- 552 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YURTTA SULH
Chp lideri Kılıçtaroğlu ve Chp’li Metin Fevzioğlu, Ak Sarayda yapılan adli yıl açılışına "yargı bağımsızlığına gölge düştü" diyerek katılmadılar.
Yargı kimden bağımsız olacak Türkiye’den mi?
Kılıçtaroğlu ve Fevzioğlu ve onların bu itirazına destek olan Medya ve yorumcular "Yeni Kapı ruhu da, bir yere kadar, artık muhalefet yapılmalı" diyenler şunu anlamalı;
"15 Temmuz gecesinde ve Yeni Kapı Mitinginde, Türkiye! Devleti ve Milletiyle, bütün terörist guruplara ve onları yöneten ülkelere, yani Türkiye’de başka bir Türkiye isteyenlere "Hodri Meydan, Ben Esaret Kabul Etmem!"dedi.
Yani Türkiye Cephesi belli oldu, Türkiye’ye Paralel olan düşman Cephesi de belli oldu.
Gazi Mustafa Kemalin dediği gibi ""hatt-ı müdafaa yoktur, sath-ı müdafaa vardır. o satıh, bütün vatandır..."
Türkiye’de şu an Yargı dahil bütün kurumlar, siyasilerde dahil olmak üzere ya Devlet ve Milletten yanadır, ya da Türkiye düşmanlarından yanadır. Geçmişte olduğu gibi günümüzde de Savunulan tek bir hat değil, bütün satıh’dır. O satıh, bütün Vatandır, Vatanın bütün Kurumlarıdır.
Söz konusu Vatansa! Türkiye’de Yargı, Türkiye Devleti ve Milletinden bağımsız değildir. Ak Sarayda açılış yapan yargı Mensupları Türkiye’den ve Milletten yana olduğunu göstermiştir.
Bütün tehlikeler bitene kadar, Devleti ve Milleti ve Kurumlarını ayrıştıracak siyaset yaparsanız, Türkiye ve Halkını terk etmiş, düşman cephesine geçmiş olursunuz.
Bu nedenle, Sizlerin, yeni Kapı Mitinginde durduğunuz çizgiye geçmenizi istiyoruz. Yani, Milletin Devletinin ve Milletin kendisinin yanında durmanızı istiyoruz.
Siz anlaşılmadınız, görünmediniz sanıyorsunuz oysa Millet görüyor, anlıyor haberiniz olsun.
Gazi Mustafa Kemal’in bir sözünü daha söylerdiniz ya, "Yurtta Sulh" Cihanda Sulh"
Bunu’da hatırda tutarak Milletle ve Milletin Devletiyle gerçek bir barış yapmanızı canı gönülden istiyoruz. Artık kararlı bir duruş gösterin. Allah’a ve O’nun adaletine emanet olun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.