- 3126 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE SEVMEK
Özel ,içsel,herkese nasip olamayacak kadar güzel bir duygu sevmek.....Bunu söylemek bile çok başka hisler veriyor bana.Sevmeden yaşayanlar yaşıyormuş taklidi yapan ölüler olduklarının farkında bile değiller.Neleri seviyoruz ? İnsanlardan birbirini sevenlerden çok sevginin altında yatan büyük bir nefreti çok açık görebiliyorum.Ama bir canlılar alemi var ki,onların sevgisi bambaşka.Şu hayvanlar alemindeki sevgi bağını insanlık adına gözlemlemenizi istiyorum.
Sevmek...Hiç sevgisiz yaşayamadım.Hep bir şeyleri sevdim .Bazen bir çiçeği ,bazen bir hayvanı ama hep bir sevme aşkı oldu.Şimdilerde yazmayı seviyorum .Bunlar genel anlamda sevdiklerimiz.Ama sevmek başka bir dünya insanı sevmek çok zor .Çünkü hep verdiğiniz sevginin aynısını alamayabilirsiniz.Ya da hiç de vermeyebilirler buna rağmen sevebilmek ancak gerçek manada sevmeyi sevenler için özel bir yetenek.Aç susuz yaşanır ama sevgisiz biliyorum ki ben ölürüm.Onun için karşılıksız her yaşayanı seviyorum.Bu aman ha yanlış algılanmasın .İnsani bir duygu buna hiç bir güç engel olamaz.Herkes sevemez izin verilmez bu çok özel ve gizli bir hazine gibidir.Öyle her önüne gelen seviyorum der ama o da sevdiğini zanneder.Sevmek sevilmeden de sevebilme sanatıdır.Kelimelerim aciz ...Nasıl izah edeceğimi bilemiyorum.İçinizden hiç sevmeye dair ,sev diye kuvvetli bir ses duydunuz mu?Seviyorum .İçimin en derinlerinden kopup gelen bir seda ile seni öyle çok sevdim ki,sadece sevdim.
Sevmek herkesin ,ama sadece sevmek, özel sevgililere has.Kalbimizin odacıkları var ya ,işte oradaki gözlerle seviyorum.Siz de sevin desem de ,sevmeyi sevmiyorsanız sevemezsiniz.Ben seni sevmeyi sevdim.Sen de benim seni sevmemi seviyorsun.Öyleyse, biz seviliyoruz.Bunun anlamı herşeyden özel ve değerli.
Güzel bir sözle sevgiyi ve sevmenin ne kadar önemli olduğunu anlayabilirsiniz ."Birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız .İman etmedikçe de cennete giremezsiniz."H.z muhammed(s.a.v)
Sevginin karşısında olanlar .sevgisizliğin koynunda yatarlar (N.HATUN)
YORUMLAR
"Birbirinizi sevmedikçe iman etmiş olmazsınız .İman etmedikçe de cennete giremezsiniz."H.z muhammed(s.a.v)
Bazen düşünürüm
en çok kimi severim diye?
ama bulamam cevabını
zira o kadar çok kimse var ki benim sevdiğim
sonra bütün sevgilerim bir adreste birleşir
Rahmanda..
ve heybetli bir şahikada afaka haykırırcasına haykırır içim:
"Allahım ben seni çok seviyorum!"
"Allahım ben seni çok seviyorum!"
"Allahım ben seni çok seviyorum!"
ve senden gelen, senden olan her şeyi de seviyorum,
SEN'in rızan için...
bana sevdamı ikrar ettiren cümlelerinizi de sevdim.
Rabbim de sizi sevsin!
KargülüALMILA tarafından 2/19/2009 2:06:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmek...Hiç sevgisiz yaşayamadım.Hep bir şeyleri sevdim "
AL BENDEN DE O KADAR..HEP SEVDİM ..HERŞEYİ ..SEVENİ SEVMESİNİ BİLENİ SEVDİM..TİPKI YUNUS MİSALİ.."yaratılanı sevdim yaratandan ötürü.."SEVMESİNİ BİLMEYEN İNSAN SADECE NEFES ALIP-VERİYORDUR..YAŞAMIYOR O..DOLAYISIYLA BU MANADA DA İKİ DEFA KUTLUYORUM SİZİ...(Yazı sayfama uğrarda görüşlerinizi belirtirseniz mutlu olurum..) SAYGILARIMLA..
Sen yorum desende N.Hatun,biz yazı olarak okuduk.Kandırdın bizi!Bir dostum öyle yapmıştı,anlattı anlattı sonunda dedi ki,'ya bir uyandım sabah olmuş!' meğer ben hep rüya dinlemiştim.Çok güzel yazı,neye kime,ne niyetle yazıldığı önemli değil.Biz ne dediğini anladık.Yürekten kutlarım.Selam,saygı...