- 513 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLİ PİYANGO BİLETİME PARA ÇIKARSA
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 30 Eylül 2016-09-30
…………………………………………………………………………
“Karalama Defteri” Adlı şiir kitabımın 33 sayfasında “Kim ne derse desin/ torun torba toplayıp/ Umre’ye gidecektim/ Zikir edecektim/ Mekke de sabahlara kadar/ Yılbaşı biletime para çıksaydı” Demiştim. İşin doğrusu, paranız var ise, Müslüman iseniz Hac’a da, Umre’ye de gitmeniz gerekir.
Fakat şimdi ben, düşüncemi değiştirdim. Torun, torba toplayıp, yanıma eşimi dostumu da alıp, Çanakkale’ye gitmeyi düşünüyorum Milli piyango biletime para çıkarsa. Çanakkale de sadece Antepli, 517 şehidimizin olduğunu gördüm. Şehit Antepli Sirkeci Ali’nin heykelini gördüm. Bütün bu şehitlerimizi ziyaret edip, birer Fatiha okurum. Ben Çanakkale’yi her ne kadar bilsem de, Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun sayesinde gördüm. Keşke bir defa daha görsem. Marmara Denizinden Akdeniz’e kadar o sahili bir defa daha gezip, görsem. Ama bu güzel kenti anlatmak mümkün değil. Gidip, gezip görmek lazım. Çanakkale de, Kaleyi, Deniz Müzesini, Anafartalar’ı, Seyit Onbaşı’yı, Niğdeli Ali’yi ve gezilmesi, görülmesi gereken bir çok şehit kanı dökülen yerleri gezmek, görmek gerekir. Ülkemizin bütün toprakları kan dökülerek alındı. Fakat bana göre Çanakkale kutsal topraklarımızın önde gelenlerinden birisidir diye düşünüyorum. Zaten ülkemizin bir çok illerinden Çanakkale’ye insanlarımız şekilde, toplu bir akın ediyorlar. Bunu ben milletimizin vatanseverliğine ve duyarlı olmalarına bağlıyorum. Milletimizin vatanseverliğini zaten 15 temmuz 2016 tarihinde, bir defa daha takdire şayan olarak görmüştük.
Aklıma bir de Yeditepe Mahallesinde bulunan “Engelsizler Fatih Karakuş Parkındaki” tuvalet binasının yerini Şahinbey Belediyesinden isteyip, oraya bir sağlık ocağı yaptırmayı düşündüm. Altta tuvalet kalmak üzere. Çünkü, Yeditepe Mahallesinde bir sağlık ocağına, gerçekten ihtiyaç var. Benim ümidim milli piyangoda. Çünkü başka yerden para gelirim yoktur. Bir tek emekli maaşım var. Ama parası olan hayır severler, bu düşünceme yer verseler iyi olur. Verdiğim adresi, gelsinler, görsünler. Gelip görürlerse bana hak vereceklerine inanıyorum. Söz konusu adreste bir sağlık ocağı yoktur.
Saygı değer okurlarım; Bu günlükte bu kadar. Beni unutmayın, sohbet köşemde sizinle yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.