye başladım .
Sizin sanırım ilk kez başınıza geliyor oysa ben çok yaşadım bu durumu.
Selam ve saygılar.
hocam kutlarım.....işte bu kadar kısa ve net..bilen bilir.bilmeyenlerede selam olsun...ve bendende gül diyarındanda gönlü güzel hocamıza selam olsun
sami biberoğulları
sami biberoğulları
Selam ve saygılar.
Selamın aleykum sevgili Sami hocam
Benden de o güzel yüreğinize selam olsun
sami biberoğulları
Aleykümselam.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.