HOYRATÇA HARCANAN AŞKA...))
Nasıl yaşanmalıydı aşk?
Evet.. olur olmaz kıskançlıklarla boğazına sarılmamalıydım..yılan soğukluğundaki setler çekmemeliydim aramıza..sen yalvarırcasına bakıp,gitme kal derken bana dönüp ardıma gitmemeliydim..saçmasapandı gurur saydığım zayıflığım..ne tuhaftır ki..seni kaybederken değil,kaybettikten sonra anladım..))
Bencildim..Hep BEN dedim..Hep benim istediklerim olmalıydı..Benim düşüncelerimi doğru bulmalıydın..yanlış gelse de sana düşüncelerim bana hak vermeliydin..buna mecbur bıraktım seni..üstelik bunun ne denli kötü olduğunu anlayamadım bile..toydum.)
İnatçıydım..seni kendi isteklerime göre davranmaya zorladım. Seni, sen olarak sevmeliydim..olduğun gibi. Değiştirmeye çalışmadan yaşamalıydım varlığını..o zaman anlamlı olacaktın..affet yar,bütün bunları geç anladım..
Sen hep olgundun..çoğu zaman sustun. Hatalarımı anlayacağım günü bekledin belki..ve o gün gelmek bilmedi.. benim toy sevgim,yordu seni..son zamanlarımızda alabildiğine sıktı belki..
Sonra birgün bütün bunlar yetmiyormuş gibi,uzun yollar koydum araya..hasretler..)
Sen herşeye rağmen yannda kalmamı,aynı şehirde nefes almayı istedin..sabrın öyle büyük tü ki,gideceğimi bile bile direndin.Çok büyük savaşlar verdin BİZ adına..Sevdin beni..Bir daha kimsenin sevemeyeceği kadar çok sevdin..O bütünlük hiç bozulmasın istedin..Umursamadım..
Bir yapbozun parçalarıydı yaşadığımız..sen özenle birleştirirken bizi, ben düşünmeden dağıttım köşelere o sevgimizi..
Alıp başımı gittim ben..
Sonra zamanla alıştın benim yokluğuma..bende alıştım.
Uzun zaman geçti..
Geriye dönüp baktığımda senin olgunluğunu,benim umarsızlığımı gördüm çok sonraları..Yalnızlık,düşünmek için fırsatlar yarattı bana..yalnız başıma verdiğim hayat mücadelesi büyüttü beni..) Ve işte ben o zaman anladım seni..beni..bizi..
ŞİMDİ HOYRATÇA HARCADIĞIM O SEVGİ ADINADIR BU SATIRLARIM..
VE İÇİMİ ACITIR SANA GEÇ KALMIŞLIĞIM..))
22.01.2007 AYŞE YÖRÜK..
YORUMLAR
pişmanlıklarımız hayatımızda keşkelerimiz var göz yaşlarımızda yeniden yaşasamda keşkelre pişmanlık krizlerine düşmesem diyoruz o anı beynimizde kırık pilak gibi tekrarlıyoruz ama geride kalan geride kalmıştır hayata yeniden sarılmalı bu günlerin degerini bilmeli çünki çünki bu günlerde birgün geride kalacaktır bu günlerimiz içinde keşkelremiz pişmanlıklarımız olmasın seni seven arkadaşın