- 584 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR DÜŞ
Şöyle kendimi karşıma alıp konuşmalıyım diyordum hep;
İşte ona tam benzemesede yakın bir tecrübeydi bu,hissedip kaleme aldığım bu karmaşa/hülya;
Farklı duyguların hevesi ve hayatımda hiç tatmadığım duygular
derken-kendim kendime yakın geçmiş zaman içinde-belki de bir düşte-hayatımda tatmadığım bir duyguyu yaşatan o hiç tanımadığım kadının arkasından koştum-bir terminalde annesine yetişmek için hıçkırıklarla koşan çocuk gibi-korkuyla-koşmak farklı bir heyecan-yakalayamamak kocaman bir hüzün bulutuydu-uyandığımda-yüreğimde-
Belkide o gün onun peşinden koşup yakalayabilseydim-bugün herşey farklı olabilirdi-aranızda olmayabilirdim mesela-o kadının gittiği yerde belki tanışacağım belkide kavuşacağım sevgililer var. Sen de bir2 ben diyeyim bin2 tanımadığım binlerce aşklar-belki orası daha mutlu ne biliyoruz?-ne biliyoruz derken iki damla yaş akardı-gittiğimde-keşkeler ve tüühler ırmağından-belki sabah ezanı eşliğinde-taze sabah beni kaldırımlara ağlardı- sevinçten................
Demem o ki CANlar;
Otuz7 yıllık ömrümde kalp atışlarımı son sürat-4 nala koşturan-beni o terminalde bırakıp gitse bile-Bedenimi bu şevkatten aciz dünyaya karşı canlı tutmayı başarabilen kadın oydu-Yinede hiç tanışmamıştık ama o kadar güzel kokuyordu ki-tıpkı Anneanne kokuyordu-Annemin annesi böyle kokardı zaten-kokusunu biliyorum ama-sesini duymadım-yüzünü görmedim-öylesine ellerimi ve bedenimi kalanlarıma bırakarak gitti.
Sahi siz hiç sesini duymadığınız,yüzünü görmediğiniz bir kadını Anneanne yerine koyup Sevdiğiniz oldu mu??????
Kısacık bir düşten ibaret olsa bile......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.