- 1523 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KOMŞU BİR FİNCAN SEVGİ VERİRMİSİN
Sevgi bazen sevgiliye susmak, bazen de konuşmaktır. Bazen bakmak, bazen de olanlara göz yummaktır. Sabır ile beklemektir. Hasrettir.
Sevgi emeldir. Sevgi uğruna fedakarlık yapacak kadar bedeldir. Zaman, zaman kederdir. Bazen de Sevgilinin yerine ölümü tercih edecek kadar eceldir.
Sevgiyi ben gözlerinden tanırım. Bir bakış, bir gülüştür. Sevgi emektir, çabadır. Dikenli gülün elini kanatan dalında, çiçeğin yaprağında, arının balınadadır.
Sevgi sevgilinin yanağında, kuşun kanadında. Uçurtmanın kuyruğundadır. Sevgi baharı yazı kışı beklemeden dört mevsimlik emektir. Sevgi dilinin ucunda dört harf değil, göğsüne sığdırabilecek kadar yürektir.
Sevgi bir halayda el ele verebilmek, aynı noktada aynı düşünceyi yakalayabilmek, farklılıklarımızı hoş görmek, aynı güzel lezzette buluşabilmektir. Farklılığımızı zenginliğimiz sayıp, onu taşıyabilmektir.
Sevgi sevmeyi sevmektir. Kendi kendini terbiyedir. Sevgi her şeyin temeli, yaşamanın anlamı, sevgilinin gönlündeki değerdir.
Sevgli Edebiyat Defteri üyeleri ve değerli okuyucularım sevginiz bol olsun.
21.09.2016
Fatma ORAL
YORUMLAR
Fatma Oral
Fatma Oral
Fatma Oral
Sevgi, sevmek denilince insanların aklına neden sadece karşı cinse duyulan bir his geliyor?
Bir ablaya da duyabilirsiniz, bir amcaya da, hatta bazen bir komşuya; çiçeğe böceğe hayvanlara da duyabilirsiniz sevgiyi. Sevgi yanında bol miktarda merhamet de getirir ve bu ikili birleşince güzelleşir insan. İnsan güzelleşince de çevre güzelleşiyor bu sefer.
Eğer bunu tüm insanlar devam ettirebilirse dünyamız çok daha güzel bir gezegen olacak.
sevgiyle kalın,
Fatma Oral
Sayfama güzellikler kattınız.
Evet sevginin çeşitleri çok, evlat sevgisi, eş, vatan sevgisi bunu daha da çok çeşitlendirebiliriz. Sevmeden yaşadığımız için yaşadığımız tüm sorunlar. Sevgi ile kalın.
Benzer bir konuyu işlemişiz bu da günün sunumu yine kalplerden taşanı sayfaya yığarken...
Kutluyorum sevgili yazarım.
Sevgilerimle her daim...