SEVGİ NEDİR?
Kalbinin götürdüğü rotadan git ya da dalgalara mani olamıyorsan eğer,en yakın limana kır dümeni gibi bir şey midir..Sevgi dediğin şey kalpte midir?Beyin ölümü neden en önemli peki,fişi çekmek için.Bir kadavrayı orasından burasından evir çevir incelediğinde mi anlaşlır yoksa sevgi..Bazıları papatya falından bahsederler..Aslında herkesin de bir papatya falı zamanı olur ilk gençlik yıllarında..Birey olabilmek için,bir şeylere sahip olmayı istersin..Kendine ulaşılmaz bir hedef seçersin..Bazıları o nehirlerde –yüzme biliyorum –diye atılıverdiği için boğulur.Bazıları da yüzme bilmediği için zaten o sulara hiç dalmaz.. Yüzmeyi erken öğrenenler genellikle başarısız olur bu oyunda..Çok azdır hem mükemmel yüzenler,hem de nehire dalmayanlar..Bu bir duygusal yazı değildir..Bir çok ebeveyn çocuklarını ,kendi yetişemedikleri hedeflere göre yetiştiriyorlar..Çalış,çalış,çalış!!Eğer , koşuda duraksarsan,arkadan gelen kaplumbağa seni geçer..Aslında ,ben kaplumbağayla bile yarışmadım da-yarışsam elbet bilirdim tavşanın başına geleni de yormazdım seni-en korkak tavşan olarak ,tavşan doğurduğum için ,acaba o korkak tavşan da kaçıp gider mi diye güdülüyorum seni..Ne oluyor?Adam yemiyor içmiyor,gerekirse çocuğunu birilerine emanet ediyor..İyi insanlar çıkmazsa karşısına,o çocuk zarar görebiliyor.O da ,istatistikte standart sapma..Matematik hesaplar yaparsan,o standart sapmayı da göze alacaksın..Ya da bu değil ve sen son gücüne kadar harcıyorsun,o çocuk için..Ömür bir ömür ya,ben yapamadıysam,mutlaka sen yapmalısın..Çünkü,düşünüyorsam eğer-kendim için totişimi kıprdatmadıysam da zamanında- ben seni düşündüğüm için bunu yapmak zorundasın benim için..En iyi ihtimalde beyaz yakanın en ileri çocukları,bugün erkenden evlenmek istemiyor.Çünkü,papatya falı bakıp da hayallerine giden yolu çoktan tıkamışsınız siz..Ne yapıyorlar??Birer kutu misket alıp-o kocaman kocaman adamlar-misket falan oynuyorlar aralarında..Günün trendi,hadi bakalım bir satranç oynayalım değildir..Zaten bilgisayarda sörf yapanların derdi de,bir takım sosyal paylaşımlara gireyim de sörf yapayımi hiç değil..Onlar Peter Pan çocuklar aslında..Bir kutu misket alıp da,misket oynuyorlar aralarında..İşte biz,bunu yaptık –en basitinden-başarıya giden çocuklarımıza.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.