- 1341 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
KALABALIKTA YALNIZLIĞINA ÇARPANLAR !
Herkes yanındadır, çok kalabalıksın görünüşte ama kaderinle Baş başa bırakılacak kadar da yalnızsın insanoğlu !
İbrahim KOVAR -13.12.2014
YORUMLAR
Göreceli bir kavram yalnızlık denen hengame.
Uzantısında saklı belirsizlik kadar da insanın sorguladığı belki de sorgulanmaktan yorgun bir ruhtur yalnızlığın tecellisi.
Günümüz şartlarında her birimiz yalnızız ve belki de tek dostumuz elimizden düşmeyen marifetli teknolojik oyuncaklar. Birbirimize sarılmak yerine tuşlarına dokunuyoruz teslim olduğumuz teknoloji iken belki de mabet bildiğimiz yoksa kaçış mı demeliydim?
Çok şey söylemek mümkün ve ben sadece eşlik etmek istedim bu bağlamda çok konuştumsa affola.
Mutlu pazarlar, mutlu günler.
Düşünmeye sevk eden her yazı makbulümüz bu yüzden teşekkür ediyorum.
En iyi dileklerimle...
Selamlar, saygılar...
KaanBerat
Yüreğinize, kaleminize sağlık.
KaanBerat
Robert B.Cialdini'nin "iknanın psikolojisi" kitabında işlenen 6 kuram var. Okumayanlar için Okumakta fayda var.Tavsiyemdir.
Yorumunuz Onur verdi efendim.
Sevgi ve saygılarımı sunarım.
KaanBerat
3-5 kişiliktir aslında gerçek çevre. Dost dediğimiz.Böyle düşünüyorum.İnsanın dostu gördüğünün dünyevi yanlışı veya çıkarları için değişmesi çok acınası.
Aslında en acı olan kişinin dünyaya,kişilere veya hayata küsmesi değil kendine küsmesi değil mi?
Yorumunuzla şeref verdiniz.
Teşekkür ediyorum.
Sağlıcakla esen kalınız.