- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Dosya Yeter
"Fetöcüler dini kavramların içini boşalttı" diyorlar.
Aslında Fetöcüler "Terörist" kavramının içini boşalttılar.
Hani şimdiye kadar bize, Terörist’i, "hakları verilmeyen Kürt" diye, P’kaka’lamak istiyorlardı.
Oysa P’kaka ile ortak hareket eden Fetöcü teröristlerin çoğu "sözde" yedi göbek Türk oğlu Türkler.
Kimi Akp’li, kimi Atatürkçü, kimi Ülkücü, kimi asker, kimi doktor, kimi polis...
Hatta, "Atatürkçü" Kılıçtaroğlu, sırtını P’kaka’ya dayayan Hdp’siz bir adım bile atmak istemiyor.
Yani artık, Terörist "Türk", Terörist "Kürt", Terörist "Ataürkçü", Terörist "İslamcı", Terörist "Ülkücü... diye uzayıp giden bir karmaşanın içinde boğulmak istemiyorsanız, Terörist ifadesi yerine, bunların topunu bir dosyada toplamayı düşünmelisiniz.
Yani hepsinin ortak adını belirlemelisiniz. Mesela "KRİPTO YAHUDİLER" diyebilirsiniz.
Bu karmaşık görünen durum, aslında Kripto Yahudilerin, Müslümanların içine kurduğu tuzaklardan başka bir şey değil. Bunu artık anlamalıyız.
Yok illede, her ırktan, her partiden, her mezhepten birer terörist gurup olduğuna inanmaya devam edersek, bu kafayla parçalara değil, atomlara kadar bölünürüz. "ALLAH KORUSUN!"
Bu durumda, ırk, mezhep, parti ayrımlarını bırakıp "Müslümanlar Kardeştir, Ayrım Yapan Kalleştir" demekten başka çaremiz de kalmıyor.
Bizlere de, bu durumda "Eğer Müslüman isen, ne Kürtlüğüne güveneceksin, ne Türklüğüne, ne Araplığına, Müslümansan Allah’a güveneceksin, mesajını anlamak düşüyor"
Yani, Irkçılığı bize yasaklayan Rabbimiz, ALLAH (c.c) Ümmetin, dosdoğru yolu bırakıp gittiği, dağılıp kaçtığı kavramların, içini boşaltıyor. Biz, O’na dönelim diye... Allah, tuzak kuranların en hayırlısıdır.
Rahmân ve Rahîm (olan) Allah’ın adıyla.
Her şeyin mülkü kendi elinde olan Allah’ın şanı ne kadar yücedir! Siz de O’na döneceksiniz.
YASİN-83
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.