- 1145 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
FACEBOOK SAYFALARI YADA PAYLAŞIMLARI
. ÖNEMLİ NOT: Yukarıdaki resim yazının içeriğine örnek oluşturmak içindir. Bu yazıyı beğenmeniz yada paylaşmanız için değildir..
Ben din adamı değilim. Ama çok şükür neyin doğru, neyin yanlış olduğunun da farkındayım. “Bu, budur” yada “bu böyle olamaz” mantığını yürütebiliyorum.
Epeydir kafamı kurcalayan bir şey var: Facebook’ta sayfa açma konusu. Sayfayı açtığınızda koyduğunuz isim de çok önemli, paylaşacağınız paylaşımlar da..
“Eğri Gagalı Kuş Sevenlerin Buluşma Yeri” dersiniz ve gagası eğri ne kadar kuş türü varsa onlarla ilgili resimler yazılar ne bulursanız paylaşırsınız. Amenna.. Ama dini olan, milli olan, toplum değerlerine yönelik olan sayfa açıyorsanız çok dikkatli olmanız gerekir. Değil mi?
Özellikle dini konular..
Ben görüyorum. Gördükçe de hayret ediyorum ve kahroluyorum.. Milyonlarca beğeneni ya da arkadaşı var, adına ne diyorsanız işte taraftarı var.
DİNİ SAYFALAR..
Adam sayfanın adını direkt olarak “Allah CC”, “ Hz Muhammed” koymuş.
Bana Facebook’tan zaman zaman hatırlatmalar gelir. Sistem öyle. Herkese geliyordur. “Suat anılarını önemsiyoruz 3 yıl önce şunu paylaşmıştın” gibi. Peki o sayfalara gelen mesajda ne yazıyordur..? "Allah senin anılarını önemsiyoruz......" tövbe haşa, tövbe, tövbe.. İnsanın kalbi bir anda olsa bozulmaz mı..? Çok mu fesat düşünüyorum..? Ben düşünürüm arkadaş. Bana göre bir çeşit şirk koşmaktır. Direkt olarak sayfa ismine Allah, Hz Muhammed gibi isimler verilmemeli. Paylaşımlarına bakın basit zeka yapısı ürünler. “Anlayanlar Beğenip PAYLAŞTI Bile.” O beyin yapısından daha fazlasını zaten bekleyemezsiniz ama OLMAMALI..
Bakıyorum da çoğu arkadaşlar bu tür paylaşımlara balıklama atlayıp beğeniyorlar, paylaşıyorlar. Şu kadar beğeni, bu kadar paylaşım..
LÜTFEN DUYARLI OLALIM ve BİRİLERİNİN EGOLARINI TATMİNE YARDIMCI OLMAYALIM..
Suat Zobu
NOT: Benim bu yazımı paylaşmayın lütfen.. “Anlayanlar Beğenip PAYLAŞTI Bile.” ibaresi o sayfalardan alıntıdır.
.