- 886 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Arapları bırakta acem kızları çok güzel oluyor acem kızı nedir daha çok iran tarafı ha iranın pek farkı varmı yok. geçen Farah Pehlevi hanımefendinin hani şu devrik kraliçe anılarını okuyorum. kraliçelikten sürgüne ne hayat aslında üzülüyor insan tabi şah rıza biraz fazla sertmiş halka karşı iyi okuma yapmamış ama yanıbaşımızda laik bir iran olsa durum farklı olurdu belki. biliyormusun şah rızanın ve farah hanımın dört evladı olmuş üçü intihar etmiş.
bide tabi şahın annesi mısır prensesi mısır prensesi ile şahın babasının evlenmesini hem mısır hem iran kraliyet ailesine tavsiye eden Atatürk.
farklı şeyler tabi bunlar boş konuşuyorum bazen araplara gelirsek hani birşey vardır peygamberler devrin en sapkın halklarına gönderilir genelde o hesap neyse. gecen bi vidyo izliyorum londra riyad seferi yapan uçağın hali neler var neler. neyse buda boş iş aslında pismi yok dünya da.
sanat camiası saat camiasına dönmüş zaten boşver
az önce arama motoruna "sanat camiası" yazdım, daha yazarken otomatik tamamladıklarından midem bulanmıştı zaten, tıkladıktan sonra çıkanlardan da bulandı, hemen kaçtım. sadece "sanat camiası" denince akla ne geliyor onu merak etmiştim. sonra kendi tanımımı yazmaya karar verdim. ama o tanımı erteledim. şimdilik arak bir tanım yazmak istiyorum: yıllar önce, bir gazetede bir köşe yazarının(gazeteyi de yazarı da hatırlamıyorum) edebiyat tanımı hemen hemen şöyleydi; "bir takım işsiz güçsüz acayip insanlar bir takım saçma sapan şeyler yazarlar, daha acayip bir takım işsiz güçsüz insanlar da bunların yazdığı saçmaları alır okur. bizim memlekette edebiyatın tanımı budur." bu tanımı tüm sanat dallarına uyarlayabiliriz.