- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kendin düşündüğünden, çok daha büyük ve yüksek bir değere sahipsin
4 değişik ülke de kadın haklarını savunmaya çalıştım.
Hayatımın 20 yılını bu işe adadım,
maddi ve manevi olarak her şeyimi kayıp ettim,
Ve bunu için ölüm cezası bile aldım.
Değişik toplumlarda kadınların başa baş kaldığı sorunları analize edip, çözmeye yardımcı oldum.
20 den fazla site de sürekli yazılar, makaleler yazarak, youtube da konuşmalar yaparak,
kadınların ayağa kalkmaları için yardım etmeye çalıştım.
Yazdıklarımdan dolayı, itirazlarımın sonucu olarak başarmış olan kadınların mutluluğu beni yoluma devam etmem için daha da güçlendirdi.
Her yerde sorunlar ve sıkıntılar, geleneksel toplum tarafından aldığım tehditler, beni zor duruma sokarak gücümü tüketmeye kadar gitti, ama yine vazgeçmeden görevimi sonuna kadar devam etmeye çalıştım.
Ve şuan en fazla zorlukları, sorunları Türkiye de yaşamaktayım,
Dünya üzerinde, kadının gerçek haklarını kendisi istemediği tek yer türkiye dir.
Özgürlük anlayışı, sosyal hakları sahip olma anlayışı, saygı görme anlayışı türk kadını tarafından bambaşka bir tarzla yorumlanıyor.
Çok üzgünüm, kendi hakkını aramayan, kendisi çamur içinde kalmaya tercih eden, elime uzattığım zaman, elimi iten ve arkamda : beni kullanmak istiyor diyen bir birey için yardımcı olamam.
Herkes yaptığı seçimlerde tabii özgürdür, ama her kesin bir fiyatı vardır ve önemli olan kendimizi ucuz bir fiyata satmamak.
Bütün suçlamalar için teşekkür ederim..
Ey türk kadını, kendin düşündüğünden, çok daha büyük ve yüksek bir değere sahipsin,
Bunu bil,
Umarım uyanırsın.
Rza.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.