- 1276 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TABANSIZ SEVGİLİM
GİTTİN,, Çok oldu benden gideli,,
Günler günleri kovaladı birbir ardısıra...her gün bir önceki güne küsmüştü.
Oysa ne güzel başlamıştı.... Ve o kadar hızlı ve mükemmel gelişirken herşey biz bile korktuk nazara gelip bitmesinden....Evet,,,uzun zaman sonra bütün korkularım, kaygılarım, seninle, varlığınla bir bir uzaklaşmaya başlamıştı benden.Seni sunmuştu hayat bana...Sıra sende demişti,mutlu olmalısın artık.
Bir tesadüf olamazdın, sıradan değildi hiçbişey.Gözlerinde, yüreğinde, sözlerinde, hayallerinde, ellerinde kendimi bulmuştum.O kadar bendin ki oysa. doğru olan parçam sendin. Bin parça olmuş kalbimi senin varlığınla yapıştırmıştım sıkıca...
Herkesin bir son şansı olmalıydı,, buna inanmıştım herzaman.Şans vermeliydik "biz" olmamız için her ikimize de.
Yanında, kendimi o kadar masum, o kadar değerli hissediyordun ki bana...İfadeye bile gerek kalmıyordu, kendimi anlatmam için sana.O kadar iyi tanıyordun ki beni...Sanki ben sendim, sen ise ben.İki ayrı bedenin bir ruhta birleşmesi değil miydi bu anlatmak istediğim şey.
Herşey sendin,, sense gittin.
Ansızın, girmiştin hayatıma ve ansızın da çekip gitmiştin.Neden diyemeden.Nedenini bile bilmeden.Sen olamazdın benim sevdiğim?Bu kadarlık mıydı? Bu kadar kısa mıydı?İçilen yeminler, verilen sözler, gelecek günler, hani son nefese kadardı?
Gittin, nasıl olduğumu düşünmeden.Aramadın , hiç sormadın bile bir kere.Gözyaşlarım kanamıştı ardınsıra, yüreğim dağılmıştı.Umutlarım herbiri binparça..
Aşk, bizi terketmişti.Kapıyı ilk önce çekip çıkanda sen olmuştun, sonra aşk.Bense hala sendeydim, o yalan yüreğinde.....
Gelme.....Senden bana tek kalan, bir ihanet...O da birgün ödenir nasıl olsa...