- 564 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bizim hikayemiz-1
Bu kelimeleri beyaz bir kağıda dökerken düşünmeden edemiyor insan; acaba kaç sevgili hislerini anlatmak için kağıt kalemi araç olarak kullanıyor şimdi? Hatıraların en güzeli sararmış bir kağıtta eskimeyen duyguların anlatıldığıdır sanırım. Bir sandıktan çıkan kelimeler bir insanı ne kadar mutlu eder düşünün. İşte bu kağıtta yıllar sonra demlenmiş kokularla, rengini zamandan alan bir şarap gibi, mayhoş bir tat bırakacak okurken dudaklarinda. Sonuçta bu kağıda aşk yazılacak ve yıllar sonrada aynı kalacak aşk; tarifi olmayan, bilinmeyen. Ama senden guzeli yoktur; bir buldun mu dengini, bir sevdin mi yürekten..!
Bana seni anlatmak düştü bu hikayede. Güzel bir düşten uyanırsın ama yüzün hala güler gibi. Hatırlamazsın üstelik. Sadece güzel bir rüya gördüğünü bilir ve gülümsersin. Seni tanımak öyle birşey ki; herkesten uzak sana öyle candan yakın hisseder insan kendini. Bir günlük ömrün olsa paylaşacak, peri masallarından kaçmış bir kelebek gibisin. Bembeyaz kalbin kar tanesi. İçime eriyip benliğime karışıyorsun ve kavruluyor bedenim sana dokunamadigi icin..
Bizim hikayemizde esas kız ve esas oğlan çarpışıp kitaplarını yere düşürmüyor belki ama. O sahne kadar doğru zamanda doğru yerdeyiz ikimizde. Sanki birbirimizi bulmak için orada var olmuşuz. Hayatın boş anına denk gelmiş de bizi kavuşturmaya yemin etmiş gibi.. Aslında mucize bile denilebilir. Hiç olmadığımız bir yerde olmak ve aramadığın bir şeyi bulmanın verdiği o derin mutluluğu paylaştıkça büyüyor sevgimiz..
Bizim hikayemizde dokunmak yasak. Sevmeyi uzaktan da başarabilmeyi öğreniyoruz. Sabrı ve selameti aynı anda görüyoruz. Yetmek nedir anlıyor ve kalbimizin nefsini avuçlarımıza alıyoruz. Biri anlatsa masal dersiniz ama biz masallara da inanıyoruz. Delilik derseniz ask biraz da delilik degilmidir? Hatta bastan asagi deliliktir ask. Şimdi beklenmedik umutlar ekiyoruz toprağımıza. Büyüsün diye dualar ediyoruz..
Bizim hikayemizde bir sen varmışsın bir ben yokmuşum gibi. İnanmazlar diye herkesten sakınıyoruz. Oysa bize yetiyor içimizde büyüttüğümüz. Ruhlar sarılır mı birbirine? Sarılıyoruz..
Bizim hikayemizde mutlu sonlar var. Bir deniz otobüsünde rüzgarin kulagina fısıldıyorum seni sevdigimi..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.