- 443 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTEPLİ YARİM/ KÜÇÜK BİR AŞK HİKAYESİ-8
MEKTEPLİ YARİM/ KÜÇÜK BİR AŞK HİKAYESİ-8
10 yıl sonra
10 SENE SONRA AŞK KRİZİ
Arkadaşım bu yazı serisinin yedinci bölümünde, yazının sonuna ‘’devamı var’’ diye yazmıştı. Ne yazık ki devamını getirmeye fırsat bulamadı. Doktorlar kalp krizi arkadaşları mukadderat dedi, önüne kim geçebilmiş.
Ama ben onun gözüyle bakarak, bu ölüme aşk krizi dedim. Halada düşüncem değişmedi. Zira sizzler onu benim kadar yakındn tanımazsınız. Ben arkadaşım ve Neva, beraber oturup çok konuşmuşluğumuz var. Neva hiç bir zaman arkadaşımın dengi olamazdı. Arkadaşım ise bunu hiç kabullenemedi.
Geçmiş gün, Neva ile Kırıktabak’ta buluştuk. Buluşmamızı Neva istemişti. ‘’Daha fazla yapamayacağım ‘’dedi. ‘’Bunaldım artık’’ ‘’Ben onunla arkadaş kalmak istiyorum. Ama o bana başka bir gözle bakıyor. Bazen kızıyorum bazende acıyorum. Biliyorum aslında iyi bir insane. Biletimi aldım. Pazar günü Zonguldağa hareket ediyorum. Bird aha görüşemiyeceğiz. Telefon hattımı da değiştirdim.’’Beni ara ısrada olsa arayacak mısın?’’ ‘’Kusura bakma bird aha seni de görmeyeceğim. Beni affet senin gibi bir arkadaşı bird aha bulamam ama meçburum’’ Neva ile vedalaştık. Bird aha kendisinden haber alamadım. Arkadaşımın durumu daha da vahimdi. Aylarca Neva’yı sayıkladı. Hiç bir şeyle ilgilenmez oldu. Sanki Neva’nın ortadan kaybolması ile onunda yaşamı sona ermişti. Bir günün gecesi yattı ve bird aha uyanamadı. Ölümü kayda kalp krizi olarak geçti.
Bence teşhis yanlıştı. Kayda ^^Aşk krizi ‘’ olarak geçmesi gerekirdi.
06.10. 2016/Çarşamba
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.