- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-29
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-29
Hayat bir oyundur kızım, hiç beklemediğin anda beklemediğin şeylerle karşılaşırsın. Arkadaşını iyi seçeceksin ki ihtiyacın olduğu zaman yanında olsun, sana omuz versin. Ve sen hiç düşünmeden sırtını emanet edesin.
Naz_ Sana bunu söyleme ihtiyacını hissettiren nedir Muhittin Amca
Ses_ Yıllar önce yediği içtiği ayrı gitmeyen üç arkadaştık. Tabir yerindeyse bir birimiz için canımızı verirdik. Bu arkadaşlık yıllar boyu devam etti. Askerliğimizi aynı yerde yaptık. İlk sigaramızı beraber içtik. Ve gün geldi üçümüzde aynı kıza aşık olduk. Ne yapalım diye düşündük taşındık ama bir çözüm bulamadık. Ah senin doktor geldi. Biraz sonra devam ederiz.
Dr. Mehmet_ Nasılsın kızım bu akşam daha iyi görünüyorsun.
Naz_ Evet doktor bey sayenizde acılarım daha da azaldı. Ne zaman taburcu olacağım.
Dr. Mehmet_ Acelen ne daha yeni geldin. En az on gün misafirimiz olacaksın. Bu arada merak ettim doğal gaz patlaması olacağını nasıl tahmin ettin.
Naz_ Kaza geliyorum diyorsa durduramazsınız. Kafeteryayı inanılmaz ağır bir koku kapladı. Anlayamadığım şey benden başka hiç kimsenin fark etmemesiydi.
Dr. Mehmet_ Biliyorsun bu olayda soruşturulma açıldı. Tahmin ediyorum biraz daha iyileşince büyük bir ihtimalle senini sorguya alacaklar.
Naz_ Ne yaparlarsa yapsınlar korkmuyorum. Benim için önemli olan onlarca insanın hayatını kurtarmış olmamdır. Bu gerçeği yok sayabilir misiniz?
Dr. Mehmet_ Evet bu konuda haklısın. Psikiyatriste gidiyormuşsun sebebini sorabilir miyim?
Naz_ Bence siz bu konuyu doktorumla konuşun benimle değil.
Doktor gittikten sonra yorulduğumu fark ettim. Biraz sonra derin bir uykunun kollarında buldum kendimi.
Uykumun en güzel yerinde Muhittin amcanın beynimde yankılanan sesiyle uyandım. Duvardaki saate zorlukla baktım. Saat gece yarısı üçü çeyrek geçiyordu.
Ses_ Nerede kalmıştım hah aklıma geldi. Remziye’ye sormaya karar verdik. Bir punduna getirip yalnız yakaladık ve utana sıkıla derdimizi anlattık. Üçümüze uzun, uzun baktıktan sonra yanıma geldi elimi tuttu. Sevinçten uçuyordum. Kamil sonucu kabullendi ama Bülent’in bana olan bakışlarını görünce bütün hevesim kursağımda kaldı. Arkadaşlığımız bozulmuştu Bülent beni gördüğü yerde bana çatarak kavga çıkarmaya çalışıyordu. Neyse kısa keseyim ben Remziye’yi istettim. En kısa zamanda evlendik. Gerisini sende biliyorsun.
Naz_ Sanıyorum anlatacakların daha bitmedi.
Ses_ En önemli noktaya şimdi geliyorum. Remziye’lerin mahallesinde sık, sık yangınlar çıkmaya başladı. Yapılan tahkikatin sonunda bütün yangınların Bülent’in marifeti olduğu anlaşıldı.
Naz_ Yani Bülent’ten mi başlayalım araştırmaya, bu adamı bana biraz tarif etsene.
Ses_ Kısa boylu, saçları dökük, esmer bir ayağı aksak biz ona yakıcı diyorduk. Canı sıkıldıkça kibritleri yakıp, yakıp üzerimize atardı.
Naz_ Aman Allah’ım, ben bu tarife uyan birini mutfakta çalışırken gördüm.
Ses_ Tahmin etmiştim zaten bu işin altından o köpeğin çıkacağını.
Naz_ Hemen Onur ağabeye bu bilgiyi yetiştirmem lazim.
devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.