- 462 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Mecburi yorum
# MECBURİ YORUM #
______________________
Sizler hangi ülkede hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama, ben MECBURİYET’in başkenti MECBUR’da, MECBURİ bir birey olarak MECBUREN yaşıyorum...
Yüz ölçümü olmayan bu MECBURİYET’i oluşturan insanlar, ikiye ayrılıyor. Bunlar MECBURİYET’in MECZUP’ları ve bu meczupların himaye sevk ve idare ettikleri ben gibi bizler, yani MECBURİ’ler..!
MECBURİYET’in MECZUP’ları, dehşet yetenekli insanlarmı bilemiyorum ama, MECBURİ’lerin mazlum, mahsun ve su gibi saf olduklarını haykırarak söyleyebilirim.
MECZUP’ların aman bilmez ve acımasız yönetim şekline MECBURİ’ler kesinlikle onlar gibi cevap vermezler MECBURİYET’te.
Bu cevapsızlıkları, kesinlikle MECBURİ’lerin korkak oldukları anlamına gelmez. MECBURİYET’i yöneten bütün MECZUP’lar bilirler aslında MECBURİ’lerin karşılıksız vatan sevgilerini. MECBURİ’lerin naif yaklaşımları, onaran ve okşayan söylemleri, hep doğruyu işaret etmiştir ve edecektir MECBURİYET’te.
MECZUP’lar, MECBURİYET’in nüfusunun tamamına yakınını MECBURİ’lerin oluşturduğunu bilirler. Bu sebeple MECBURİ’ler arasında, değişmeye yakın olan bazı MECBURİ’leri tersten okumaya zorlarlar MECZUP’lar...
Tersten okuttukları vesilesiyle kolayca MECBURİ’likten kumanda edilebilir birer MECZUP’a dönüştürülürler onları.Değişen ve MECZUP olmayı tercih eden MECBURİ’ler için, bütün MECBURİ’ler kahrolur onların yerine.!
MECBURİYET’in MECZUP sayısını ve bütün MECZUP’ların seviyesini ve mertebesini en üstte yer alan bu MECZUP’lar belirlerler..
MECBURİYET’te şimdilerde tersten okununca şifresi çözülebilen ve MECBURİ’lerin birer vurdumduymaz MECZUP olmalarına sebep nedir peki?
ARAP evet ARAP...
ARAP kelimesini tersten okuduklarında bazı MECBURİ’ler, CENNET’lik oldukları hissine kapılırlar ister istemez. Sonra farkına bile varmadan mecburen, MECBURİ’likten MECZUP’luğa geçiş yaparlar.
En tepedeki MECZUP’lar tarafından tersten okutulan ve MECBURİYET’in MECBURİ’lerini MECZUP eden bu şifre nedir peki?
Yazayım. ARAP. Tersi, PARA..!
Mecburi yorum/(Samim İĞDE)