- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-32
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-32
Çarşamba günü öğleye doğru hastamız taburcu oldu. Naz’ın keyfi oldukça iyi idi neşe içinde eve döndü.
Dr. Onur_ Bugün tatil yap yarın emniyette sorguya çekileceksin.
Naz_ Bu kadar çabuk mu?
Dr. Onur_ Ne yaparsın ki hayat çok acımasız. Dolayısı ile emniyette acımasız.
Muayenehaneme girdiğimde telefonum çalmaya başladı hemen açtım.
Zihni_ Baş komiserim seni ziyaret etmek istiyor ne zaman müsait olursun?
Dr. Onur_ Öğleden sonra gelebilirsiniz.
Sağı solu topladım. Telefonla bir, iki görüşme yaptım. Tabi bu arada Sedef’in de sesini duymak bana iyi geldi. Nihayet sekreterim misafirlerin geldiğini haber verdi. İşte şimdi gerçek bir maç başlıyordu. Konuklarımı içeri aldım. Gösterdiğim yerlere oturdular.
Zihni_ Onur sana baş komiserimi tanıtayım. Ruşen başkomiser. Dikkat et kendisi mesleğinde çok başarılıdır.
Başkomiser Ruşen_ Tanıştığımıza memnun oldum Onur bey.
Dr. Onur_ Sizinle tanışma zevki bana ait baş komiserim. Hemen konuya gireyim mi?
Başkomiser Ruşen_ Lütfen merakla bekliyorum.
Başından sonuna kadar hiçbir kelimesini atlamadan, bütün yaşananları anlattım. Sözümü hiç kesmeden dinledi. Nihayet sustum. Odayı sıkıcı bir sessizlik kapladı.
Komiser Zihni_ Başkomiserim olan biteni dinlediniz. Ben de bu odada duyduklarıma inanamadım ama arkadaşım diye söylemiyorum. Ne dertse altına imzamı atarım.
Başkomiser Ruşen_ İnanın Onur bey Bu hikayenin aslında inanılacak tarafı yok.
Dr. Onur_ Benim korkum yangınların devam etmesi.
Başkomiser Ruşen_ Nasıl bir yol izlememizi istersin doktoru olarak?
Dr. Onur_ Eğer bana sorarsanız, bize önümüzdeki Pazartesi gününe kadar zaman tanıyın. Kızın hayatı kesinlikle tehlikede. Önce buna önlem alalım.
Başkomiser Ruşen_ Olabilir, bir şeyler uydurarak üstlerimi birkaç gün oyalayabilirim.
Dr. Onur_ Bir şey daha var. Sorgu odasına Naz’la bende girmek istiyorum.
Başkomiser Ruşen_ Bunu halledebilirim. Kızı merak ediyorum ben de kendisiyle konuşmak isterim. Soruşturmayı İnşallah bana bırakırlar
Dr. Onur_ Soracak başka bir şey yoksa şimdi kahvelerimizi içebiliriz
Kahvelerimizi içtikten sonra misafirlerimi yolcu ettim. Sonra da bu güne kadar yapmadığım bir şey yaptım, ve sekreterimi karşıma oturttum.
Dr. Onur_ Söyle bakalım Hülya gelişen bu olayların başından sonuna kadar şahidisin. Ne düşünüyorsun.
Hülya_ İki senedir sizin yanınızda çalışıyorum ama böyle bir olaya şahit olmadım. Bana fikrimi sorarsanız, daha çok şey değişecek.
Dr. Onur_ Ne gibi değişiklikler olabilir.
Hülya_ Şuraya not ediyorum demedi demeyin Nazın erkek arkadaşı kafeteryayı sabote adamla bir ilişkisi var. Ben böyle hissediyorum.
Dr. Onur_ Aferin Hülya unuttuğun bir şeyi hatırlattın bana. O gencin üzerine gidelim neyin nesiymiş. Birden ortaya çıktı. Bu arada önümüzdeki hafta benim fakülteden Reşat hoca ile bir randevu ayarla.
Hülya_ Bence daha erken . Biraz düşünürsen ne demek istediğimi anlasınız.
Evimi özlemişim. Sanki on gün değil de yıllarca odamdan uzak kalmışım gibi geldi bana. Başıma gelen olayı öğrenen komşularımızın resmen istilasına uğradık. Bu arada size tuhaf gelecek ama Muhittin amcayı özledim kaç gündür konuşamıyoruz. Tam böyle konuşurken Muhittin Amcanın sesi beynimde yankılandı.
Ses_ Nihayet evimize döndük değil mi kızım?
Naz_ Oh valla evime de sahiplendin yakında beni yataktan da atarsın? Neyse soruna cevap vereyim döndük Muhittin amca döndük.
Ses_ Öyleyse haber vereyim Artık korkmana gerek kalmadı. Bülent’te burada. O patlamada salak kendide ölmüş.
Naz_ Önümüzdeki hafta sorgu odasına gireceğim. Aklanmam için seninde yanında olman lazım.
Ses_ Ah be kızım başına ne dertler açtım. Bizimkilerden haber yok değil mi?
Naz_ Yok Muhittin amca yok.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.