YORUMLAR
Tüm samimiyetimle bravo ve maşallah diyorum o kadar içten ve sebiller gibi yazmışsınız ve asmışsınız ki inanın çok samimi tamı tamına bir babacan edasıyla. Yüreğinizin heyecanla çırpınarak acaba inciteceğim biri mi var endişesini hep taşıyarak kalem edilmiş bunu her satır da hissettim. Bende geceye biraz geç katıldım ancak kısacık şiir dinleme imkanı buldum ve o bile yetti tüm dostları orada görmek . Sevgi ve saygımla geceyi tasviriniz çok güzeldi. Selamlarımla.
Cengiz KILINÇARSLAN tarafından 8/27/2008 12:34:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili dostlar
bir çok arkadaşı unutmuşum...kendilerinden özür dilerim.
özellikle hüzzam,fılız kılınç...ki fılız hanım özellikle tanımak istediğim bir şiir dostuydu orda olduğundan bile haberim yoktu...ben saadece tanıdıkları yazmışım,açıkçası biraz ayıp etmişim binlerce özür dilerim...hiç kasdı düşüncem olmadığını bilmenizi isterim...
diğer ismini unuttuğum sevgili şiir yürekli dostlardan da özür dilerim...
saygılarımla....
Agabey kendini anlatmayı unutmuşsun gecenin en renkli en güzel yüreklerinden biride sendin.Gecemize buyuk bir zevk kattın seni hiç unutmayacağım ağabey
Edebiyat defterinde o gece tüm dostlara çok tesekkur edıyorum hepsı de bırbırınden degerlı dostlar tanıdıgıma ve gordugume çok mutlu oldum ...
Şiirlerle ezgılerle turkulerle dolu dolu ve en önemlisi dostluklarını hissettiren tüm güzel yürekli dostlara tesekkur ederım...
Sevgilerimle...
sevgili ASPENDOS’u es geçmişim...yani unutmuşum...bir üzüldüm bir üzüldüm ki...
allahtan sil düzenle seçeneği çalışıyor buranın.
dostumuz bize sakın kırılmasın...alınmasın... biz onun o narin yüreğini,güzel yanlarını dün akşam zaten keşfetttik...
işte ne güzel unutmamişsin abi:))
hem yüreğine kazınanları biliyorum..yazıda ismim geçmesede gücenmeyecektim..bütün sevdiğim dostları orada görmek beni innaılmaz mutlu etii..45 saat uykusuzluk ve 32 saat yolculuğa rağmen..
hepinizi yüreğimde taşıyorum hala....sevgiler
Ankara da yaşamak için bir sebep de toynak ağabi...
Deniz olmayan yer de nasıl yaşarım diye düşünürüm hep...
Bu sebeple Ankara da geçen yıl bir okulda ders vermem için gelen teklife sıcak bakmadım,bakamadım...
Deniz yok Ankara da...
Ama bizim deli sedat gemileri Ankara da yakmış ya...Dedim ki bir daha bak Ankara'ya...Baktım hem denizi gördüm hem de derya gibi bir adam Toynak'ı gördüm...
Canım ağabi zahmet verdik sana... Ankara da ki denize kaldıracağım şehr-i şehrin bağrından kadehimi...
alicengizoyunu
Anılarda iz bırakacak bir gece olmuş :)
Ve sanki bende oradaydım diye düşündüm bir an yazıyı okurken, bütün katılan şiir duygu dostları adına MUTLU oldum...
Sevgi ve saygılarımla
Anlatımınız çok hoştu içindeymişim gibi geldi banada ...
Yazınızı kutlamayı unuttum!! :)
YÜREKTEN KUTLUYORUM
Sermina tarafından 8/25/2008 11:55:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
EDEBİYAT DEFTERİ ANKARA TOPLANTISI
Oturduğum masanın köşe tarafında oturan bilge görünüşlü..... esseni....
gülümseyen yüzü ile..... hulyA_42 hanımefendi...
okuduğu şiirler ile bizi mest eden..... filiz kılınç
asaleti ile huzur veren..... NADİDEM ZEHRA
bir köşeden geceye uzanan..... sibel oruç
edirneden ankaraya ulaşan..... soloyin
bir an gülümsemesi eksilmeyen..... hüzzam
katılamayan ama Taylan Koç' u telefonla arayarak varlığını hissettiren Zeynep Güngör..
Gülümseyen şiir gözlü geceye renk kattılar.
Ankara ...Ankara güzel Ankara seni görmek ister her bahtı kara...
Anlatılamaz güzellikteydi.Masaya rakının yanına şalgam geldi...Dedim ki sevgili Toynak 'ı bulun bana ben mangal istiyorum bu bardaktaki şalgamı ulaştırın o anlar:=)...
Mükemmel ne ise onu yaşadık hep beraber dostlarla...Ve evet Toynak tan sözü aldım yetiştirecekti anılarımızı sabaha...Sözünün eri abim.
Kazım abim (Kazım Doğan ) erken ayrıldı aramızdanzira tüm gün kahrımızı çekti...Ama ne geceydi.
Sözü çorbacıda aldım Şubat ayının yedisinde Adana 'nın taşlı yolllarına bekleriz efendim....
Çok güzel bir geceydi, sizlerle tanışmaktan onur duydum. Düzenleyen Sema hanımefendiye, sizleri tanımama vesile olan Mustafa Zorla beye, gecede bizi yanlız bırakmayan Yorgun Kalem bey ve Aysegul Guncan hanımefendiye ve de buğulu sesi ile üstad Bakiler' in şiirini beraber okuduğumuz Nena hanımefendiye teşekkür ederim.
Şiir tadında kalın efendim.
Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar..
Asfaltlar ışıldar, buz tutardı resmi yalanlar...
Kimse keman çalmaz belki ama
Çok keman çalınsın balolarında
Diye yapılmış
Gri sisli binalar...
Alnının ortasında
Ciddi bir devlet asabiyeti.
Çok kötü günlermiş gibi en genç zamanlar,
Bu zulüm bu sevda bitmezmiş sevmek
Bir halkı sevmekse aşk o zaman sevmekmiş!
(biz bir şeyi delicesine severiz ama tanrım neyi?)
Ama neyi Fatih Akça ?
Olgun Ekinci tarafından 8/25/2008 10:40:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
"harika bir toplantı ben de ordaydım"diyebilirim senin yazını okuduktan sonra ve kıskanmadım desem yalan olur. umarım Adanadaki toplantıya katılırım.Antakya sanayi odasındaki şiir şölenleriyle bir araya geliyorduk senin analtığın gibi çok güzel arkadaşlıklar oluşuyor şiir ve şairler ayrıcalıklı özel insanlar diyorum.
ellerine güzel yüreğine sağlık. Adana da görüşürüz:)))
Ankara'da olmak ve edebiyat defteri üyleriyle aynı havayı teneffüs etmek harika bir duyguydu.Organizasyonda emeği geçen dostlara bu yazı vesilesiyle teşekkür ediyorum.
Toynak Abimiz çok güzel geçen gecenin ardından ve mutlu yorgunluğun sonunda bu yazıyı kaleme alarak hepimizin ortak duygularını paylaştı.Hani deriz ya hep, anlatmak değil yaşamak gerek diye...
Sanalda gönül verdiğimiz dostlarla reelde tanışmak ve herşeyi paylaşmak çok güzeldi...Gecenin sonunda bir koşturma yaşadıysak da Nenayı uçağına yetiştirdik....
Unutulmayacak ve belleğimizde kalacak güzel anıların mutluluğuyla günün yazısını okudum...
Sevgi ve selâmlarımla...
Böylesi güzel bir toplandıda olmayı isterdik,ne yazık ki bazen yollar geçit vermiyor araya engeller çıkıyor.İnşallah başka toplantılarda beraber olmak dileğimizle. Böyle dostlukların daim olması en güzel beklentimdir.Varolasın kardeş yürek gelemedik ama gelmiş gibi hissettik. O güzel anları bize yaşattın yazınla.Varolasın.
Saygılarımla
Bahar
ne guzel bir toplanti olmus, bizlerde sizlerin kulagini taaaa Hollanda'dan cinlattik durduk toynak ve diger arkadaslarimizin..
Bir ara ''tuh'' ya ben neden yoktum, yoktuk :))) '' desemde gurbet elleri gecit vermedi gelisimize...
Valla ne diyeyim; bende selam ve sevgilerimi turnalarin kanadina yukleyip yolladim. Umarim kazasiz, belasiz ulasmistir siir yureklerimize...
Size inat :))) bende edebiyat defteri toplantisini Lahey'de veya Amsterdam'da yapmaz miyim. Ahanda suraya ciziyorum ---------------------------------- :)))
Kiskandim ya! :)))
Umarim; toplantiniz gul kokusu havasinda gecemistir... Gurultu patirdi kopmadan zevkle Mehteran bolugu ile Enternasyonel Yoldaslar Toplulugu gecerken hep birlikte alkislanmistir dostluk, kardeslik degil mi sair dostlarim?.. :))) Huzuru siirlere tasimis olanlara selam olsun !
Saka bir yana; inanin adiniza cok mutlu oldum, guzide canlarin bir arada olmalarina...
Sevgiyle, dostlukla, gardaslikla kalin!
Lahey'den sevgilerimle...
direnis tarafından 8/24/2008 10:32:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
"ORADA SİZLERLE OLMAYI NE ÇOK İSTEDİM. BİLMELİSİNİZ
AMA BİLİYORUM Kİ YÜREĞİM SİZLERLEYDİ...
BİR DAHA Kİ ŞİİR GECENİZDE ARANIZDA OLACAĞIM İNANCIMLA..EDEBİYAT DEFTERİ ANKARA BULUŞMASININ DOSTLUK ADINA ÖĞRETİLERİ OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK DİĞERLERİNE VE NİCELERİNE YENİLİKLER GETİRECEĞİNİ DÜŞÜNÜP ANILARA KAZINAN YAZINIZI KUTLUYORUM.
SAYGILARIMLA ...ŞİİR YÜREKLİ.