- 506 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
BİZ SADECE KİTAP SATIYORUZ /TP kitabevinde 12 yıl
BİZ SADECE KİTAP SATIYORUZ
TP kitabevinde 12 yıl
Bir dükkanım var. Pasajın içinde. Üç, beş kitapla ve büyük umutlarla açtığım, amatörce zevk alarak yapacağım bir işti. İlk zamanlarda kar amacı gütmeden şu kitabı satarım bu kitabı dükkanıma sokmam demeden İdoolojisiz bir kitabevi. Eğer ideoloji ararsanız her yaştan her zümreden insanlara kitap okumayı aşılamak maksadı ile hayalini kurduğum bir kitabevi. Tutkularımın esiri olmadan verecek yerim olan bir kitabevi.
Aradan yıllar geçti. Para kazandım mı? sanırım hayır. Ama kazandığım çok daha iyi bir şey vardı. Yazma yetisi dost kazandım, arkadaş kazandım. Belki de kaybettiğim kendimi buldum.
Bir dükkanım var. Pasajın derinliklerinde, pasajın girişinde küçük bir kitap tezgahım. İçeri doğru başını kaldırıp bakmayanlar için ufak bir tezgahtan başka bir şey değil. Başını kaldırıp ileri doğru bakanlar içinse kitap dünyasına atılacak bir adım. Bu dünyanın içine girenler büyük bir şaşkınlık içinde güngören gibi bir semtte böyle bir kitabevi , pek akılları almıyor.
Övünmüyorum sadece gerçeği söylüyorum. Büyük kitabevleri gibi kitaptan başka her şeyi satmıyorum. Ben sadece kitap satıyorum. Belki aradığınız her kitabı bulamayabilirsiniz. Ama sadece o kitabın sihirli kokusunu koklamak için bile gelip dolaşabilirsiniz.
Ben sadece kitap satıyorum
BİZ, SADECE KİTAP SATIYORUZ
Çocuklarınıza bırakabileceğiniz en güzel miras kitap okumayı sevdirmektir.
BİZ SADECE KİTAP SATIYORUZ
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Dünya bu, içine ne koyarsan koy alır elbet. Ama ben dünyanın berisindeyim. Ötesinde ne var kim bilir. Ama duydum ötekinden ölüm var, öldürmek var, öldürülmek var, öldürenler var ama hep ölüm var. Bizde berisinde hep hayat var. Yâşamak car, yaşatmak var. Ama en çokta kitaplar var. Kitapların olduğu bir dünyada sonsuz hayat var.
Tebrikler