- 1178 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
Her damla gözyaşında nice sırlar saklıdır Şu söz ne hoş Allah aşkıyla gözyaşları akan gözleri cehennemde ateş yakmaz.Göz yaşları maneviyatı ruhu temizler.İnsanlar gafletle söyledikleriyle günahlara dalarken.Sarsan tövbe dolu sonunda huzur getirecek göz yaşları ılık ılık menevişler gibi akarken yüzüne o gözyaşları bence baldan tatlıdır.Acı inleyiş yakarış vardır kullarla Allah arasındadır.
Şaban Kalyoncu İskeçevi
Akıtılan göz yaşı belli ki tüm yükümüzü atıyoruz bir anlamda varlığımızın uzantısın bir o kadar yüreği rahatlatan...
Duyguların coşkusu aslında varlığımızın tecellisi hele ki mutluluktan ağlamak ama en güzeli ve insanlığımızın yüce Yaratıcıya duyduğu sevgi ve minnet ile adeta rüku etmesi.
Çok derin anlamlar çıkarmak olası ki eşsiz bir derya yine varlığımızın hikmeti ve sınırsız vasıfları ile evren sunulmuşken beşerin hizmetine ama ötesinde duyumsamak ve buna vakıf tek güç yine İlahi Kudret.
Kutluyorum hocam: İnanılmaz uzaklara gittim ki gittik de.
Saygılarımla efendim...
Şaban Kalyoncu İskeçevi
Benim, Rabbimle öyle bir halim varki hiç bir varlık en büyük melekler dahi vakıf olamaz,
Hz.İsa melekiyeti ön planda bir resul, Hz.Muhammed meleklerin secde ettiği beşeriyeti ön planda,
Gönüle uğramış gözyaşları ile bu şuurdan bahsediyorum, teşekkür ederim.
Şaban Kalyoncu İskeçevi
Şaban Kalyoncu İskeçevi
Enteresan bir anlatım..
Bu yazıya KUTLARIM demek yetmez çünkü GÖZYAŞLARINI bu şekilde hiç düşünmemiştim
Emeğiniz için var olun
SAYGILAR Selâmlarımla esenliklerle her zaman
Şaban Kalyoncu İskeçevi
Günümüzde, Marksın maddeci anlayışı ilk bakışta herkesin hoşuna gidiyor, vur patlasın çal oynasın bir hayat, ölünce toprağın atomları, bu da bir yaşam anlayışı çeşidi,saygılar sunarım.