- 1044 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
VATAN bölmeye kalkışma !..insan olmaya kalkış!...
VATAN bölmeye kalkışma !..insan olmaya kalkış!...
Allah büyük.. kötülerin oyununu bozmaya müktedir..lakin; bizlerde bilinçli olup oyuna gelmemeliyiz. Su uyur düşman uyumaz anı kollar, başka Türkiye yok biz VATANını CAN bilip sevenlere.
Canımız VATANa feda. Onu korumak adına.. VATAN yoksa CANda olmasın. CANımıza VATANımiza AL BAYRAGimiza riyasız yürekten bir sevgiyle sahib çıkıp, birlik olmaliyiz.
Kim kimi severse sevsin, hangi partili olursa olsun, VATAN haini kalleş olmasın, biz ayni tavanin baliklariyiz. Birlikte pişer birlikte yanarız..
Ötesi berisi yok, bu VATAN varsa variz, ülkemiz için birlik olmaliyiz, o partili bu partili diye beni sevmiyorsa sevmesin, Ben saygı duyduğum gibi yalnızca saygi duysun, varsın yine sevmesin.
Yeterki; TEK VATANIMIZI TEK BAYRAGIMIZI, HERŞEYDEN ÇOK SEVSİN; KORUSUN ÜLKEMİN DÜŞMANLARINA MAŞA OLMASIN !....
25 Eylül 09:25 2016
Mlk
VATAN bölmeye kalkışma !..insan olmaya kalkış!... Yazısına Yorum Yap
"VATAN bölmeye kalkışma !..insan olmaya kalkış!..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
25 Eylül 2016 Pazar 15:20:31
15 temmuzda başarılı olamayanlar anıtkabirde çocuk bahçesi kurdurarak gezi parkı gibi ayaklanmalar türetmek istemekteler...kendi oyunlarını kendileri protosto ederek akıllarınca sivil darbeye kalkışma hazırlığındalar..Biz yemeyiz mimarlar odasının bu çıkışına ... devrimcilikte her türlü oyun mübahtır ...Allah devletimizi bunların şerrinden korusun
KalbiHazan
@kalbihazan
Allah bilir kötüyü eğriyi doğruyu, insan insanı aldatabilir ama herşeyi gören yaracıyı aldatamaz hiç kimse hesabını sorar bu dünyada veya mahşerde. Kötülüge meyil kadar iyilige meyletmek olsaydi insanlarda ecelinden yaşlanirda ölürdü tüm bombayla silahla ölen çocuklar ve gencecik insanlar.cehennemi kazanmaya ne kadarda çok çalişiyor insanlar bu kadar çpk mu inançsızlar.Allah islat etsin onlari.Yatatıcısı Allahı seven ülkesinide sever..saygilarimla arkadaşım.