- 1752 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
BAŞTA ENSEST OLMAK ÜZERE NİÇİN TÜM SAPIKLIKLAR İSLAM ÜLKELERİNDEN ÇIKIYOR? -1-
Hatırlanacağı üzere önce bir diyanet fetvası (!) ile başladı olay. Şerefsizin biri diyanete bir soru sormuştu . Diyordu ki sorusunda ‘’ kendi öz kızını kucağına alan bir baba eğer o anda şehvet duyarsa bu durumda karısı boş olur mu?’’ Diyanet böyle sapık bir soru ile karşılaşınca aslında ne yapmalıydı? Aslında o soruyu soran ile ilgili suç duyurusunda bulunmalı ya da en azından hiç cevap vermemeliydi. Oysa oldukça ayrıntılı bir cevap vermişti ve Hanefi mezhebine göre adamın karısının haram, diğer mezheplere göre haram olmayacağını ifade etmişti.
Türkiye’de yer yerinden oynadı adeta. Diyanet topa tutuldu. Hiç kimsenin aklına bunun maksatlı bir provokasyon olduğu, soruyu soranın da cevap verenin de belirli bir amaca yönelik olarak böyle bir tezgah hazırlayabileceği gelmedi.
Sonrasında Müslümanları rencide etmek için bir ‘’ Bademleme’’ furyası başladı. İslami geleneklere göre (!) küçük erkek çocuklarla eğleşmek oluyormuş bu ‘’Bademleme’’ denen olay. Küçük erkek çocuklar önce hafiften cinsel istismarlar, daha sonrasında resmen gay eğitimi ile tam bir gay olarak yetiştiriliyor ve sonrasında erkek dansözlükten bazı erkeklerin metresi olmaya kadar her türlü ibneliği yapıyorlarmış. Evet...Bu sapıkça durum İslami bir gelenekmiş (!) İşte Müslümanlık da böyle bir şeymiş(!)
Daha bu iki iğrenç konu sıcaklığını korurken hemen ardından Karaman ilimizde bir öğrenci yurdunda hoca kisvesine bürünmüş bir sapığın kırk beş küçük erkek çocuğuna cinsel istismarda bulunduğu, hatta tecavüz ettiği ortaya çıktı.
[Ve bu yazıyı hazırladığım saatlerde Gaziantep-Islahiye’den bir haber : ‘’ S.D adlı bir çoban dokuz aylık Suriyeli bir bebeğe tecavüz etti’’ Haberi veren Birgün Gazetesinin haberin devamındaki sözleri: ‘’ 9 aylık bebeğe tecavüz haberimiz faşistleri ve dincileri rahatsız etti! ‘’]
Bütün bu iğrençlikler İslam düşmanlarına da aradıkları fırsatı doğurmuştu. Başladılar yazıp çizmeye ve güya sorgulamaya ‘’ Niçin tüm sapıklıklar hep İslam ülkelerinden çıkıyor?’’
Aslında bu bir soru değil kesin hükümdü. Yani ne söylerseniz söyleyin, ne anlatırsanız anlatın Müslüman dünyası sapıktı.Çümlenin başındaki ‘’ Niçin?’’ Kelimesi çıkarıldğı zaman geriye kalan ne ise söylenmek istenen, daha doğrusu açık açık söylenen oydu: ‘’TÜM SAPIKLIKLAR İSLAM ÜLKELERİNDEN ÇIKIYOR ‘’ Ama iş bu kadarla da kalmıyordu.
Hrıstiyan veya ateist olan batıda niçin görülmüyordu bu tür sapıklıklar? Bu da bir soru değil hükümdü aslında: ‘’ HRISTİYAN VEYA ATEİST BATIDA BU TÜR SAPIKLIKLAR YOKTUR’’
Soruyorlardı güya ama cevabını da yazarak: Hristiyan veya ateist batıda bu tür sapıklıklar yoktur çünkü onlar laikliği içselleştirmiş, daha da önemlisi ahlaklı insanlardır(!)
İşte bu yazının ana konusu aslında bu? Yani ben ‘’ BAŞTA ENSEST OLMAK ÜZERE NİÇİN TÜM SAPIKLIKLAR İSLAM ÜLKELERİNDEN ÇIKIYOR?’’ Diye başlık atsam da bu sorunun cevabı üzerinde durmayacağım. Peki ne yapacağım? Bu tür sapıklıkların o çok ahlaklı(!) laikliği içselleştirmiş ateist ya da Hrıstiyan dünyasında da var olup olmadığını ortaya koymaya çalışacağım.
Ancak yazının tamamı okunduğunda - umarım- görülecektir ki medeni Avrupa (!) ile cahil ve geri kalmış bizim Türk toplumu arasında yine de çok önemli farklar vardır: Avrupalı, bu tür sapıklıklar yapan doğrudan doğruya papaları olsa bile hiç bir zaman ‘’ işte Hrıstiyanlık bu. Hep sapıklık, hep sapıklık’’ demiyor, dinde bir yanlışlık görmüyor. Bizde ise kişilerin sapıklığı doğrudan doğruya dine mal ediliyor ve ‘’ İşte İslam bu. Hep sapıklık, hep sapıklık ‘’ diye direkt olarak din yargılanıyor. Lut Kavminin bu tür sapıklılar yüzünden helak olduğunu bildiren, bu tür sapıklıklar için en şiddetli cezaları içeren bir hukuk anlayışı olan İslam dini , çeşitli algı operasyonlarıyla sapıklığın ana kaynağı imiş gibi gösterilmeye çalışılıyor.
Hristiyan Avrupa ile bizim bir farkımız da bizde ‘’İşte bu yobazlar’’ bazen de ‘’Faşistler’’ denen kesim yüzünden dinden soğuyanlar(!) aslında dinin D harfi ile bile ilgisi olmayan, yani dine zaten hiç bir zaman sıcak olmayan kesimken, Hristiyan dünyasında rahiplerin hatta kardinal ve papanın sapıklıkları yüzünden dinden soğuyanlar gerçek dindar Hristiyanlar, yani bir kiliseye bağlı olan Hz. İsa inanlılarıdır. Kısaca bizde deistler, ateistler dünyayı da ahreti de sallamayan hedonistler çok bağlı oldukları (!) dinden (Tabii ki İslamiyetten ) soğurken( Sayıları bir hayli fazladır) Hrıstiyan dünyasında kiliseye giden, Bir kiliseye bağlı olan samimi ve gerçek Hristıyanlar dinden soğuyor ( Çok fazla olmasa da ) Bir örnekle daha da açık hale getireyim:
Mesela Gaziantep’teki iğrenç, insanlık dışı tecavüzü yapan bir çoban. Ama bu iğrenç adiliğe yapılan yoruma bakın şimdi: ‘’ALLAH BİN BELANI VERSİN HOCA KELİMESİNDEN NEFRET EDER OLDUM’’
Olayın faili bir çoban ama ‘’Allah belanı versin.’’ diye beddua edilen ve nefret edilen hoca. Bilmem başka söze gerek var mı?
Devam edelim…Avrupalı bu tür olaylarda ‘’ Falanca partiye ve filanca dinin feşmekanca mezhebine bağlı ….’’ Demiyor. Doğrudan doğruya şahsın adını ve yaptığı çirkin fiilin ne olduğunu söylüyor. Oysa bizde öncelikle partisi dile getiriliyor:
Örneğin: Ak partili Ömer Tuğrul İnançer ‘’ Hamile kadının sokağa çıkması doğru değildir ‘’ dedi. ‘’Mhp li Suphi Altındöken , Özgecan Aslan’a önce tecavüz etti sonra ellerini kesti ve yakarak öldürdü.’’ ‘’ Chp li Muharrem İnce Ramazan ayında bira içti.’’ ‘’Hdp li Figen Yüksekdağ koynunda haç taşıyor’’ gibi… Avrupa ve Amerika’da durum ne peki? Bilmeden konuşmak istemem ama herhangi benzer bir haberde kişinin partisi ön plana alınmıyor sanırım.
Evet… Medeni batı ve cinsel sapkınlıklar ile ilgili örneklere geçelim. İlk etapta sadece dinsel- cinsel sapıklıklardan örnek vereceğim. İlerleyen bölümlerde ise din adamlarıyla ilgili olmayan cinsel sapıklıklar da yer alacak.
Mesela Ölümcül bir hastalığa tutulan Bob Bolger 1960-1969 yılları arasında kendisine tecavüz eden peder Lawrence Murphy’in evine 30 sene sonra gider ve onun suçlu olduğunu yüzüne haykırmak ister ama pederin yardımcısından ilginç bir cevap alır ‘’ Sen nasıl Katoliksin? Katoliksen rahip tecavüzüne ses çıkarmayacaksın. ‘’
Peder Lawrence Murphy Milwaukee’deki yatılı St. John’s işitme engelliler okulunda görev yapmış ve bu süre boyunca 200’den fazla çocuğu taciz ettiği saptanmıştır. Evet..200 işitme engelli çocuğa taciz…
Böyle bir iğrençliğe rağmen hiç bir Hrıstiyan ‘’ Hrıstiyanlıkta papaz tecavüzüne ses çıkarmamak esası varmış. Lanet olsun böyle dine, böyle din anlayışına’’ demedi. Yardımcının sözleri Tüm Hristiyanlığa mal edilmedi. Dahası papaz Lawrence öldüğü zaman kilisedeki cübbesi üzerine konarak toprağa verildi. O derece kutsal bir rahipti(!) ve saygıya layıktı(!).
Papa Francis ‘’Her elli rahipten biri sapık’’ Diye bizzat kendi ifade eder. 414.000 Katolik din adamının 8.000 inin pedofili hastası olduğunu yani çocuk tacizcisi ya da tecavüzcüsü olduğunu söyleyerek Hrıstiyan din adamı dünyasındaki sapıklığı dile getirir ama yine de Hrıstiyanlığa toz konduran yoktur. Çünkü sapık olan din değil rahiplerdir.
Papa 16. Benedict kilisede ortaya çıkan 3550 tecavüz olayı ve Vatikan’ın 835 milyon dolar tazminat ödemesi üzerine baskılara dayanamayıp istifa eder ama yine Hrıstiyanlığı suçlayan ya da papalık makamını ortadan kaldırmayı düşünen yoktur.
Neyse… Ben devam edeyim hep geri kalmış İslam ülkelerinde olup da gelişmiş ABD veya Avrupa ülkelerinde olmayan(!) sapıklıklara.
Opus Dei den sonra Hristiyan dünyasının en büyük tarikatlarından biri ve papa tarafından kutsanmış olan ‘’Legioanari di Cristo ( İsa’nın Lejyonları) rahiplerinden Marcial Maciel’in kiliseye bağlı bir kadından çocuğu olması üzerine başlatılan soruşturmada tarikatta daha pek çok kadına rahipler tarafından tecavüz edildiği ortaya çıkar. ‘’ ( Katolik din adamlarının evlenmeleri ve çocuk sahibi olmaları yasaktır )
Birmingham’da 1963 de kurulan ‘’Çocuk Hakları İçin Mücadele’’ örgütünün kurucusu Papaz James B Level’in kendi öz kızıyla ensest ilişki yaşadığı yıllar sonra ortaya çıktı.Bu rahip İnsan Hakları savunuculuğunun simge isimlerinden Martin Luther King’in de rahibiydi aynı zamanda.
İtalyan otomotiv devi Fiat’ın kurucusu Angelli ailesinin en büyük varisi Lapo Elkann Cizvit okulunda okurken cinsel istismara uğradığını, bu istismarın sadece kendisiyle sınırlı kalmayıp tüm sınıfın da aynı istismara uğradığını itiraf etti.
Hollanda’da Den Haag’da oluşturulan bağımsız bir komisyon Katolik kilisesine bağlı kurumlarda on ile yirmi bin arasında çocuğun cinsel istismara uğradığını bildirdi.
Belçika’nın Bruges başpiskoposu Roger Vangheluve bir çocuğa tacizde bulunduğunu bizzat kendi itiraf etmişti.
İtalya’nın Cenova şehri Sestri beldesinde yer alan Santo Spirite Ponente Kilisesi baş rahibi Ricardo Seppia hem pedofili düşkünü , hem uyuşturucu müptelası hem de satanist idi.
Almanya’da dua için kiliseye gelen Susanne N. Adındaki 32 yaşında bir kadına, rahip Michael G tarafından kutsal şarap içirilerek tecavüz edildi. ( Büyük ihtimalle aşırı kutsal olan şarap Sussanneyi fazlasıyla sarhoş etmişti. )
ABD nin Alaska eyaletinde bir kilisede rahipler mihrap mihmandarı olarak kilisede çalışan yaşları 5 ile 19 arası tam 110 çocuğa cinsel tacizde bulunmuşlar, dava açılması sonucunda toplamda 50 Milyon dolar tazminat ödemeye mahkum edilmişlerdi.
Arnavutlukta kimsesiz çocuklara yardım için bir yetimhane açan İngiliz rahip John David Brown küçük çocuklarla seks yapmaktan 20 yıl hapse mahkum oldu.
İtalyan’nın Chioggia kentindeki bir kasabanın rahibi evli bir kadının üzerinde uygunsuz işler yaparken kadının kocası tarafından yakalandı. Ancak kentin başpsikoposu ‘’ Kadın istedi ki, rahip evine gitti. Rahip zorla günaha itildi. Yargılanmamak için yargılamayacaksın. Yüce İsa affedecektir’’ Diye rahibini savundu. ( Büyük ihtimalle kendisi de aynı haltı yiyordu böyle bir savunma yaptığına göre.)
Hindistanın Kottoyam kentindeki St. Pius Katolik Manastırında görev yapan rahibe Abhaya 1992 yılında manastırın kuyusunda ölü bulundu. Polis olayın bir intihar olduğunu belirterek dosyayı kapattı ancak yıllar sonra olayın intihar olmadığı bir ihbarla ortaya çıktı. Bir başka rahibe olan Jasme yazdığı ‘’ Bir rahibenin anıları ‘’Adlı kitabında bu olayı da anlatmıştı. Rahibe Abhaya, kilisede bir toplu seks olayına şahit olduğu ve bunu ilgililere şikayet edeceğini söylediği için kuyuya atılmıştı. Ayrıca rahibe Jasme kitabında kilisedeki bazı rahibelerin daha emin ve güvenli olduğu için ( Çocuk doğurma tehlikesi olmaması sebebiyle) Lezbiyen ilişki yaşadıklarını da belirtiyordu aynı kitabında.
Uzakdoğu ülkelerinden Taivan’da 58 yaşında bir papazla ilgili olarak Agence France Press bahsi geçen papazın on üç kadına ‘’ Cinsel danışmanlık ‘’ verdiği sırada tecavüz ettiği haberini verdi. Tecavüz edilen en son kadın henüz 14 yaşındaydı.
Belçika’da rahiplerin tecavüzüne uğrayan on üç kişinin daha sonra intihar ettiği otaya çıktı.
Kanada’da David Martin adlı bir kişinin intihar etmeden önce yazdığı bir mektupla Nova Scotia Eyaleti kilisesinin papazlarının çoğu ile psikopos Raymond Lahey’in pek çok çocuğun ırzına geçtiğini ortaya çıkardığı gibi bu tecavüzlerin 1950 senesinden beri var olduğu da ortaya çıktı.
İrlanda Adalet bakanı Dermot Ahern 1975-2004 yılları arasında rahiplerin çocuklara cinsel tacizde bulundukları ile ilgili şikayetlerin hem polisçe hem de kilise tarafından hasır altı edildiğini iddia etti.
Almanya’da 2012 yılında Katolik din adamlarının bekar olma zorunluluğu tartışılmaya başlandı.
Viyana Kardinali Kristof Schönborn kilisedeki taciz ve tecavüz skandalları sebebiyle 80.000 kişinin kiliseden ayrıldığını bunun Nazi döneminden bu yana yaşanan en büyük kopuş olduğunu söyledi.
Eylül 2008 de ABD de FBI, Evangelistlerin merkezi durumundaki bir kiliseye baskın yaptı. Savcı Bob Balfe kilisede pek çok kız çocuk ve kadının porno filmlerde oynatılıp kayda alındığının tespit edildiğini söyledi. Kilise adeta porno film stüdyosu gibi çalışıyordu ( 24 Eylül 2008) İşin komik tarafı da Evangelistler özellikle cinsel konular ile ilgili en tutucu Hristıyanlar olarak biliniyordu. Ama daha da ilginci Ulusal Evangelistler birliğinin başkanı Ted Haggard’ın bir erkekle ( o erkeğe para vererek) cinsel ilişkiye girdiği iddia edildi. Ted Haggard bu iddialar karşısında eşcinsel bir fahişeye para vererek kendisine masaj yaptırdığını itiraf etti ve görevinden istifa etti. İşin daha daha ilginci ise Ted Haggard 2005 yılında Time Dergisi tarafından Abd nin en etkili 25 Evangelist liderinden biri olarak seçilmişti ve onun vaazlarına Beyaz Saray da katılıyordu sık sık.
Evet..Daha yazılacakların yarısında bile değilim…
Devamı gelecek bölümde.
RESİMLER:
1- Tecavüz mağduru Bob Bolger, Ona ‘’Sen nasıl Katoliksin diye çıkışan yardımcı ve Peder Lawrence Murphy
2- ‘’Her 50 papazdan biri sapık’’ diyen Papa Francis
3- Vatikandaki cinsi sapıklıklar sebebiyle istifa eden Papa 16. Benedictus
4- İsa’nın Lejyonları grubunun çapkın rahibi Marcial Maciel
5- Kendi kızı ile ensest ilişki yaşayan rahip James L. Bevel
6- Otomotiv devi Fiatın patronu, rahip tacizi kurbanı Lapo Elkann
7-Bruges başpiskoposu, çocuk tacizcisi Roger Vangheluve
8- Çocuk tacizcisi, esrarkeş ve satanist rahip Riccardo Seppia.
9- Arnavut çocuklarına tecavüz etmek için yetimhane kuran İngiliz rahip John David Brown.
10- Kilisesinde gördüğü toplu seksi kimseye anlatmasın diye su kuyusuna atılıp boğulan rahibe Abhaya ve katilleri
11- Abd Evangelist kiliselerinin en başarılı vaizlerinden eşcinsel rahip Ted Haggard ve kilisesi.
YORUMLAR
Değerli hocam, yorumumu bir karikatürle yaptım...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Her dinden de her milletten de sapık ve yağdanlıkları çıkar aşikar ama şu bir gerçek ki adamlar beğenmediğiniz gavur kiliseyle,
papazla,rahibeyle ve H.z İsay/la alakalı aklınıza hayalinize gelmeyecek dalgayı geçerler ama biri çıkıp bu
dalga geçen adamları yakmaz,küfür etmez,aforoz etmez yani dinde reform kiliseleri ve papazın etkisini kırmıştır bu etki canlı olursa adam adaMI keser de ,parçalarda,havaya da uçurur,başını da keser her sapıklığı mübahlaştırır.Koyu Şafiye bıraksak namaz kılmayanı , önce uyarır namaz kıl der tövbe edip namaz kılmazsan idam ederler aralarında sadece tartışırlar öldürmek haktır,şimdi cenaze namazı kılınsın mı kılınmasın mı diye sonra birisi der kılallım müslüman mezarlığına gömelim diğeri derki kafirdir cenaze namazı kılınmaz bu dinsel ve mezhepsel yönden bakılırsa elde bol ceset olur,yani hümanizm
ve insan haklarına bağlı değerler,ne kadar sızlansakta saldırsakta İslam ve mezhepleri 1000 yıl geridedir ve işaretleri yazıda mevcut,İslam dini daha köleleliği kaldırmadı adamlar 200 yıllık fetvalarla köle alıp satıyor,selamla.
sami biberoğulları
En son cümlenizden hareketle şimdi ben kalkıp da size '' Kölenize yediğinizden yedirin, giydiğinizden giydirin'' Diyen bir kölelik anlayışından bahsetsem bunu ne benim anlatacak dermanım var ne de sizin hazm edecek
Selam ve sevgilerimle.
Keskinkalemzaman
sami biberoğulları
Biraz sonra bunu kendisine de yazacağım.
Çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Ensest, pedofili, zoofili, nekrofili vb sapıklıkların kaynağı olarak uzun süredir İslam dini ve toplumunun işaret edilerek zan altında bırakılması bir projenin ürünüdür. Aynı şey şiddetin terörize edilmiş hali için de geçerli. Yalnız sizin kilise kaynaklı cinsel suçlara dönük bilgilere bu kadar kolay ulaşmanız da bu projenin parçasıdır. Zira yürütülen operasyon zaten tüm dinlere yönelik yürütülüyor. Vatikan'ın siyasi ve ekonomik gücü, İslam coğrafyasının sahip olduğu yeraltı ver üstü kaynaklarının el değiştirmesi için gerek Hristiyanlığın gerekse de Müslümanlığın sermayenin dizginlerine boyun eğmesi gerekmektedir. Sanılmasın ki bunu söylüyorum diye kafa kağıdının din hanesinde Hristiyan ya da İslam yazanlar pürü paktır. Mesele dini kariyere sahip bir kişinin sapık olması değil, dini ve mevkisini kullanarak orospu çocukluğunu teorize etmesidir ki "bademlemek" de, "ölen karınızla 20 dk daha çiftleşebilirsiniz" de, Diyanet'e yöneltilen soru da, o soruya verilen yanıt da, altı yaşında çocukla evlenebilme fetvasını sadece boşanma şartlarını düzenleyen alakasız bir ayete dayandırarak açıklanması da kasıt barındırır. Ayrıca kendi sapıklığına din içinde kılıf arayan orospu çocukları da hatır gönül ilişkileri üzerinden fetva koparmaya çalışır, bazıları da bunu başarır. Tümü münferit olduğu kadar eskiden beridir süregelen uluslararası bir kirlenmenin yozlaşmanın parçasıdır. Ne Kuran ne İncil ne de bir başka kutsal kitapta "çocuğunuza hallenemezsiniz, kızınıza sarkamazsınız, ölüler ve hayvanlarla çiftleşemezsiniz, altı yaşında çocukla evlenemezsin" yazmaz. Neden mi yazmaz? Çünkü ortalama bir zekanın bunun ahlaksızlık olduğunu ayırt edebileceğini düşünür. Ayrıca semavi dinler her şeyden önce insanlara gelir. İnsan da ayrık başparmaklara sahip, düşünebilen belirli ahlak kriterlerine sahip olma özelliklerinin tümünü üzerinde barındıran türe denir. Düşünebilmesi ya da daha az kıllı olması hiç kimseyi insan yapmaz. Neyse hocam... Çok konuştum...
sami biberoğulları
Çok konuştum demişsin ama inan bana doyamadım ben bu konuşmaya.
Keşke bir bu kadar daha, hatta daha da daha konuşsaydın.
Benim gözden kaçırdığım o kadar önemli noktalara temas etmişsin ki. Çok çok teşekkür etmek eksik kalacak.
Çok sağ olasın. Bu türden yapıcı, olumlu, yorumlarınla hep var olasın.
Selam ve sevgilerimle.
MAİDE-51 için 40 meâl bulundu. Edip Yüksel (5/MÂİDE-51: İnananlar, Yahudileri ve Hristiyanları dost edinmeyin. Onlar birbirlerinin dostudur. Sizden kim onlarla dost olursa onlardan sayılır. ALLAH zalim toplumu doğru yola iletmez.) / Elmalılı Hamdi Yazır (5/MÂİDE-51: Ey o bütün iyman edenler! Yehud ile Nesârâyı yar tutmayın, onlar ancak birbirlerinin yaranıdırlar, içinizden her kim onlara yardaklık ederse muhakkak onlardan ma'duddur, Allah ise zulm edenleri doğru yola çıkarmaz)
bu yazını sevmedim öğretmenim.
sami biberoğulları
Elbette ki takdir senin ve o takdir başımın üstündedir ama keşke niçin sevmediğini de anlatsaydın:
Gerçi sen yazınca farkettim bir şeyi. Evet başka ülkelerde de ( Özellikle Hrıstiyan ülkelerinde ) sapıklığın var olması bizdeki sapıklıkların mazereti olamaz. Eğer konuya o açıdan baktı isen haklısın derim.
Selam ve sevgilerimle.
Filiz Şahin.
ELİNDEN BELİNDEN VE DİLİNDEN EMİN OLUNAN KİŞDİR. AYNEN BAHSETTİĞİN NOKTADAN BAKTIM
SAĞLIKLA KALIN
Filiz Şahin.
ELİNDEN BELİNDEN VE DİLİNDEN EMİN OLUNAN KİŞDİR. AYNEN BAHSETTİĞİN NOKTADAN BAKTIM
SAĞLIKLA KALIN
İşin aslı şu ki insanlar dinleri dilleri ırkları menşeleri hatta sosyal konumları ve itibarları her ne olursa olsun günah işlemeye müsaittirler bu durumun insanların genetik yapılarıyla eğitim düzeyleriyle sosyal ortamlarıyla v.b çok çeşitli etkenlerle tetiklendiğini düşünenlerdenim nitekim bazı bilimsel araştırmalar bu durumu teyit etmektedir.Son yıllarda insanlarda islamafobiyi yaymak adına islamın karşısında tavır alan diğer medeniyetler güç erklerini maddi olanaklarını kullanarak dini islam olan medeniyetleri bile islamiyetin karşısında tavır almaya sevk eder hale gelmişlerdir. Bu karalama kampanyasına bir takım zevatta kendilerini alet eder hale gelmişlerdir altını çizerek yalnız.. diyorum eldeki kusuru görüp kendimizdeki kusuru kusurdan saymamakta bir o kadar tehlikeli ve aciz bir durumdur sapıklığı telin edeceğiz kötülükten önce kendimizi sonra insanımızı korumaya gayret edeceğiz doğru tavır bu olmalı diye düşünüyorum madem ki insan bedenine izinsiz ve ruhsatsız yapılan saldırılardan bahsediyoruz bir gerçeği göz önünde bulunduralım insanların pasifize edildiği bireylerinin kendini ifade edemediği bireysel savunma mekanizmalarının kısıtlandığı toplumlarda insanların bedenlerinin hatta hayvan bedenlerinin bile sapıkça suistimal edildiğini daha çok sıklıkla görüyoruz batıda ki ruhban sınıfının da toplumun üzerinde ki baskı oranının artmasıyla bu tip sapıklıklara daha çok meyil edeceğini savunanlardanım ayrıca bir konuya daha değinmek istiyorum zaten kendini bilmeyen bir takım din adamlarının insanların üzerinde psikolojik baskı oluşturacak düzeyde cennet safahatı cehennem ateşi gibi bir sürü dini içerikli argümanları kasten Allah sevgisini ve Allah merhametini arka plana atarak insan ruhunu hasara ve dumura uğratacak bu tip psikolojik baskı yöntemleri tercih etmeleri o tip din adamlarının dokunulmazlık zırhlarını kuvvetlendirirken insanların fıtratlarında ise onarılmaz ve ahlaki yaralar açmış oluyorlar insanlar şiddete yöneliyor radikalleşiyor ve her türlü şiddet suçunu Allah adına kutsal bir iş yapıyormuş gibi onur duyarak yapıyorlar bence islamiyetin çağımızda ki en büyük belası budur bu durumdan en çok terör örgütleri çıkar sağlıyor batılılarda bu insanları menfaatleri doğrultusunda kullanarak hem müslümanı müslümana kırdırıyor hem müslümanların kendi inançlarına olan bağlılığını sorgulatıyor insanların hayatlarını kaosa sürüklüyorlar . Sami hocam kıymetli yazınız için çok teşekkür ederim esen kalın ...
Sinan ATİK tarafından 8/22/2016 10:21:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sinan ATİK tarafından 8/22/2016 10:23:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sinan ATİK tarafından 8/22/2016 11:55:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Yorumunuzun bir bölümünde:
'' eldeki kusuru görüp kendimizdeki kusuru kusurdan saymamakta bir o kadar tehlikeli ve aciz bir durumdur sapıklığı telin edeceğiz kötülükten önce kendimizi sonra insanımızı korumaya gayret edeceğiz doğru tavır bu olmalı diye düşünüyorum ''
Demişsiniz ki çok çok haklısınız. Bu yazıda sanki böyle böyle bir hava var gibi ve siz yazınca bunu ben de farkettim. Sırf biraz da bu şekilde yanlış bir anlaşılma olmasın diye bu yazı dizisine devam etmeyeceğim zaten ( Başka sebepler de var tabii ki. Onu son yazımda dile getirdim.)
Bu olumlu eleştiriniz için çok çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Vallah ben onu bunu bilmem ağabey!!!
Kur'an ı Kerimi anlamak için değil, yanlışını bulmak için çabalayan bir güruh tan ne bekleyebiliriz ki???
O dediğin kişilerin işi gücü ortalığı bulandırmak. Ağzımı doldurdum ama sövmeyeceğim. (Benim sövmem de çok beterdir)
Adamların başka işleri yok! İslamı da içlerine sindiremiyorlar ve saldırıyorlar. Bütün İslam alemini bir araya getirsen o kadar nüfüsun içerisinden bir Yunanistanda olan sapıklık kadar olacağını sanmıyorum. Şimdi tam hatırlamıyorum ama o zamanlar Yunanistanın nüfusu Dokuz milyonmuş! O yazıyı okuduğum zaman Erkek Nüfusunun % 60 ı ibnelikle uğraşıyormuş!!! Onlarda bu durum normal!
Aklıma Çapanoğlunun hikayesi geldi! Anlatmayacağım!!!
Sonucu bekleyipte bütün yorumu o zaman yapayım.
Ellerin dert görmesin ağabey.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
İnsan peşin hükümlü olunca hep yanlış arar da doğruya bakmaz.
Maalesef ben de İncil'i aynen senin dediğin gibi içinde eleştirilecek bir şeyler bulmak için baştan sona okudum ve kendimce eleştirilecek hususların altını çizdim.
Yıllar sonra gördüm ki sırf eleştirmek için okuduğumdan pek çok şey gözden kaçmış.. Mesela bizdeki '' Hacı hocanın dediğini yapın, yaptığını yapmayın'' Sözü aslında Hz. İsya ait ve İncilde aynen şöyle geçiyor:
Matta İncili 23. Bölüm:
'' 1-2 Bundan sonra İsa halka ve öğrencilerine şöyle seslendi: «Din bilginleri ve Ferisiler Musa'nın kürsüsünde otururlar.
3 Bu nedenle size söylediklerinin tümünü yapın ve yerine getirin, ama onların yaptıklarını yapmayın. Çünkü söyledikleri şeyleri kendileri yapmazlar.
Olayın aslının hacıyla hocayla alakası yok. Ya da olsa bile İncilden araklama araklama bir söz )))))))))
Selam ve sevgilerimle
Kişisel suçları kişinin inancına bağlayarak etiketlemenin gayesi inancı karalamaktır. Bunu anlamayanlara ne demeli bilmem?
Kalemin daim olsun Sami Hocam.
Selâmet dileklerimle...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Hay sen sağ olasın Sami üstadım...
Gaziantep saldırısını da bu gün Tuğba Ünsal denilen bayan; bunlar Müslümansa ben değilim diye kınıyor...
Hocam daha kimin yaptığı bile belli olmayan bir saldırının; Müslümanlık la ne alakası var?
Velev ki işid yaptı bu kansızlığı... İşid in Müslümanlık la ne alakası var?
Sadece İslamiyete çamur atılsın diye kurulan bu tezgahı göremeyenler; Hadsiz ce İslamiyete dil uzatır oldu.
Selamlar saygılar olsun.
sami biberoğulları
O hatun kişiye sormak lazım. Eğer Gaziantep saldırısını yapanlar Müslüman değilse bu seni rahatlatacak mı? Aman ne güzmanlar yapmamış. Şükredeyim dinime dört elle sarılayım. En güzel din meğer islamiyetmiş'' mi deiyeceksin?'' Ya da katliamı yapanlar bir başka dinden olsalar bu katliama duyduğun acı daha mı azalacak?
Olay bir insanlık suçu, bir insanlık ayıbıdır. Mslümanın yapmış olması ya da hrıtiyanın yapması neyi değiştiriyor.
Tabii ki daha da önemlisi bana senin Müslümanlığından?
Selam ve sevgilerimle.