- 475 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sonsuzluğun Hikayesi
BÖLÜM 1
(Bu benim hikâyem. Sonsuzluğun ve ölümsüz bir aşkın hikâyesi... Kimsenin bilmemesi gereken sırlarla dolu... Yaşamın ötesinde bir dünya...)
BÖLÜM 1
Merhaba, benim adım Nina şimdi size anlatacağım şey bildiğiniz tüm gerçekleri değiştirecek bir hikâye... Aslında bildiğinizi sandığınız, duyduğunuz ve okuduğunuz her şey alt üst olabilir... Anlayacaksınız ki aslında bizler gerçekten varız ve aranızdayız...
En başından anlatmaya başlarsam eğer her şey...
(Hikayenin başlangıç kısmı)
Her gece penceremi açıp karşıdaki binanın çatısını izliyorum.
Ve yine bir gün...
Karanlık ve sessizlik hakim olan bir son bahar gecesi gözlerim beli belirsiz bir gölgeye takıldı.
Saf karanlık... İnsanın kanını donduracak, kabuslarına konu olacak bir süliet...
Bunun normal bir şey olmadığını kalbimin düzensiz atışlarından anlayabiliyordum.
Uğursuz bir şey olduğunu bile bile bir büyü gibi kıpırdamadan saatlerce o karanlığa baktığımı hatırlıyorum. Ta ki bedenimi taşıyamayacak kadar ağır uykum gelene kadar. Ölü gibi uyur sabah kendimi ya koltukta bulur ya da yatağıma zar zor ulaşmış şekilde uyanırdım. Buna bir anlam veremiyordum sanki oraya her gece bakmaya onu izlemeye mecburmuşum gibi bunu kimseyle paylaşmıyordum. Beni deli sanabilir ve bir akıl hastanesine kapatabilirlerdi. En yakın arkadaşınız bile olsa bunu yapardı. Zaten Angela sürekli benim davranışlarımdan şüphelenip duruyordu. Ne kadar bana belli etmemeye çalışsa da ben bunu anlayabiliyordum. Nasıl bu kadar emin olduğumu sorarsanız ben insanlara dokunduğum anda geçmişlerini geleceklerini ve düşüncelerini sanki onların yerine geçmişim gibi kendi gözlerinden ve düşündüklerinden görebiliyordum. Bu da benim kimseye anlatamayacağım ikinci sırrımdı. Birkaç kez psikologa gitmişliğim vardı. Herhangi bir tanı koyamadıklarından ve şüphelenecek bir şey bulamadıklarından en yakın arkadaşım Angela yakamı bırakmış gibi gözüküyordu ki yanılmıştım. Onun zorlamasıyla hipnoz tedavisinde yaka paça kendimi bulmuştum.
Hipnoz en basit tanımıyla trans halidir. Trans ise uyku ile uyanıklık arasında bir durum olup, telkin almayı kolaylaştıran bir ruh halidir diyebiliriz. Fakat bende hiçbir şekilde işe yaramıyor ve ben buna dolandırıcılık diyorum. Diğer insanları bilemem. Hallerinden ve tedavilerinden çok memnun olanlarda var. Hayatlarını değiştirdiklerini ileri süren insanlarda var. Bana çok komik geliyor. Angela bu seanslara belli aralıklarla gidiyor. Ve beni de bir gün bu saçmalığın içine çekmeye çalıştı fakat bende hiçbir işe yaramadığını anlayınca beni geçici bir süre başka bir çözüm yolu bulana kadar rahat bırakmaya karar verdi...