- 1630 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
1934 TARİHİ FAZLI YILMAZ KARNESİ
Hatıra deyince Şair babam Fazlı Yılmaz’ ın ebediyete göçerken bizlere bıraktığı 1934 tarihli İlkokul karnesi gelir aklıma.
Ve
Ta o yıllarda Aziz Atatürk’ün, Türk çocuklarını, aydınlık yarınlara hazırlamak için planladığı eğitim-öğretim sistemi gelir aklıma.
Öğrencilere, İlkokullar da, nasıl da; bilgi, beceri ve kalkınmaya yönelik eğitim planladığını, babam Fazlı Yılmaz’ a ait tarihi bir nitelik taşıyan bu İlkokul karnesinden görebiliriz, ders öğretilerin de, bilgili, becerili, ekonomik, sağlık, musiki, dünyayı ve tabiatı tanıma ve diğer alanlarda bilgi ile donatılmasının sağlanmasını asıl amaç olarak planlanmış olduğunu da gururla anlayabiliriz..
O yıllar da İlkokul son sınıfı 3 ncü sınıfa kadarmış bunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Geçmişten günümüze ışık tutan Babama ait bu vesikayı hatıra olarak anıyorum ve Milli Eğitimimizin bu ruh içerisin de adım atmasını arzu ediyorum..
YORUMLAR
Bu zihniyet milli olan herşeye düşmandır !
Atatürk'e, Türk kavramına, Türkiye Cumhuriyeti'ne ezeli-ebedi düşmandır.
Bunların Y.O.Ç. olduğu kesindir.
Bunun diğer kısmı GBOP'tur ve başkanı kendi beyanlarıyla otuz küsur defa itiraf ve beyan etmiştir.
Y.O.Ç.larının yani "Yeni Osmanlı Çocukları"nın nihai hedefi, burasını kendi patates dinlerine dayalı bir yönetim haline getirmektir.
Bunların dininin İslam olduğunu sananlar büyük yanılgı içindedir, böyle sananların büyük vebal altında olduğunu kesinlikle biliyorum.
Zaten Y.O.Ç. projesinin merkezinde de Türk yoktur.
İbrani ya da Ilımlı patates İslam'ı vardır.
Bu da bu projenin sürekli Abd, İsrail ve genel Batı emperyalizmine yonttuğunu gösterir.
Büyük Atatürk'ü, emaneti aziz cuhuriyeti yaklaşık on beş yıldır bu bölücü yobazlara emanet edip, geldiği nokta itibarıyla herşeyin ortada olduğu ürkütücü durumdan, buna oy veren tüm sürü elemanları suçludur.
Bunun bedelini en çokta bunlar ödeyecektir.
Değerli babanıza rahmet diliyorum.
Atatürk ve cumhuriyet ışığıyla kalın, esenlikle...
Göktürkmen tarafından 10/5/2016 11:41:55 PM zamanında düzenlenmiştir.