- 948 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yorumlara baktım, yazıyı okuduktan sonra.
Benim eleştireceğim şeye ait bir değinme yok.
Erkek kafası. Öyle alışmışlar ki küfüre, bir kadın ne hisseder
anlamazlar. Yolda yürürken bile öyle doğaldır onlarca küfürleri.
Ayıp sayıp da yoktur. Zaten yaşadığım yerde bıkmışım bu sözde erkekçe küfürlerden
bir de bu yazıda rastladım. edebi bir yazıya hiç yakışmadı.
Yönetime söyledim, çok az sansürleyebilirlermiş. Oysa azcık politik bir yazı yazsak
anında engelliyorlar. Bence burada insan gönlünce küfrünü yazmamalı, yazamaz.
Onlar bunu normal görebilirler ama benim gibi pek çok bayan bunu uygun görmeyecektir.
Sizden sadece içimden geldiğince küfür ettim olarak küfürlü bölümü değiştirmenizi istiyorum.
Yönetim sansürlememiş. Ben sansürlüyorum, tek başıma olsam bile.
Yazı güzel ama küfür mahvetmiş.. Bu sitede böyle yazılar okumak istemiyorum.
glenay
Siz neden her zaman karşıma çıkıyorsunuz?
Ben doğru bildiğimi söylerim.
chaotica
glenay
Bunu neden burda yapayım.
Bende neyin güzel duracağına ben karar veririm.
Çalışma alanımı da ben belirlerim.
sakineyi falan boşver arabayıda borcuda polislerin polisleri askerlerin askerleri derdest etmesinide işide güçüde bankayıda.
ama o şerefsiz dayı...
ve o caresiz anneniz sen bilirsin oğlumu
evet bunlar başka başka yaşanmış tamamen kurgusalda olabilir ama bunları yaşayanlar var.
inanmak güvenmek sevmek gücenmişlik en kötüsüde çaresizlik ...
bir poşete kaç yaşam sığdırılabilir? bence, milyarlarca... (her zaman değil, bazen böyle düşünüyorum, gidiyorum geliyorum geliyorum gidiyorum) o arada aklıma , yaşam alanı poşete nasıl dönüştürülür, nasıl dönüştürüldü soruları da gelmiyor değil. sonra, naylon sevdalar geliyor aklıma, daha bi sürü dağınık şey...
olricx tarafından 8/22/2016 4:04:56 PM zamanında düzenlenmiştir.