- 481 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALIŞIYORUZ
Merhametliyimdir çoğu insana göre.Bunu kendimi yüceltmek adına söylemiyorum.Ama birşeyin farkındayım, affedilmek ve affetmek yeryüzünden kalktı.Belki affedilsek tekrarlanmayacak bazı bazı hatalar ya da içimizdeki sevgi , öfke ve nefrete bırakmayacak yerini.Ama dedim ya kalktı yeryüzünden affetmek ve affedilmek.
Aslına bakarsanız onların kangren olmuş, kessem kan akmayacak merhametinede ihtiyacımız yoktur bizim.Kötülüğü kendine gard edinmiş ve bununla mutluluk duyan insanların yaşadığı bir dünyadan merhaba!
Mükemmelimdir diyemem iyiyimde diyemem elbet.Ama merhametliyimdir çünkü insanlara bu duyguyla yaklaşıp aslında karşındakinede var olduğunu ve bazılarına gerçekten bu duyguyla yaklaşılması gerektiğnin farkındayım.
Acı çekiyorum zaman zaman o da benim problemim biliyorum ama çektiğim acıların arkasına sığınmıyorum hiçbir zaman.Acımın arkasına sığınıp acı çektirmiyorum en azından .Bu durum benim dünyamda şık bir yaklaşım sizi bilemem tabi.
Saygı olmazsa olmazlarımdandır mesela, sevmeyin beni y da birbirinizi.Sevgininde çin malı olanı varmış bu yüzyılda öğrendik.Ama saygı saygıdır, ister mecburiyetten ister düzen bozmamak adına saygı duyun yeter.
Dürüstlük bakış acımızda çok farklı olabliyor ne acı!Dürüst-müş gibi mesela.İnsanlar en sevdiklerine bile nasılda dürütmüş gibi yapıpta kendilerine yapılan en ufak bir hatada sizi kolayca idam edebiliyorlar.Üstelik dinlemeden anlamadan.Kendi doğrularıyla hareket edenlerin idam sehpasına çıkmak çok ta abest bir durum değil aslında şu günlerde.
Ve acı kaçmıyor bizden sadece algımız bozuluyor duyarsızlaşıyoruz mesela .Yaşanılanlara değilde duyarsızlaşmamıza üzülüyoruz bir süre sonra .Bu hadde gelene kadar aynı acıları yaşamış olmamız acı!
Ama bilelim bilmek yetmez beynımıze kazıyalım , eksilmiyoruz hiçbirşeye rağmen, gidenlere rağmen kalanlara rağmen.Ölüm var evet ölümün yanında doğumda var.Tren garları gidenleri uğurlayanlar kadar gelenlere kucak açanların sahnelerinede şahittir.
Ve biz eksilmiyoruz alışıyoruz!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.