- 624 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Cevrim
Uyandım yine acı içinde kıvranıyorum. Her gün bir önceki günden daha fazla acıyor, her geçen gün daha fazla acıyacak. Unutmak İstemiyorum Ah, geçmiş yazışmaları okudum şuan çok üzgünüm yaptığımı düzeltmek için çok uğraşıyorum.
Bu yaptıklarımı yazmak bir azda olsa rahatlatıyor. Aklım durmuş vaziyette bir çare olduğunu bilsem hiç bir şey ne engel olabilir nede korkutabilir. Bana verdiği ıstırap her şeye değer. Onu bir daha görebilmek, konuşabilmek, gülüşünü izleye bilmek için neler verirdim bir bilseniz ah çok acıyor.
Gözlerim görmedikleri için onlara nalet olsun o güzeller şahını duvarların ardından nerede olduğunu göremedikleri için yıllardır verdiğim emeklere nalet olsun. Her şey bana vicdansız gaddar nefret dolu öldürme isteği ile saldırıyor bense onu bir sadece bir kere daha görebileyim diye ölümüne yürüyorum. Ah, ah ki ah şu satırlar gözyaşlarıma şahit o ise bu durumdan gayet zevk alıyor beni böylesi üzmek ummana salmak ona zevk veriyor, öyleyse bende onu sevindirmek için daha fazla üzerim kendimi. Ancak Kalbim Buna İzin Vermiyor Oda Düşman Bana.
Şimdi Biraz Daha iyiyim Uf.
Çevreye Bakıyorum Nerede Bu güzel.
Bundan Bir Hafta Önce Olsa İnsanların Yüzüne Bakamazdım Çekingenliğimden. Şimdi İse Güzelin Yüzünü Bulabilmek İçin İnsanların Gözlerinin İçine dik dik bakar oldum.
Karar verdim onu gördüğüm yerde : "Hani Dinine İmanına Beni Öldürecektin, Şimdi Neden Süründürüyor sun He Neden Acı Çektiriyorsun? Hasretinden Ölüyorum".
Ve Bunu Söyledikten Sonra Ya Beni Rezil edecek Yâda Gerçekten Öldürecek.
Ah Çok Seviyorum Yâda Pişmanım Her Neyse Bu Duygu İnanılmaz Güçlü Beni Sarıp Sarmalıyor Ve Nefes Alacak Yâda Kaçacak Hiç Bir Açık Kapı, Yol Yok Sadece Acı Var Sadece Hasret Var.
Gözlerimin Beceriksizliği Yüzünden Kaçırmak İstemiyorum onu Kıl Payı.
En çok üzüldüğüm şey bir hakkımın olmaması biliyor ya Tanrı Bana Bir Hak Verse Ben Onu Bine Çeviririm, Biliyor Ya Bana Bir Işık Tutsa Ben Güneşe Çeviririm, Biliyor ya ben ona kavuşursam bu çile son bulacak biliyor ya ben bu tadına doyulmaz acıyı kaybederim. Şükürler Olsun O İyi Ve Bende Acı içinde O Zaman Yaşamak Ve Zamanın Beni Ona Götürmesini Beklemekten Başka Çarem yok. İnan olsa ve görsem asla kati en kaçırmayacağım.
Daha Fazla Yazamayacağım Gözlerim Gönlüm Kalbim İzin Vermiyor Bu Kadar Derbeder Olmaya.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.