- 1775 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Değerli Yekta hocam, istenilen şey Türklüğü İslam dininden uzaklaştırmak peki başka bir inanışa mı yönlendirmek o da değil. Soyut bir yapıya büründürmek ve böylece rahatça sömürmek. Çiziminiz deki mesaj her zamanki gibi çok derin kutlarım.
Kaleminize emeğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
"Sus lan! Türkçe konuşma..." diyen it, kendisine yöneltilen sorunun Müslümanlıkla beraber Tüklüğe de karşı olduğunun farkındadır ve böylece çaşıt/casus niteliğinin somutlandığını bilmektedir...
Selam ve saygılarımla.
he lla !; şu avusturalyalı Josef Fritiz de islamdı..Kızından yedi çoçuk yapan ve ölen çocuğunu fırında yakan .Anlaşılan senin de Paşa baban gibi İslam Birliği gibi bir derdin yok galiba :) ...Bazı Erkeğin bu itlik sorununun ve domuzluk serüvenini niye islama bağlıyorsunuz hormonlarına bağlamıyorsunuz anlıyamadık yani ;hani :)
Gül ESEN tarafından 8/23/2016 6:58:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yekta Attila
Dediğiniz gibi,"..Bazı Erkeğin bu itlik sorununun ve domuzluk serüvenini niye islama bağlıyorsunuz hormonlarına bağlamıyorsunuz..."
Böyle bir soru ve/veya sorunsal icat edenin köpekliğinden başkacası düşünülemez...
Müslümanlığın Türklükle özdeş anlaşıldığı gerçeklikte, böyle bir soru(kanaat) dile getirmek, Türklüğün dışındadır... Öyle bir öznenin yabancılığından/yabansılığından kuşku duyulmaz...
İlgi ve yorumunuz için teşekkür ederim...
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Bazen sayfalar dolusu yazıp anlatamadıklarınızı bir tek karikatür anlatıverir.
Selam ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Varolasınız...
Selam ve saygılarımla.