- 636 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
[ SAYIN DİN KARDEŞLERİM NAÇIZ HANE BİRŞEYLER YAZDIM OLANLARA ÇOK ÜZÜLÜYORUM.
[ SAYIN DİN KARDEŞLERİM NAÇIZ HANE BİRŞEYLER YAZDIM OLANLARA ÇOK ÜZÜLÜYORUM.
SAYIN Türkiye deki ve yurt dışındaki din kardeşlerim bu Arap olsun Türk olsun Zaza olsun Alevi olsun Sünni Olsun Kürt olsun Hepsi Muhammed ümmeti ve din kardeşi dir keramet millet te değil insanın takvasın da dır Ve ayrıca MÜSLÜMAN DİN KARDEŞİ DEVLETLER hiç düşündünüz mü ? bu karışıklıklar neden hep İslam ülkelerinde ve benim din kardeşlerim ölüyor şehit oluyor bu Hıristiyan alemin de neden bu kadar terör ve kargaşa darbe neden yok ? acaba bizi bunlar çok manyakmı ? delimi ? görüyorlar neden aklımızı bunların kullanımına veriyoruz ve kendimizi kullandırıyoruz ? neden bizler biri birimizi yiyoruz ? biz bu kadar mı cahiliz ? acaba neden kendimize hiçbir soru sormuyoruz ? neden kardeş kardeşi kırıyoruz ? neden Allaha kul olmayı bırakıp insana kul oluyoruz ? Allaha tapacağımız yerde paraya tapıyoruz ? neden biz dinimizi tam ve doğru olarak öğrenmeyip : birkaç meczubun dediğine inanıyoruz? NEDİR BU MESEP KAVGASI HİÇ DÜŞÜNMÜYORUZ PEYGAMBER EFENDİMİZİN MESEBİMİ VARIDI BİZE DEMEDİMİ SİZE KUR’AN LA SÜNNETİMİ BIRAKIYORUM DİYE NEDEN KİTABIMIZI OKUYUP DAHA İYİ ÖĞRENMEYE ÇALIŞMIYORUZ DA HALA KULAKTAN DOLMA SÖZLERE İNANIP KARDEŞ KARDEŞİ KIRIYORUZ ? KUR’AN GÖRÜNCE ÖCÜ GÖRMÜŞ GİBİ KAÇIYORUZ VE HIRİSTİYAN ALEMİ DEJENERE EDİLMİŞ İNCİLE MİLLET MECLİSİNDE YEMİN EDERKEN BİZLER NEDEN KUR’AN I ORAYA GÖTÜRMEKTEN KORKUYORUZ? BİZİM SOYUMUZ ADEM ALEYHİSSELEM DAN YAYILDI BİZLERİ MAYMUNDAN GELDİĞİMİZE NEDEN İNANDIRIYORLAR BİZ BU KADARMI CAHİLİZ ? İNSAN MAYMUNDAN GELDİYSE HALA DÜNYA YÜZÜNDE NEDEN BU KARA MAYMUN YAŞIYOR BUNLAR HEP İNSAN OLMADILAR ? BİR DÜŞÜNÜP GELDİĞİMİZ YERİ GÖREREK ARAŞTIRMACI OLLALIM ARTIK YETER CAHİLLERE KANIP ONLARA KUL KÖLE OLMAYALIM ŞU NAÇİZ ANE HALİM LE BİRŞEYLER YAZDIM ALLAH CÜMLEMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN AKILLANMAZSAK BUNLAR DAHA BİZLERİ ÇOK ÇOK KULLANACAKLAR YAZIK Kİ BİZİM MÜSLÜMAN GÖRÜNÜP YOLUNU BİLMEYEN KÖR CAHİL İNSANLARA VE İNSANLARA KUL OLANLARA ALLAHA EMANET OLUNUZ.
]
YORUMLAR
Çünkü ''oku'' diye ilk ayeti gelen İslam Alemi okumaktan uzak,cahillikle iç içe girmiş hayatlardan kurtulamıyor. Hayatlarının bir bölümünü günlük safsatalarla, diğer günlerini cemaatlere terk eden koca bir toplum.
Kendilerini kullandırmak için olabildiğince cahil olmayı tercih eden insanlar bütün kötü şeyler içinde ''Allah bizi sınıyor'' düşüncesiyle geçiştiren topluluk.
''Oku !'' Bilgi insanın tanrıya varmasını ve onu anlamasının en geçerli yoludur. Bilgi yoksa ,dünyada dünyalılara kulluk başlamıştır demektir.
21.yüzyıl da İslam Aleminin hali ortada. Tek kurtuluş eğitim eğitim eğitim eğitim