silindi
silindi
silindi
silindi
silindi
zamanla geçmişte yazdığınız şeyler komik basit ve anlamsız gelebilir
o yüzden bu yazıyı sildim.
teşekkür ederim
silindi
silindi
silindi
silindi
zamanla geçmişte yazdığınız şeyler komik basit ve anlamsız gelebilir
o yüzden bu yazıyı sildim.
teşekkür ederim
silindi
silindi
silindi
silindi
zamanla geçmişte yazdığınız şeyler komik basit ve anlamsız gelebilir
o yüzden bu yazıyı sildim.
teşekkür ederim
silindi
silindi
silindi
silindi
zamanla geçmişte yazdığınız şeyler komik basit ve anlamsız gelebilir
o yüzden bu yazıyı sildim.
teşekkür ederim
YORUMLAR
Kıymetli Dost;
Böylesi konuya içten yorum getirerek değinmen, çözümünü el birliği ile ailede araman çok etkileyici.
Öncelikle kutluyorum ve tam puanımı veriyorum.
Bu konunun aklıma getirdi ATAMIZI anlamınca anlamış, hazmetmiş ilk kişi; Cumhuriyet'imizin kurucularından
Mustafa Necati dir. 20 Aralık 1925’de Eğitim Bakanlığına getirilişi ile Müsteşar’ı Nafi Atuf (Kansu) ile birlikte Bakanlıkta amaca uygun bir üst düzey yönetim kadrosu oluşturmaya çalışmakla işe başladı.
ve erken ölümü en çok ATAMIZI'ı üzdü. O ndan sonra yapılamayanların birikimi bizleri bu hallere getirdi işte.
Köy Enstitülerinin kurulup, devam ettirilemeyişi sonucu, ışıktan mahrum kalanlar bizler, aydınlanmamızı tamamlayamadık.(tamamlayamadığımız çok şey gibi...)
Eğitimin ailede başladığı "eskidendi" şarkısı oldu sadece dillerde.
Hele bunu devlet kurumları yapınca, ürken (Ürkütüp korkutulan) insanımız susuyor her zaman yaptığı gibi...
Bir de çocuklarımıza örnek olacağız bu kafa ile!
Kimi örnek alacağını bile bilmeyen nesillerimizle kavgamız giderek büyüyecek ve bu günkünden daha zor günler yaşayacağız gün gelecek.
Korkarım ki, vurdum duymazlığımız asla geçici bir durum olamayacak bu farkındasızlığımızda.
Hiç değilse ruhunu yitirmemişler olarak sesimizi yükseltelim ve bu gidişe dur diyelim yapacağımız "eğitim seferberliği" ile. Haydi ATAMIZIN değerli öğretmenleri, el birliği, gönül birliği ile aşılamayacak sorun olmamalı yavrularımız adına...
Sevgi yüklü saygılarımla.