- 1037 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Soljenitsın ben ve Delirium
Saat kaç lan diyerek yataktan fırladım ve yazmaya başladım fazla bir şey çıkmamıştı, yaratıcılığım kabuğuna çekilmeye devam ediyordu.
Bundan zevk alıyordum şiir lanetinden artık kurtulabilirdim.
Yazdığım hepi topu üç beş satırı geçmiyordu,
duvarda asılı saat dokuz yirmide durmuş hiçbir canlılık belirtisi göstermeden bana gülüyordu.
Burada öleceksin burada böyle yalnız ve tek başına, hasiktir lan diyerek elimdeki kalemi saatin suratına fırlattım.
Aynı şarkıyı defalardır dinlediğimi o an fark ettim Barış Manço cacık ,saat olsaydı da yeseydik lan şimdi diyerek bana tekrar küfretmeye başladı.
Oğlum saat bizle konuşuyor diyerek içimdekine, danışmaya karar verdim içimdekinin ruh hali benden daha bozuktu.
Düşündüklerinin hepsini size aktarmam mümkün değil ancak başını anlatsam siz gerisini tahmin edebilirsiniz herhalde
.
’O lanet olasıca saatin saçlarından tut ve yatır yere, oturduğun sandalyenin bacağını sok rektumuna bi daha bi daha diyene kadar devam et buna....’
Lan oğlum manyak mısın? Saat lan o sen ne zaman böyle şiddet dolu bir varlık olsun sandalye ayağı sokmak nedir lan nasıl bir ruh hastasıyız biz.
Ben senim abi keh keh keh diyerek gülüyordu içimde ki.
Vay bana vaylar bana iyice sıyırmıştım yahut bu bir rüya olmalıydı , rüya olsa da Freud’un Düşlerin yorumu eserine göre bir yerde büyük bir sorun vardı. İçimdeki ve ben o an sigara yakmaya karar verdik saatin bizimle ilgili farklı planları vardı bunu biliyordum buradan sonrası içimdeki ben ve saat arasında idi.
Saat ben niye durdum biliyor musunuz lan
Aynı anda içimdeki ve ben keyfinden herhalde yavşak diyerek kahkahayı bastık ortam yumuşamıştı, o sıra fark ettim içim dekine bir ad vermem gerekiyordu .
Sana Soljenitsın diyebilir miyim sevgili iç sesim diyerek ikinci sigaraya yaktım.
Olur patron olur de ama öyle sevgili falan ne oluyoruz şurda erkek erkeğe takılıyoruz kadınsız kalalı bir yumuşama var galiba sende.
Lan ben senle iki dakika adam gibi konuşamayacak mıyım . Soljenitsın dediysem yazar olan Alexandır Soljenitsın’dan ilham aldım.
Rus mu abi o
He Rus ne oldu ki lan
Abi bacısı falan vardır onun güzeldir falan şimdi, Twitterı falan varsa bulalımda Dm den yürüyelim yakışıklı adamsın ekmek çıkar bize. Hazır Rusya ilede barıştık ben barış için kendimi feda etmeye hazırım.
Lan oğlum sen ne zaman bu kadar pis bir şey oldun, nasıl bir açlık sende ki sürekli bir insanın aklı delik aramakta olur mu? Hayır iki dakika senle adam gibi konuşayım diyorum insanı bin pişman ediyorsun. Demek ki tam delirsem ben şu sayko saat ve süper erkek sendromu geçiren senle geçecek hayat.
Saat la bi durun ya siz ne saygısız adamlarsınız size burada dert anlatıyordum lafın arasına girdiniz dinlemeyecekseniz söyleyin bari.
Pardon saatçiğim eee diyerek ondan yana döndük,
Hah şöyle ya hiç dinlemiyorsunuz beni, kalbim kırılıyor lütfen. Bakın beyler siz ikiniz çok sigara içiyorsunuz bu ev sürekli duman altı yedi yirmi dört gri lan bu evin içi. İnsan dışarı çıkarken kapı baca açar bari oda yok sizde. Nikotin bana zararlı o yüzden durdum, biraz azaltın arkadaş şu sigarayı erken yaşta kanser olup tahtalı köyü boylayacaksınız.
Hımm Teşekkür ederiz saatçiğim bizi düşündüğünü bilmiyordum bu kadar bundan sonra dikkat edeceğiz sana söz.
Lan varya
Efendim saatçiğim
Yalnızlıktan öleceksiniz lan asdfg mallar asdfg saatle konuşuyor lan angut hahaha
Senin ananı avradını saat gibi
Sinirle yerimden kalkıp saati tuttuğum gibi balkondan attım.
Soljenitsınciğım nasıl yaptık iyi yaptık demi.
İyi yaptık tabi baksana şerefsiz düşerken bile sövüyor bize neymiş zamandan saatlerden kurtulamaz mışız. neymiş evreni inkar edemez mişiz salak bunlar abi ya, öyle birde inkar ederiz ki kapımıza gelip yalvarırlar.
Sus lan pezevenk
Abi niye öyle dedin ki şimdi
Saat sayko ise sende sapıksın lan
Ne sapığı abi ya
Sapıksın işte lan
Abi ben içgüdüsel olarak üremek istiyorum benim üreme hakkımı elimden alamazsın
Keserim lan seni
Soljenitsına uzanan eller kırılsın
Başıma anarşik mi oldun lan nerden öğreniyosun sen bunları
Adam libidosuna Soljenitsın adını koyuyor sonra ben anarşik oluyorum vah vah abi sen harbi sıyırdın ha. O şiirler falan nasıl yazılıyor sanıyorsun sen abi ben olmasam nah yazardın
.
Nasıl yani lan sen ne demeye vardırıyorsun işi. Sen olmasan nasıl yazamazdım ben, sen bana aitsin oğlum istediğin kadar birik, dur, devin ben istemezsem dışarı bile çıkamıyorsun sen. Efendi benim lan proleter devrimci libido bozuntusu.
Abi yaratıcılık ilham falan diyosun ya hani sen
Eeee
İşte insanlığın ilk yaratıcı fikri olan elmayı koparma hadisesi bile benim sayemde var oldu. Sen zannediyormusun ki. Adem baba ile Havva anayı gerçekten salak şeytan kandırdı. Ben olmasam nah yapardı o işi o salak iblis. Düşünsene o kadar rahatı keyfi bi ego yüzünden bozulmuş varlık olan iblis bunu düşünemezdi ki. Ben sizin gerçeğinizim abi istekleriniz, dürtüleriniz,hırslarınız hepsi bende gizli. Sen adına şiir dersin bir başkası aşk bir başkası evlat sevgisi bir başkası para , bu böyle gider abi ta ki ölüme kadar. Toprak o soğuk kollarıyla sizi sarana kadar siz hep hırsla bir şeylerin peşinde koşacaksınız ve ben hep yanınızda olacağım.
Çarpılacağız lan şimdi senin yüzünden
Korkma abi büyük yaratıcı artık insanlardan elini çekti ne halimiz varsa görüyoruz burda
.
Lan ben kendimden korkuyorum kesicem seni siktir git bak
Tamam abi ya gidiyorum
Yürü git
Arada bir uğrarım çayını kahveni içmeye
Ne yapışkan şeysin arkadaşım sen
Seni seviyorum abi bu arada Yasunari Kavabatanın uykuda sevilen kızları romanını okudunya geçen
He okudum doğru
Uykularına dikkat et abi o bilinç altı benim nihahahahahahahahahahahahaha
O ne pis bir gülüştür lan
Özümde kötülük yok be abi sadece bende arada insanların şu mutluluk dediği hadiseyi tatmak istiyorum ondan.
Tamam tamam üzme şimdi beni arada gel sohbet edelim ama çok sapıklaşmak yok
.
O sırada telefonumun titremesi beni gerçek dünyaya döndürdü
Yeşim ’ Uyudun mu ’
Of senle mi uğraşıcam şimdi saat kaç ki lan oha saat dörtmüş bu saatte bu mesajı atan kadın güzel olsa ne yazar yahu
Abi cevap yazsana ya ben biliyorum Yeşimi onda ki memintolar bende olsa varya üfff üfff
Lan Soljenitsın gitmedin mi sen
Tam gidiyorum Yeşim geldi aklıma abi
Yat zıbar lan ben cevap yazmam bu salağa.
Hep yat zıbar a.ına koyim hep yat zıbar sanki zamanında yatağına almadın bunu, o zaman salak demiyordun bana hadi aslanım hadi koçum yüzümü kara çıkarma diye gaz veriyordun noldu.
O zaman başka hem sen bu ara çok Alman filozofu okuyusun galiba ne bu Hegelciler gibi
Yok abi o Hegelden değil onları sen okuyun ben Alman filologlarını izliyorum bak mesela Yah das is gut ımmm
Ne filolojisi lan bildiğin porno izlemişsin işte
Öyle deme abi Alman porno sektörüde aynen motorlu taşıt sektörü gibi üstelik bunu yaratan Almanlar değil ki. İkinci dünya savaşı sonrası Amerika ve SSCB arasında bölünen Alman toprakları ruhen de bölündü Alman halkı. Misal ilk Alman pornosunu daha Berlin düşmeden ele geçirdikleri yerlerde Müttefik kuvvetleri tarafından çekildi. Kaç Alman kadınına tecavüz edildi ve bunlar filme alınıp sonrada Askeri birifiklerde yıllardır kadın yüzü görmemiş erlere gösterildi biliyor musun. Ya da Ruslar komünist Rusyanın ikinci dünya savaşı propaganda afişlerinde Alman kadınlarına tecavüz eden Rus askeri figürünün. Proleter devrimci görüşün Faşizmi nasıl becerdiği olarak gösterilmedi mi sence.
Aynısını Japonlarada yaptılar minyon küçük Japon kızları zorla abd askerleri için Tokyo genel evlerinde çalıştırıldı. Ah abim ah Yah das is gut
Git lan burdan Soljenitsın
Tamam abi gidiyorum ama sen Yeşimi genede bir düşün
Haklısın belkide lan seni doyurmak lazım
Evet bu be evet abim; aslan abim, kaplan abim sen bir numarasın. Ben hazırlıklara başlıyorum şimdiden.
Kandırdım lan mal ahahahaha sen istediğinde değil ben istediğimde olur o iş
Çok kötüsün abi bundan sonra anarşik olucam görürsün sen. Aşık olunca bana laf anlatma sakın öyle mal gibi bırakıcam seni ortada
Siktir lan deli
Ben gidiyorum abi
Soljenitsın dur son bişey dicem
De sayın abim
Oğlum ben kendimi bildim bileli yalnız kalmaktan korkmuyorum korkum her yalnız kalışımda insanları tekrar sevmenin zorlaşması,birgün kimseyi sevemez olursak diye diyorum bunları sana unutma emi.
Unutmam sayın abim ben kaçtım Borges’in düşsel varlıklar kitabına girecek adamım ben abi kıymetimi bil....
Yeşim tekrar mesaj atmıştı
’ Uyusanda uyumasan da sana geliyorum yarın orada olurum çok kötü şeyler oldu ’
Telefonun tuşlarına tıkır tıkır dokunup mesaja cevap yazan Soljenitsındı
’ Siktir lan deli ’
’ Yardımına ihtiyacım var gerçekten çok kötüyüm ’
....................................................................................................................................
İşte böyle dostlarım sanırım delirmiştim bu arada Soljenitsın ve saat benle konuşmaya başlamadan önce şunları yazmıştım.
İşte ben bu yüzden delirmek istiyorum dostum bilmemek için yada bildiğim her şeyi unutup sürekli tv başında toz pembe diziler izleyebilmek için delirmek istiyorum.
İnanın deniyorum herkes gibi olmayı herkes gibi susmayı kusmayı metalik gri bir şekilde sevmeyi yada sevilmeyi.
Oysa o an işte o zaman kendimden utanıyorum aynaya her baktığımda biri suratıma tükürüyor bildiğin halde susuyorsun diye...
Haksızlık adaletsizlik namussuzluk her yerde,her mazlum ahında her ana çığlığında işte bunca kötülüğe rağmen. Bu toplumun tv başında Esra Erol türevi programları izleyerek Hanife’ye kim atlayacak mastürbasyonu sohbeti yaparken işine gelmeyeni hain kötü ilan etmeleridir bizim sonumuzu hazırlayan. Hepimiz yanacağız kurunun yanında yaş her zaman yanmıştır ve yanacak . Belki Tanrı bizi sodom ve gomora gibi yere batırmayacak yada Nuh’un kavmi gibi sele vermeyecek bedenlerimizi
Ama büyük acılar çekeceğiz
Ben
Ruhlarımızın çürüdüğünü görüyorum
Biliyorum dostum lanet olsun ki biliyorum
Oysa
Ben bilmemek için her gece dua ediyorum
Asıl korkunç olan bunu biliyorum ve elimden hiç bir şey gelmiyor...
YORUMLAR
Sen bide benim iç sesimi gör .. :)) Senin soljenitsın kaçacak yer arayıp saatin içine bile saklanabilir. Ha bu arada Ruslar insan değilmiş.. Hayali onlar. Hiç öyle düzgün kadın olur mu be ..... Çok güzeldi de bence bir şey eksikti.. görüntü yok.. Senaryo yaz .. Bütün Tv filmlerini çöpe atıp bunu gösterime aldırcam.
Sevgilerimle...
Sorun televizyon ya da onda yayınlanan saçma sapanlıklarda mı? Yayın şirketleri maliyeti en düşük programların başına topladığı insanlardan maksimum kazanç sağlamayı hedefliyor ki ticarette burası makul. Soru şu: Halihazırdaki topluma sunulan programlar mı toplumun ahlaki yapısının dejenerasyonuna olanak sağlıyor yoksa bu programlar zaten toplumun ahlaki kalibresine göre mi oluşturuluyor? Halimeyi samanlıkta basıp şalvarını gül dalına asanların türküsü yapılan bir coğrafya burası, Mustafa Mıstık'ı arabaya kısıp üç mum yakıp seyrine bakılan bir coğrafya... Yani seyretmeyi ve söylemeyi sevenlerin coğrafyası. Niteliksiz eylemler bu toplumun çenesini daha çok yorar çünkü flu gri hayatlarındaki renk patlamaları komşunun oğlunun komşu kızını becermesiyle gerçekleşebilir ancak. Ancak o zaman hayatlarında birkaç ay daha muhabbeti yapılabilecek bir değişiklik olur. Bu ülkede yirmi gün yasak! ilişki yaşanmasın emin ol gettoların tümü meydanlarda devirecek hükumet arar çünkü kendi gerçeklikleriyle yüzleşirler. Neyse... Bu arada tüm saatlerin kırılması şart! Zamanın tahakkümü onların gardiyanlığında gerçekleşiyor. Hadi öptüm büyüklerin ellerinden, selam söyle herkese...
Tsukuyomi
bi kaç sene önce biri, "ben senin için Muhteşem Yüzyıl'ın kaç bölümünü kaçırdım, biliyor musun?" demişti. bilememişti kendisine hitap edilen kişi. içinden "nasıl bir manyaklıktır bu" diye düşünmeden de edememişti.
şu an belki bi yerlere yine bombalar düşüyor, birileri taranıyor, kesiliyor, belki başka bir yerde şu an birileri ölülerini topluyor, ve kimisiyse ganimeti bölüşüyor; sloganları da şudur belki: "sizin ölüleriniz var, bizim paralarımız." kimisiyse ağlıyor; izledikleri filme ağlıyorlar, gerçeğin taklidi onları daha çok etkiliyor.
Tsukuyomi
Tsukuyomi
biraz daha dil bilgisi ekleme çıkarma biraz ekleme çıkarma gerek haklısın
2007 yilinda yani bundan neredeyse 10 sene evvel buna benzer bir öyku yazmistim, komün sistem icindeydi on kisi sirayla bir hikayeyi alip devam ettiriyordu. ben yazi yayinlaninca cok pisman oldum kendi bolumumu okuyunca. yazinda bir hata bulmadim sempatik bile geldi ama aklim hala orada kaldi..
uyumsuz buradaydi,bil istedim...