- 732 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜLTÜREL VE SANATSAL KALKINMA ÜZERİNE VEDE YEREL YÖNETİMLER ÜZERİNE
KÜLTÜREL VE SANATSAL KALKINMA ÜZERİNE VEDE YEREL YÖNETİMLER ÜZERİNE
‘’Bugün, Ataşehir Belediyesi’nin aylık yayın organı ‘’Ataşehir Expres’’ dergisi elime geçti ve oldukça ilgimi çekti ve okumaya başladım. Gerçi yaşamak da olduğumuz Ataşehir ilçesi’nin ikamet etmek de olduğumuz bu mahallesin de somut bir çalışma görmüyor olsam da bu dergiyi çıkarmaları bir anlam da beni gururlandırdı… Çünkü bir toplumun kalkınma ölçütü sadece Betonsal yapılaşma ve buna bağlı kentleşme değil, kentleşme de topluma verilmesi gereken bir ihtiyaç gibi görünse de tek ihtiyaç değil, toplumun aydınlanmaya da ihtiyacı olmalı, bunun en güzel sistemi de Sanatsal ve Kültürel etkinliklerle olur düşüncesindeyim, sanatsal duyarlılık da olan toplum, yaşadığı dünyanın gerçeklerine de duyarlı olur ki bu meyan da bu mantalite ile çıkardıkları dergiden dolayı Ataşehir Belediyesi’ni kutluyorum ve eklemek de istiyorum; zaman zaman başka belediyelerin de çıkardığı aylık bültenleri de okuma fırsatım oldu, genel de bu yayınlar da gördüğüm ağırlıklı olarak; kentsel yapılaşmaya bağlı sorunlara dayalı icraatleini anlatıyorlar, azda olsa güncel yaşam’dan bilgiler de mevcut ama ‘’Ataşehir Expres’’ bu anlamda da bazı belediyelerin çıkarmış olduğu bültenlere göre fark atıyor, bu anlamda da Ataşehir Belediyesi’ni ayrıca tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Son olarak ifade edeceğim de şudur; bu ilçe sınırları için de yaşamıyor olsanız da ‘’Ataşehir Expres’i ‘’ okumanızı tavsiye ediyorum, yerel yayın organı olma işlevini topluma dayalı işlemiş, kısacası okumaya değer…
Ekim’2016 / OKAN YILMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.